24/06/2005 00:00

MastaLine weer terug online


De verhuizing heeft veel langer geduurd dan gepland. Dit kwam door problemen die zich voordeden met de Nederlandse server, daardoor werd de verhuizing verschoven naar de volgende dag. Toen begonnen de problemen op de server waar MastaLine eerst op stond (in de Verenigde Staten). Helaas tot op heden is de toegang tot die server niet meer mogelijk waardoor we genoodzaakt waren om zelf een back-up terug te zetten. Helaas is er wel het een en ander verloren gegaan.

Alle gegevens die er NA 17 juni 2005 23:29 uur toegevoegd zijn, behoren tot het verleden. Denk hierbij aan:

  • Forum berichten
  • Nieuws reacties
  • Priv? berichten
  • Aangemaakte accounts

Dus mocht je account niet meer werken en je had hem op 17 juni aangemaakt, kan het wel eens zo zijn dat je account niet meer bestaat. Registreer dan even opnieuw.

Verder zijn de forum avatars niet meer te terug te zetten, misschien komen deze later terug.

Om deze langdurige downtime in de toekomst te voorkomen zijn er een aantal maatregelen genomen door onze provider.

De server staat nu in elk geval in Nederland waardoor de site (hopelijk) een stuk sneller te bezoeken is (er moeten nog wel enkele aanpassingen worden verricht).
Door Webmaster In Site updates

Reacties (57)

Reageren
  1. Kecin

    Jeuj, back online!

    Ik denk laat ik ff een keer ctrl + f5 drukken

    EN toen kreeg ik em ervoor!


    I A M T H E L A W .
    vr 24-06-2005 om 01:03
  2. Sum41freaky

    gelukkig leeft mastaline weer beetje jammer van het verlies maar dat hoord erbij
    wb masta

    wat is er met ctrl-f5 aleen f5 werkt oowk

    Bewerkt door Sum41freaky op vr 24-06-2005 om 01:04
    blaat
    vr 24-06-2005 om 01:03
  3. Webmaster

    Graag even melden als er iets niet werkt

    vr 24-06-2005 om 01:06
  4. Gijsyyy

    Msn Bomerman doet het niet bij mij

    Quote
    kan je weer online zetten?

    vr 24-06-2005 om 07:04
  5. Jeromonline
    vr 24-06-2005 om 07:15
  6. Daydreamer

    Ik begon hem echt te missen... Jammer dat er wat gegevens verloren zijn gegaan.


    Groen Oldskool Lid
    vr 24-06-2005 om 07:43
  7. Sandr

    werd tijd dat mastaline weer terugkwam

    vr 24-06-2005 om 07:51
  8. Simmie

    Jeej! Welcome back mastaline!

    vr 24-06-2005 om 07:53
  9. Suma

    jeuhj!!!(webmaster.. mag ik mijn naam terug?)


    dat is mode.
    vr 24-06-2005 om 08:10
  10. Nielsie

    JEEEJ!! zoals iedereen al zij Jippie ML is onlie Welcome back

    vr 24-06-2005 om 08:13
  11. Rowan

    Ik zie een of ander raar blokje naast de naam van iedereen..
    Maar blij dat ML er weer is,,

    vr 24-06-2005 om 08:28
  12. Quest

    Werd wel tijd ja, maarja hopelijk is ML nu wel veel sneller

    vr 24-06-2005 om 08:31
  13. Gijz

    Duurde wel lang zeg.. Heb me btje verveeld


    Els .
    vr 24-06-2005 om 08:42
  14. Gamer112

    hehe het heb wel lang geduurd zeg

    vr 24-06-2005 om 09:04
  15. Fanaticx

    Eindelijk weer online...!

    vr 24-06-2005 om 09:40