25/08/2005 13:07

Update: MSN 7 Universal Patcher++ v0.8


Indien je met de vorige versie van de universele patch de optie \"Actie kader\" op Zichtbaar hebt gezet. Was het geval dat je het hoofdscherm van MSN Messenger niet meer kon openen. Dit kwam wegens een fout die zich voordeed bij het patchen. Er is nu een nieuwe versie waarbij dit probleem is verholpen. De nieuwe versie heeft nu ook een Turkse vertaling, het programma is nu dus in 5 talen beschikbaar.

Je hoeft MSN Messenger niet opnieuw te installeren of te herstellen. Wanneer je de optie \"Actie kader\" opnieuw patcht met deze nieuwe versie van de patch, zal MSN Messenger gewoon weer werken.

Download MSN 7 Universal Patcher v0.8
Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (50)

Reageren
  1. Suma

    vet ff teste
    btw.. hoe stel je een taal in?

    Bewerkt door Suma op do 25-08-2005 om 13:17
    dat is mode.
    do 25-08-2005 om 13:16
  2. Webmaster

    Quote: suma

    btw.. hoe stel je een taal in?

    Hoef je niet te doen, de taal wordt automatisch gedetecteerd .

    do 25-08-2005 om 13:19
  3. Saven

    grr alweer niet als eerst :\')

    edit: waarom al die talen

    Bewerkt door Saven op do 25-08-2005 om 13:21
    do 25-08-2005 om 13:19
  4. Webmaster

    Quote: saven

    edit: waarom al die talen

    Denk dat de meeste mensen die in Turkije wonen geen Nederlands kunnen hoor :\').

    Niet alleen Nederlanders downloaden die patch..

    do 25-08-2005 om 13:22
  5. Drazer

    Errors bij mij:

    Kan \'gespreksvenster Balk\' niet patchen (patronen niet gevonden)
    Kan \'reclame banners\' niet patchen (patronen niet gevonden)
    Kan \'actie kader\' niet patchen (patronen niet gevonden)

    Edit: Je moet hem eerst herstellen

    Bewerkt door Drazer op do 25-08-2005 om 13:24
    do 25-08-2005 om 13:23
  6. Sothink

    Quote: drazer

    Errors bij mij:

    Kan \'gespreksvenster Balk\' niet patchen (patronen niet gevonden)
    Kan \'reclame banners\' niet patchen (patronen niet gevonden)
    Kan \'actie kader\' niet patchen (patronen niet gevonden)

    Edit: Je moet hem eerst herstellen


    dan was hij al gepatcht ofzo

    do 25-08-2005 om 13:28
  7. Webmaster

    Quote: drazer

    Errors bij mij:

    Kan \'gespreksvenster Balk\' niet patchen (patronen niet gevonden)
    Kan \'reclame banners\' niet patchen (patronen niet gevonden)
    Kan \'actie kader\' niet patchen (patronen niet gevonden)

    Edit: Je moet hem eerst herstellen

    Als je die onderdelen al gepatched hebt, kan je ze niet nog een keer patchen. Alleen \'actie kader\' kan je wel nog een keer patchen (kan alleen als het eerst verkeerd ging).

    do 25-08-2005 om 13:30
  8. Planepix

    Nee mensen uit turkije die geen nederlands kenne komen gelukkig naar mastaline voor hun msn patch, dat slaat ook nergens op

    do 25-08-2005 om 13:41
  9. Bombay

    Quote: planepix

    Nee mensen uit turkije die geen nederlands kenne komen gelukkig naar mastaline voor hun msn patch, dat slaat ook nergens op

    er wonen ook veel turken in nederland

    do 25-08-2005 om 13:55
  10. Mike

    Nice aleen waneer ga je nieuwe logo er in zetten als je em via Firefox Downd?

    do 25-08-2005 om 14:05
  11. Webmaster

    Quote: planepix

    Nee mensen uit turkije die geen nederlands kenne komen gelukkig naar mastaline voor hun msn patch, dat slaat ook nergens op

    Kan, via Google en andere sites komen hier ook veel buitenlanders.

    Quote: mikiej14

    Nice aleen waneer ga je nieuwe logo er in zetten als je em via Firefox Downd?

    Nieuw logo ? Je bedoeld een nieuw icoontje, wat heeft Firefox daarmee te maken ?

    do 25-08-2005 om 14:12
  12. Bombay

    Quote: webmaster

    Nieuw logo ? Je bedoeld een nieuw icoontje, wat heeft Firefox daarmee te maken ?

    omdat je met firefox het icoontje ziet als je download en in IE niet denk dat ie bedoelt

    do 25-08-2005 om 14:17
  13. Maxized

    Quote: bombay

    [..]
    er wonen ook veel turken in nederland

    Het is wel te hopen dat die gewoon nederlands kunnen.

    do 25-08-2005 om 14:23
  14. Beertjesosweet

    Er wordt weer veel nieuws gepost op ml.
    Enne, goeie update, ga me msn zo meteen even patchen.

    do 25-08-2005 om 15:19
  15. Doom1nator

    Lol, ik moest Google Talk afsluiten,voordat ik kon Patchen..

    btw, waarom kan ik alleen inloggen op mastaline.BE.

    Bewerkt door Doom1nator op do 25-08-2005 om 15:36