09/08/2005 22:22

Messenger Plus! 3.54.135 BETA uitgelekt


De nieuwste Messenger Plus! versie is uitgelekt. Het is weliswaar een beta versie maar het geeft al aantal leuke vernieuwingen weer. Waaronder de tabbed chats functie waarmee je gesprekken in ??n venster kan zetten met tabbladen in plaats van losse vensters in je taakbalk. Lees verder op de volgende pagina.

Tot nu toe gevonden veranderingen in deze versie:
  • Tabbed Chats: alle gesprekken in ??n venster weergeven, je kunt met behulp van de tabbladen tussen de geopende gesprekken scrollen.

  • Bij de Custom Emoticon Sounds random-functie kun je nu een taal selecteren (waarmee het opzoek gaat in de online database naar een willekeurige geluidsfragment in de door jouw gekozen taal).
Let op: installeren is op eigen risico, het betreft een BETA versie welke niet bedoeld is voor het publiek.

Deze versie is alleen in het Engels beschikbaar.

We bedanken Bmxonline voor het melden van deze BETA.

Update: er is door Jungzandvliet, Bombay en Stuifie een Nederlandse vertaling gemaakt! Deze kan je hier vinden.

Download Messenger Plus! 3.54.135 BETA (Engels)
Download de Nederlandse vertaling
Door Quest In Instant messaging

Reacties (78)

Reageren
  1. Vincentdevreede


    I still don\'t know what else really new
    I\'ll be able to add in the next release but one
    other thing that\'s already in is a language field
    for custom sounds. You can use this field in many ways,
    including in the Get Random window to get sounds that are
    only in a given language (this too was a popular request).

    To get the Tabbed Convos to work you need to ...
    (Preferences ->Instant Messages->Tabbed Chats)

    -Quest-
    Ik heb ff de afbeelding kleiner gemaakt en op imageshack gezet, anders rekte lay uit.

    Bewerkt door Quest op di 09-08-2005 om 23:08
    iPhone Platform - Mac Platform
    di 09-08-2005 om 22:28
  2. Quest

    Tabbed msn is vet

    di 09-08-2005 om 22:30
  3. Kecin

    Werkt goed.


    I A M T H E L A W .
    di 09-08-2005 om 22:30
  4. Slingertje15

    Ja altijd weer leuk
    als er maar niet te veel bugjes inzitten
    iemand die vind?
    graag ff melden?

    di 09-08-2005 om 22:33
  5. Rene

    Lol dat ding vreet m\'n PC :\')

    Quote: bmxonline

    kijk naar mijn bericht!!!
    Het eerste bericht dat bij dit nieuwsbericht is gepost!
    Quest anders moet je da er ook ff bijzetten!


    ps. hij vreet hier geheugen die tabbet chat


    (quest waarom heb jij alle berichten aangepast )

    Hij verveelde zich :\')

    di 09-08-2005 om 22:34
  6. Vincentdevreede

    kijk naar mijn bericht!!!
    Het eerste bericht dat bij dit nieuwsbericht is gepost!
    Quest anders moet je da er ook ff bijzetten!


    ps. hij vreet hier geheugen die tabbet chat


    (quest waarom heb jij alle berichten aangepast )

    Bewerkt door Vincentdevreede op di 09-08-2005 om 23:03
    iPhone Platform - Mac Platform
    di 09-08-2005 om 22:38
  7. Dmxgangster

    alleen maar tab shit? tab is bagger, blegh

    di 09-08-2005 om 23:14
  8. Mothzone

    lol, eerst tabs in ie7, nu (wel door ander program) tabs in msn, in wa gaan ze nog allemaal tabs steke

    di 09-08-2005 om 23:30
  9. Lisaa

    wanneer komt er een nederlandse versie dan?

    wo 10-08-2005 om 00:09
  10. Tristan

    die komt in september dan komt de officiele 3.60

    wo 10-08-2005 om 08:56
  11. Alpen

    ik ga hem niet downloaden als hij engels is ik wil hem alleen maar in het nederlands is alleen maar handiger

    wo 10-08-2005 om 09:44
  12. Struikiej

    als je deze plus instaleert he..
    ben je dan weer al je geluiden kwijt die je erzelf op hebt gezet?
    want das dan zoo iritant..




    ..Woef woeF..
    wo 10-08-2005 om 10:59
  13. Evolution

    De tabs werken bij mij niet? moet je er iets voor aanzetten ofzo???

    laat maar ik heb het al gevonde egt coolw...
    alleen jmmr dat ie engels is

    wo 10-08-2005 om 11:05
  14. Jungzandvliet

    Geen zorgen mensen ik ben aan een nederlandse versie aan het werken.
    zla vandaag wel afzijn

    Hulp=altijd welkom
    dan moet je me pm

    Installer word alsgoed is ook nederlands alles nederlands

    wo 10-08-2005 om 12:11
  15. Mennoman

    ik w8 nog ff totdat ie Nederlands is