01/07/2005 00:00

Nieuw: MSN Messenger 7.0.0816 (update)


Er is stilletjes een nieuwe versie verschenen op de offici?le website van MSN Messenger. Officieel is er geen lijst beschikbaar gesteld met de verbeteringen die er in deze versie zijn doorgevoerd. Het kan zeker geen spectaculaire update wezen, aangezien het versienummer maar met een paar cijfers verschild met die van de vorige versie. MastaLine's universele patcher kan je gebruiken om MSN naar keuze aan te passen.

Veranderingen in deze versie:
  • Tab klikken worden nu geregistreerd (zodat MSN haar tabbladen kan aanpassen bij veel of te weinig belangstelling).
  • Lange tekens werden niet of slecht weergeven in het CVR Toast bericht.
  • Foutenraportages van de login procedure zijn nu uitgebreider zodat het MSN Messenger team makkelijker fouten kan opsporen.

Download MSN Messenger 7.0.0816 Nederlands
Download MSN 7 Universal Patcher v0.5

Gemeld door Monkey.

UPDATE: Leah, Program Manager van MSN Messenger heeft op haar weblog de veranderingen beschreven in deze versie (via Mess.be).
Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (83)

Reageren
  1. Armaldo

    [quote=allert]
    mmmm... wat is er echt nieuw in die verzie
    smilis in je naam of zo of helemaal nix

    Ik denk dat hij sneller is en er is iets met de avaters


    Hoi als je iets wil zeggen stuur een bericht
    za 02-07-2005 om 13:19
  2. Suma

    Quote: dmxgangster

    laat ze maar met een optie komen waarmee je eigen smilyes in je naam kan zetten, inplaats van hun standaart smileys
    jah dat rulez


    dat is mode.
    za 02-07-2005 om 14:14
  3. Bas

    het enigste wat verandert is, is dat je sneller kan inloggen en die dynamische schermafbeeldingen


    HOI!
    za 02-07-2005 om 17:37
  4. Benji

    Het staat nog nieteens op http://www.mess.be.


    Tuneboy peuwnt hem.
    za 02-07-2005 om 18:03
  5. Maartn

    Quote: scumrules

    over die custom dingetjes in ej naam he, precies wat die kerel net zei, moet ie iedere keer die hele lijst downloaden, als je een snelle internetverbinding hebt, kan da niets, maar de 56-kb ebruikers moeten ook kunnen msnen!!


    maar voor mesnen met zo\'n verbinding duurt het al meet dan een half uur om msn te downloaden en dan moet je ook nog het geluk hebben dat je verbinding er niet steeds mee stopt.

    za 02-07-2005 om 18:29
  6. Micver

    er is niets verandert

    za 02-07-2005 om 21:55
  7. Ghostreaper

    WoW !!!

    er is gewoon zoveel veranderd *kug*
    de grootste verandering is volges mij dat er bij info
    7.0.0816 i.p.v 7.0.0813

    en dat eigen emoticons in je naam zeker een slecht idee
    denk ook eens aan de mensse met een tragere verbinding

    het is wel een tijd gelede dat de vorige versie van MSN uit kwam
    ik had wel beter verwacht na zoon tijd dan alleen maar een paar nieuwe cijfertjes bij de info.

    za 02-07-2005 om 22:20
  8. Armaldo

    Waarom maken ze nog van die 7.0.zooi cijfers waarom niet gewoon 7.1 7.2 met grote verbeteringen?


    Hoi als je iets wil zeggen stuur een bericht
    zo 03-07-2005 om 09:26
  9. Toko

    Quote
    Waarom maken ze nog van die 7.0.zooi cijfers waarom niet gewoon 7.1 7.2 met grote verbeteringen?
    ja vind ik ook maar da doen ze nie dat is dus erg verveelend


    http://img251.i.../986/ondsv9.jpg ownd|
    voor 10 euro voorspel ik je toekomst 1ste keer gratis
    zo 03-07-2005 om 10:04
  10. Ramxin

    Om 1 of andere reden kan ik niet aanmelden (met deze msn)

    Bewerkt door Ramxin op zo 03-07-2005 om 10:41
    zo 03-07-2005 om 10:39
  11. Pimpo

    jaj ik zie de nieuwe dingen niet eens alleen bij war je je nickname schrijft is het een beetje verandert en ik merk ook dat mijn pc steeds vast zit door die msn ik ga gewoon terug naar de andere

    Bewerkt door Pimpo op zo 03-07-2005 om 14:09
    zo 03-07-2005 om 14:07
  12. Joowzers

    nou dat sneller inlogg emerk ik ook nix van hoor

    zo 03-07-2005 om 15:39
  13. Armaldo

    Quote: joowzers

    nou dat sneller inlogg emerk ik ook nix van hoor


    Misschien omdat het maar een kleine verbetering is


    Hoi als je iets wil zeggen stuur een bericht
    ma 04-07-2005 om 09:22
  14. Foxathome

    Waarom doet iedereen zo moeilijk over een update?
    Microsoft vind een lek of een stabilisatiefout in het programma en verbetert dat.
    Ik zal nooit aarselen over het downloaden van een update. Wil je dat je PC lekker blijft lopen en dat MSN minder problemen geeft, download dan altijd een update. Wil je dat niet? Download dan de laatste verdie van MSN 6. Die is zeer stabiel, maar dan mis je een boel functies van versie 7.

    Groet,
    Fox

    -spam removed-

    Bewerkt door Monkey op ma 04-07-2005 om 11:14