24/05/2005 00:00

Messenger Plus! 3.54 uitgebracht


Er is weer een nieuwe versie van Messenger Plus! uitgebracht. Deze keer een kleine update waarin een aantal fouten zijn verholpen. Veel belangrijke veranderingen heeft deze versie niet. Mocht je problemen hebben gehad met de vorige versie is het aanbevolen om over te stappen naar deze nieuwe versie die nu beter functioneerd.

Veranderingen in deze versie:
  • Nieuwe registerinstelling "DelayedSignin" waarmee je de inlogprocedure een bepaalde tijd kunt uitstellen.
  • Bij de Configuratiewizard wordt nu gevraagd om een wachtwoord voor het vergendelen van messenger.
  • Een crash opgelost dat zich soms voordeed in zeldzame situaties waarbij drijvende contactpersonen werden gebruikt.
  • Unicode Rich bewerkingen waren uitgeschakeld in versie 3.52 omdat Chineze/Japanse tekens niet goed werden afgehandeld bij sommige functies van MsgPlus!. Dat is nu oplost.
  • Bug opgelost bij het verzenden van een bericht met meer dan 5000 tekens, afhankelijk van de loginstellingen.
  • Bug opgelost in de taakplanner wanneer taken elke maand of jaar werden uitgevoerd.
  • En nog een aantal kleinigheden.

Download Messenger Plus! 3.54
Volledige lijst met veranderingen (Engelstalig)
Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (65)

Reageren
  1. Simmie

    Ik heb hem al geinstalleerd

    di 24-05-2005 om 18:34
  2. Dmxgangster

    niet veel byzonders duzzz

    di 24-05-2005 om 18:34
  3. Softlocker

    Waarom posten jullie dit steeds op ML als je een Auto Update functie in Msgr Plus! hebt? Noujah, deze upgrade vind ik echt niet de moeite waard om te downloaden..

    di 24-05-2005 om 18:37
  4. Webmaster

    Quote: softlocker

    Waarom posten jullie dit steeds op ML als je een Auto Update functie in Msgr Plus! hebt? Noujah, deze upgrade vind ik echt niet de moeite waard om te downloaden..

    Ik heb anders nog geen melding van die leuke AutoUpdate ontvangen.

    -edit-
    Ik las net dat het om de 7 dagen controleert op updates..

    Bewerkt door Webmaster op di 24-05-2005 om 18:50
    di 24-05-2005 om 18:38
  5. Ramxin

    Quote: webmaster

    [..]
    Ik heb anders nog geen melding van die leuke AutoUpdate ontvangen.

    Nee ik had het ook nog niet ontvangen

    di 24-05-2005 om 18:45
  6. Booboo

    saaie download

    di 24-05-2005 om 19:13
  7. Scumrules

    je download plus 3.53 man!! kijk maar eens bij die download!!!

    di 24-05-2005 om 19:50
  8. Webmaster

    Quote: wompie101

    je download plus 3.53 man!! kijk maar eens bij die download!!!

    Nee hoor. Alleen de benaming van de download klopt niet, maar het is toch echt 3.54.

    di 24-05-2005 om 20:19
  9. Rvl

    zie geen verschil

    di 24-05-2005 om 20:25
  10. Zhenk

    hahahaha ok dan makker

    di 24-05-2005 om 20:46
  11. Breakdanceboy

    <marquee>Lijkt me vet </marquee>
    Gaa ikkuh meteen downloaden


    Heey..!
    Kijk op deze sit?:
    www.kinderlines.nl/breakboy

    Echt vet

    di 24-05-2005 om 20:56
  12. Yqa

    dies toch al een weekie uit

    di 24-05-2005 om 21:00
  13. Suma

    lol ff installe

    Volgend bericht ( Dinsdag 24-05-2005 om 21:06 ) :

    Quote: breakdanceboy

    &lt;marquee&gt;Lijkt me vet &lt;/marquee&gt;
    Gaa ikkuh meteen downloaden
    hoi en welkom je kunt in dit forum all1 ubb tags gebruiken een heen HTML-codes


    dat is mode.
    di 24-05-2005 om 21:05
  14. Vincentdevreede

    MSGPLUS! IS KUT!!!

    sorry, maar hij installeerd altijd troep op je computer...
    of je nu zonder of met sponser installeerd!

    Ik lul echt nie!

    Als ik msgplus! download dan geen mijn anti-virus na zon 2 a 3 weken aan dat het programma msgplus! spyware van het internet probeerd te downloaden...
    Ik moet dan verplicht msgplus! verwijderen of... met die spyware leven.. Maarja da doek dus echt nie!


    Het is jullie keuze om hem te gebruiken, maar ik gebruik hem niet meer... je hebt eigelijk toch nie zo veel aan...
    bietje kleurtjes, geluiden, okej meer tekens... maarja met een patch kan da ook dusja ik gebruik hem moooooooi niet!

    dat gebeurt er bij mij met msgplus!


    iPhone Platform - Mac Platform
    di 24-05-2005 om 21:39
  15. Dot

    wie kan ff dat voor me downloaden?

    ben nogal lui om t te downen


    <!--
    di 24-05-2005 om 21:42