01/07/2005 00:00

Nieuw: MSN Messenger 7.0.0816 (update)


Er is stilletjes een nieuwe versie verschenen op de offici?le website van MSN Messenger. Officieel is er geen lijst beschikbaar gesteld met de verbeteringen die er in deze versie zijn doorgevoerd. Het kan zeker geen spectaculaire update wezen, aangezien het versienummer maar met een paar cijfers verschild met die van de vorige versie. MastaLine's universele patcher kan je gebruiken om MSN naar keuze aan te passen.

Veranderingen in deze versie:
  • Tab klikken worden nu geregistreerd (zodat MSN haar tabbladen kan aanpassen bij veel of te weinig belangstelling).
  • Lange tekens werden niet of slecht weergeven in het CVR Toast bericht.
  • Foutenraportages van de login procedure zijn nu uitgebreider zodat het MSN Messenger team makkelijker fouten kan opsporen.

Download MSN Messenger 7.0.0816 Nederlands
Download MSN 7 Universal Patcher v0.5

Gemeld door Monkey.

UPDATE: Leah, Program Manager van MSN Messenger heeft op haar weblog de veranderingen beschreven in deze versie (via Mess.be).
Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (83)

Reageren
  1. Djkrikke

    alweer een nieuwe msn man ze blijven aan de gang met msn maken kunnen ze er nu niet is een jaar ofzo tussen late


    Monkey FAQ
    Anime Site (nog niet af)
    Colocated Hosting? Help!
    Namechange: Djkrikke => Baka
    ma 04-07-2005 om 13:53
  2. Alpen

    waarom stoppen ze al die updates gewoon niet in 1 grotere update?al komt er dan een nieuwere update uit dan wachten ze eerst even met het geven bijvoorbeeld.

    ma 04-07-2005 om 15:12
  3. Monkey

    Quote: alpen

    waarom stoppen ze al die updates gewoon niet in 1 grotere update?al komt er dan een nieuwere update uit dan wachten ze eerst even met het geven bijvoorbeeld.

    Neej dat is nuttig. Als er nu weer een nieuwe versie komt dan zou je als je nog 813 hebt gewoon ook gelijk naar die nieuwere gaan zonder 816 dus als je liever hebt zoals jij zegt dan download je gewoon deze niet en wacht jij op de volgende.


    MCTBrowser, WMP11 Skin, [] WMDBackupper
    Free Packs
    ma 04-07-2005 om 18:56
  4. Moesh

    Quote: monkey

    [..]
    Neej dat is nuttig. Als er nu weer een nieuwe versie komt dan zou je als je nog 813 hebt gewoon ook gelijk naar die nieuwere gaan zonder 816 dus als je liever hebt zoals jij zegt dan download je gewoon deze niet en wacht jij op de volgende.


    tjah vind het beetje onbegrijpelijk dan maarre.. sommige mensen willen dat he

    ma 04-07-2005 om 23:59
  5. Armaldo

    Quote: monkey

    [..]
    Neej dat is nuttig. Als er nu weer een nieuwe versie komt dan zou je als je nog 813 hebt gewoon ook gelijk naar die nieuwere gaan zonder 816 dus als je liever hebt zoals jij zegt dan download je gewoon deze niet en wacht jij op de volgende.


    En als je minder download heb je minder kans om fouten te maken


    Hoi als je iets wil zeggen stuur een bericht
    di 05-07-2005 om 09:20
  6. Gamer112

    Quote: foxathome

    Waarom doet iedereen zo moeilijk over een update?
    Microsoft vind een lek of een stabilisatiefout in het programma en verbetert dat.
    Ik zal nooit aarselen over het downloaden van een update. Wil je dat je PC lekker blijft lopen en dat MSN minder problemen geeft, download dan altijd een update. Wil je dat niet? Download dan de laatste verdie van MSN 6. Die is zeer stabiel, maar dan mis je een boel functies van versie 7.

    Groet,
    Fox

    -spam removed-


    ja oke maar naderhand word bij sommige ook de pc langzaam omdat ze al die updates hebben worden hun pc\'s ook langzaam

    di 05-07-2005 om 10:55
  7. Alpen

    Quote: monkey

    [..]
    Neej dat is nuttig. Als er nu weer een nieuwe versie komt dan zou je als je nog 813 hebt gewoon ook gelijk naar die nieuwere gaan zonder 816 dus als je liever hebt zoals jij zegt dan download je gewoon deze niet en wacht jij op de volgende.

    dat is ook precies wat ik doe

    di 05-07-2005 om 11:25
  8. Damax1985

    Ik kan niet meer inloggen op MSN 7.0.777, ze zeggen dat de service bezet is. En op de status-page staat dat alle servers stabiel zijn en draaien. Dus het zal een verpl?chte update zijn...

    Wel lastig om elke keer voor de minste verandering 7000 kb. te moeten downloaden, met mijn 56K-modempje.

    wo 06-07-2005 om 09:33
  9. Armaldo

    [quote=damax1985]
    Ik kan niet meer inloggen op MSN 7.0.777, ze zeggen dat de service bezet is. En op de status-page staat dat alle servers stabiel zijn en draaien. Dus het zal een verpl?chte update zijn...

    Ik heb daar nooit last van gehad


    Hoi als je iets wil zeggen stuur een bericht
    wo 06-07-2005 om 13:37
  10. Gamer112

    Quote: damax1985

    Ik kan niet meer inloggen op MSN 7.0.777, ze zeggen dat de service bezet is. En op de status-page staat dat alle servers stabiel zijn en draaien. Dus het zal een verpl?chte update zijn...

    Wel lastig om elke keer voor de minste verandering 7000 kb. te moeten downloaden, met mijn 56K-modempje.


    dan moet je bij je ouders gaan zuren om kabel/adsl

    do 07-07-2005 om 09:59
  11. Alpen

    Quote: gamer112

    [..]

    dan moet je bij je ouders gaan zuren om kabel/adsl

    ja maar ik denk dat je dat niet zo 1 2 3 krijgt het kost namelijk veel geld

    do 07-07-2005 om 10:56
  12. Armaldo

    Quote: alpen

    [..]
    ja maar ik denk dat je dat niet zo 1 2 3 krijgt het kost namelijk veel geld


    Valt wel mee hoor


    Hoi als je iets wil zeggen stuur een bericht
    do 07-07-2005 om 13:04
  13. Yoshimitsu

    Ik ga hem niet downlaoden!

    Yoshimitsu 4 Unban!

    do 07-07-2005 om 16:09
  14. Gamer112

    Quote: alpen

    [..]
    ja maar ik denk dat je dat niet zo 1 2 3 krijgt het kost namelijk veel geld


    dat valt wle mee voor 20,- tot 25,- per maand ofzo heb je al kabel bij wanadoo en hetnbet volgens mij als je omrekent hoelang je met telefoon op internet zit ben je met kabel echt wel goedkoper uit