22/08/2005 17:04

Nieuwe MSN versie over enkele dagen


Betatesters van MSN Messenger kunnen vandaag lezen in de nieuwsgroepen dat \"als alles goed gaat, binnen enkele dagen de nieuwe versie van MSN Messenger een feit zijn\". Of het een (publieke)beta versie zal worden is niet gezegd. Wel werd er gesproken over cijfers van de bugmeldingen die zijn gedaan door de testers.

Letterlijk overgenomen uit de MSN Messenger Beta nieuwsgroep:

In totaal zijn er in 8 landen, waaronder de UK en de US, managed beta gehouden. In totaal heeft Nederland 201 orginele bugs ingeschoten.

Van al die bugs zijn:
  • 25% teruggestuurd door het team voor meer informatie
  • 15% waren Nederlandse dubbel ingestuurde bugs
  • 7% heeft te maken met niet MSN Messenger gerelateerde dingen
Maar naast localisatie bugs, zijn er ook unieke bugs gevonden. Bugs die in alle versies voorkomen en dat is dat reden dat MSN Nederland jullie een pluim wil geven. Nederland heeft namelijk meer unieke bugs gevonden dan alle andere landen inclusief Amerika en Engeland TOP!!!!

Een indirect gevolg daarvan is dat het ontwikkelteam vaker/meer Nederland als Pilot land gaat gebruiken om features te testen en daarvoor zijn jullie hard nodig. Wanneer de volgende beta er weer is, dan hoopt MSN Nederland weer op jullie te mogen rekenen om naam te maken.

Daarom nogmaals dank voor jullie inzet hopelijk tot de volgende beta!

Kecin bedankt voor het melden!
Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (62)

Reageren
  1. Kecin

    .
    Zou niet lang meer duren, maar is wel tof dat er meer getest word in Nederland enzo. Dus dat houdt in dat de meeste builds ook Nederlands zullen verschijnen. Waardoor ze makkelijker te plaatsen zijn.

    Quote: saven

    Kecin reageert altijd als eerste

    verder wel chill


    Omdat ik gemeldt heb (L).

    Bewerkt door Kecin op ma 22-08-2005 om 17:50
    I A M T H E L A W .
    ma 22-08-2005 om 17:43
  2. Saven

    Kecin reageert altijd als eerste

    verder wel chill

    Bewerkt door Saven op ma 22-08-2005 om 17:48
    ma 22-08-2005 om 17:48
  3. Yqa

    3e
    wat is er nieuw?
    of alleen wat bugs eruit?

    Bewerkt door Yqa op ma 22-08-2005 om 17:56
    ma 22-08-2005 om 17:56
  4. Xskater

    tog wel tof

    ma 22-08-2005 om 17:58
  5. Nix

    Nederlands pwned gewoon punt uit
    Copyright ? 2005-2005 . All rights reserved.

    Bewerkt door Nix op ma 22-08-2005 om 18:09
    ma 22-08-2005 om 18:02
  6. Armaldo

    [quote=saven]
    Kecin reageert altijd als eerste

    verder wel chill
    [/qu

    Hij heeft denk ik zo\'n ding waarmee je kan zien wanneer er een nieuwe topic is


    Hoi als je iets wil zeggen stuur een bericht
    ma 22-08-2005 om 18:03
  7. Benji

    Tja Nederland h? .


    Tuneboy peuwnt hem.
    ma 22-08-2005 om 18:04
  8. Kecin

    Quote: armaldo

    [quote=saven]
    Kecin reageert altijd als eerste

    verder wel chill
    [/qu

    Hij heeft denk ik zo\'n ding waarmee je kan zien wanneer er een nieuwe topic is


    Ja het heet Onno, en het zit @ mn msn:\').
    Maar het is gewoon de beta versie die officeel wordt, zonder zoveel bugs.


    I A M T H E L A W .
    ma 22-08-2005 om 18:06
  9. Richardvd
    ma 22-08-2005 om 18:25
  10. Zhenk

    jaa HOLLAND tog

    ma 22-08-2005 om 18:26
  11. Tmartijn

    yes , als die officeel word doet die het misschien want 7.5 beta werkt niet helemaal goedbij mij ... :\'(

    ma 22-08-2005 om 18:27
  12. Dreadlord

    wat voor leuke bug heeft nl dan gevonde ??


    <-( * * )--<<
    ...
    ma 22-08-2005 om 18:36
  13. M09

    Ik wil ook eens beta tester zijn met een Win98SE moet toch ook gebeuren... Maar verder wel cool...

    ma 22-08-2005 om 18:38
  14. Axe

    Vet ja nederland pwnt, maar dat komt gewoon door Kecin hij vind alles


    Nicht zuviel gas! Wheely-gefahr!
    Slapen is voor apen, mop mop gas der op
    Met je kin op de teller gaat het net een tikje sneller
    Waar een wil is is een weg, en waar een weg is is een wheely
    ma 22-08-2005 om 18:51
  15. Tommyboy3

    Eindelijk de echte versie ik was al bang da hij ni meer zal kome
    Bij mij werkte de beta versie niet dus