23/08/2005 23:28

MSN Messenger 7.5 officieel uitgebracht!


Zoals we gister al aankondigde is er vandaag de offici?le versie van MSN Messenger 7.5 uitgebracht. Veel belangrijke veranderingen zijn er niet, deze versie is nu wel aanbevolen om te gebruiken. Deze offici?le versie beschikt over ??n nieuwe functie waarmee je vanuit de browser acties kunt uitvoeren in MSN.

Veranderingen in deze versie:
  • Mogelijkheid om vanuit de browser (en andere programma\'s met URL-handlers) MSN acties uit te voeren.

Met de universele patcher werkt helaas ??n optie niet meer met deze versie, waarmee je het \'Actie kader\' kan weghalen (de knop in het hoofdscherm om contactpersonen toe te voegen). We zullen morgen een nieuwe versie uitbrengen van de patch die de optie ook in deze versie ondersteund.

Update: de patch werkt weer naar behoren!

Download MSN Messenger 7.5.0299 Nederlands
Download MSN 7 Universal Patcher v0.7

Dmxgangster en Monkey bedankt voor het melden!
Door Webmaster In Instant messaging Bron MSN.nl

Reacties (103)

Reageren
  1. Vanmook

    joehoe daar is ie dan weer

    di 23-08-2005 om 23:35
  2. Izzzzzzzi

    wnr komt de patsh

    di 23-08-2005 om 23:39
  3. Nielsie

    werkt de Masta patch er ook op?

    di 23-08-2005 om 23:42
  4. Dmxgangster

    klootste msn ooit..!!!

    di 23-08-2005 om 23:45
  5. Izzzzzzzi

    deze patsh zal ik maar niet gebruiken als ik van jouw was heb hem gepatscht heel men msn is nu naar de klote

    di 23-08-2005 om 23:46
  6. Webmaster

    Quote: izzzzzzzi

    deze patsh zal ik maar niet gebruiken als ik van jouw was heb hem gepatscht heel men msn is nu naar de klote

    Lijkt me stug .

    Wat is er naar de klote dan?

    Oja, en als je toevallig opeens niet meer kan inloggen ligt dat niet aan de patch hoor...

    Bewerkt door Webmaster op di 23-08-2005 om 23:52
    di 23-08-2005 om 23:51
  7. Izzzzzzzi

    als ik nu msn messenger opstart krij ik dat kut venster rapport vezenden niet venster heb alls al gebrobeer opnieuw genstaleer her patshen pc opnieuws starten nix

    di 23-08-2005 om 23:53
  8. Vanmook

    Quote: webmaster

    [..]
    Lijkt me stug .

    Wat is er naar de klote dan?

    Oja, en als je toevallig opeens niet meer kan inloggen ligt dat niet aan de patch hoor...


    idd ik heb hem ook gepatcht nu en werkt nog steeds prima

    di 23-08-2005 om 23:53
  9. Webmaster

    Quote: izzzzzzzi

    als ik nu msn messenger opstart krij ik dat kut venster rapport vezenden niet venster heb alls al gebrobeer opnieuw genstaleer her patshen pc opnieuws starten nix


    Welke opties heb je gebruikt dan? Met deze MSN versie?

    Probeer het eens opnieuw na een schone installatie...

    di 23-08-2005 om 23:56
  10. Izzzzzzzi

    Quote: webmaster

    [..]

    Welke opties heb je gebruikt dan? Met deze MSN versie?

    Probeer het eens opnieuw na een schone installatie...


    heb al gdn welke opties bedoel je

    wo 24-08-2005 om 00:00
  11. Webmaster

    Quote: izzzzzzzi

    [..]

    heb al gdn welke opties bedoel je

    Maak a.u.b. duidelijke zinnen.

    Welke opties je allemaal hebt aangeklikt bij het patchen. Gebruik je de laatste versie?

    Herinstalleer MSN Messenger eens en probeer het dan nog eens, want hier heb ik er geen last van..

    wo 24-08-2005 om 00:03
  12. Izzzzzzzi

    sorry voor de zinnen ben dat al gewoon geworden met msn

    ik klik al die opties aan en ja gebruik de laatste versie

    sorry dat ik leef

    Volgend bericht ( Woensdag 24-08-2005 om 00:22 ) :
    gelukt heb gwn systeemherstel gedaan

    en thx eh webmaster voor de moeite

    Bewerkt door Izzzzzzzi op wo 24-08-2005 om 00:22
    wo 24-08-2005 om 00:06
  13. Zhenk

    msn 7.5 officieel 1 vraag waarom sloege ze zoo veel versies over? 7.1 7.2 7.3 7.4 ? IK SNAP HET NIE

    ??n nieuwe functie waarmee je vanuit de browser acties kunt uitvoeren in MSN. WAT BEDOELLE ZE daar mee ik snap het niet hele maal ?

    Bewerkt door Zhenk op wo 24-08-2005 om 00:38