14/05/2005 19:00

Windows Messenger 5.1.0680 uitgebracht


Er is gister door Microsoft een nieuwe versie van Windows Messenger uitgebracht. De update is genummerd als 5.1.0680. Deze versie is op dit moment alleen verkrijgbaar in de Engelse taaluitvoering. Het is niet bekend wanneer de Nederlandse versie beschikbaar wordt gesteld. Windows Messenger is de uitgekleedde variant van MSN Messenger. Bedoeld voor mensen die geen toeters en bellen willen, maar alleen de basis functionaliteit wat chatten betreft.

Veranderingen in deze versie:
  • Verbeterde bestandsoverdrachten voor gebruikers met meerdere netwerk verbindingen (nu voor zowel draad als draadloos en VPN verbindingen)
  • Verbeterde intergratie met andere programma's
  • Ondersteuning voor Microsoft Windows XP 64-bit
  • Verbeterde beveiliging: de laatste beveiliging componenten
  • Standaard zijn de URL links niet meer aanklikbaar

Download Windows Messenger 5.1.0680 (Engelstalig)
Door Webmaster In Instant messaging Bron Tweakers.net

Reacties (65)

Reageren
  1. Quest

    En natuurlijk heb ik dit gevonden op T.net Ik use Windows Messenger alleen niet

    Bewerkt door Quest op za 14-05-2005 om 19:08
    za 14-05-2005 om 19:08
  2. Richardvd
    za 14-05-2005 om 19:08
  3. Webmaster

    Quote: richardvandelft

    zijn er belangrijke dingen veranderd?

    Ik zou zeggen lees het bericht bovenaan je pagina

    za 14-05-2005 om 19:09
  4. Ayhampiej

    Quote: richardvandelft

    zijn er belangrijke dingen veranderd?


    Veranderingen in deze versie:

    Verbeterde bestandsoverdrachten voor gebruikers met meerdere netwerk verbindingen (nu voor zowel draad als draadloos en VPN verbindingen)

    Verbeterde intergratie met andere programma\'s

    Ondersteuning voor Microsoft Windows XP 64-bit

    Verbeterde beveiliging: de laatste beveiliging componenten

    Standaard zijn de URL links niet meer aanklikbaar

    za 14-05-2005 om 19:30
  5. Stephen

    ah! ik download m wel ff om m te bekijken.. maar dan verwijder ik m gewoon weer...


    Windows 7 Centraal Topic | Microsoft Office 2010 Centraal Topic
    za 14-05-2005 om 19:36
  6. Beertjesosweet

    Is er eig nog iemand die dat prog gebruikt?

    za 14-05-2005 om 19:54
  7. Mijosoft

    Windows Messenger is best handig eigenlijk, zonder die rommel. Want van v??l winks en moods in je MSN wordt je MSN erg traag . Dat alleen omdat hij er 1 seconde over doet om 1 wink te indexeren en te certificeren . Maarja met 100 winks en 40 moods zit je al gauw 2 minuten en 20 seconde te wachten .

    Daarom mijn mening: neem Windows Messenger als je een beetje van snelheid en flexibiliteit houdt . Of keil al je winks weg. Dan heb je dat irritante ge?ndexeer niet meer .

    Bewerkt door Mijosoft op za 14-05-2005 om 19:55
    za 14-05-2005 om 19:54
  8. Ayhampiej

    Quote: beertjesosweet

    Is er eig nog iemand die dat prog gebruikt?


    Ja Styx

    za 14-05-2005 om 19:55
  9. Drieslauryssen

    Leuk, maar ik gebruik windows messenger toch niet .

    za 14-05-2005 om 20:10
  10. Twylight

    windows messenger is bagger

    za 14-05-2005 om 20:16
  11. Rowan

    Stond al op www.iexbeta.com

    za 14-05-2005 om 20:25
  12. Simmie

    Ik wil dit nog ff bij melden:
    Als je deze versie installeerd dan werkt ook de functies \'Hulp op afstand\', \'Whiteboard\' en \'toepassingen delen\' in MSN messenger 7.0
    Opgelet: Je hebt hiervoor ook Windows XP nodig!

    Getest door: Simmie

    Bewerkt door Simmie op za 14-05-2005 om 20:38
    za 14-05-2005 om 20:37
  13. Gtaking

    Ey ligt ut aan mij of zo want ik heb die windows messenger gedownd van die link en als ik uhm dan installeer blijkt ut ineens gewoon Windows Messenger 5.1.0639 tezijn

    za 14-05-2005 om 20:59
  14. Simmie

    Quote: wazaaaa

    Ey ligt ut aan mij of zo want ik heb die windows messenger gedownd van die link en als ik uhm dan installeer blijkt ut ineens gewoon Windows Messenger 5.1.0639 tezijn


    Waarschijnlijk komt het omdat je de taal op de site hebt veranderd in het nederlands, maar je moet hem in het engels zetten, want die versie is alleen in engelse versie.

    za 14-05-2005 om 21:05
  15. Gtaking

    Quote: simmie

    [..]

    Waarschijnlijk komt het omdat je de taal op de site hebt veranderd in het nederlands, maar je moet hem in het engels zetten, want die versie is alleen in engelse versie.

    neej hoowr kheb gewoon die engelse gedownload
    ik download uhm nu rechtstreeks vanaf tweakers.net miss lutk ut dan wel

    edit: jep deze doet ut wel

    za 14-05-2005 om 21:11