11/07/2005 00:00

MSN toont interesse in Messenger Plus!


Zoals vele van jullie weten is Messenger Plus! zonder bemoeienis van Microsoft een zelfstandig programma. Er zijn weliswaar chats gehouden onder de maker van MsgPlus! en Microsoft, maar daar bleef het dan bij. Dat gaat veranderen! MSN toont nu namelijk interresse in het programma. Patchou gaat de komende dagen naar Redmond om zakelijke mogelijkheden omtrent het programma te bespreken.

MSN zoekt een manier om samen te werken met Pathou (de maker van de MsgPlus!-addon) om "MSN Messenger gebruikers de beste IM ervaring te geven". Patchou is uitgenodigd om naar een reeks ontmoetingen te komen in Redmond.

Volgende week zullen er een paar dagen zijn waar ze zakelijke mogelijkheden zullen besprekken. Zoals vorig jaar waarbij MSN Frankrijk Patchou ook had uitgenodigd.

Messenger Plus! is momenteel ge?nstalleerd op 6.5 miljoen computers en biedt dezelfde basis als Messenger zelf. Aan dit gegeven, denken beide dat ze meer zullen bereiken door meer samen te werken.

De maker verteld er nadrukkelijk bij: "Het is niet de bedoeling dat het Messenger Plus! programma wordt gesloten of wordt overgekocht".
Door Webmaster In Instant messaging Bron MsgPlus.net

Reacties (81)

Reageren
  1. Beertjesosweet

    Ja, tzou misschien wel handig zijn, moest Messenger Plus van Microsoft zijn...

    ma 11-07-2005 om 12:03
  2. Suma

    lol (waar is het eigelijk nuttig voor?..)


    dat is mode.
    ma 11-07-2005 om 12:04
  3. Vites

    Quote: suma

    lol (waar is het eigelijk nuttig voor?..)


    Hoef je niet appart te downloade

    ma 11-07-2005 om 12:12
  4. Daniel

    Quote: vites

    [..]

    Hoef je niet appart te downloade

    en iedereen ziet kleurcodes, als je nu geen + heb dan zie je alleen een paar cijfertjes enzo en da\'s irri

    ma 11-07-2005 om 12:14
  5. Freeloader

    microsoft moet ook overal zen pootjes in hebben

    ma 11-07-2005 om 12:28
  6. Mothzone

    Quote: blaze

    jeuj, weer iets dat microsoft kan opkopen

    *kuch*
    De maker verteld er nadrukkelijk bij: \"Het is niet de bedoeling dat het Messenger Plus! programma wordt gesloten of wordt overgekocht\".

    ma 11-07-2005 om 12:55
  7. Vincentdevreede

    Lijkt me wel handig...

    EN ik denk dat patchou ook nog gewoon doorgaat hoor... met zijn msgplus!

    Waarom zou hij dit niet doen??


    iPhone Platform - Mac Platform
    ma 11-07-2005 om 12:56
  8. Pimpo

    lijkt me niet handig microsoft verbouwt het hele progamma zoals altijd

    ma 11-07-2005 om 13:10
  9. Blaze

    Quote: mothzone

    [..]
    *kuch*
    De maker verteld er nadrukkelijk bij: "Het is niet de bedoeling dat het Messenger Plus! programma wordt gesloten of wordt overgekocht".
    overgekocht, ik heb het over opkopen...

    ma 11-07-2005 om 13:16
  10. Mvdb

    cool

    ma 11-07-2005 om 13:38
  11. Thaan

    Shit, ze gijzelen Patchou, en vernietigen MSG Plus!, vermoorden hem en nemen de wereld over.

    Zo, dat was een leuke film gisteravond.

    ma 11-07-2005 om 14:00
  12. Sensei

    Quote: thaan
    Shit, ze gijzelen Patchou, en vernietigen MSG Plus!, vermoorden hem en nemen de wereld over.

    Zo, dat was een leuke film gisteravond.
    Microsoft the movie?
    Wel beter opzich, alleen hoop niet dat msg plus te commercieel word..


    --> Quick Reply for ML 0.5.1!!! <--
    Last update: 10-02-2009
    ma 11-07-2005 om 15:13
  13. Maxized

    Quote: compunerd

    [.Hoef je niet appart te downloade.]
    en iedereen ziet kleurcodes, als je nu geen + heb dan zie je alleen een paar cijfertjes enzo en da\'s irri

    Dit zijn dus echt tot dusver alleen maar fantasi?n. Ze gaan samenwerken en Plus! blijft bestaan dus dan zal je toch apart moeten downloaden en die kleuren komen niet in ieder zn naam te staan.

    ma 11-07-2005 om 15:20
  14. Hama

    ik hoop dat het een sucses wordt