03/09/2005 20:17

Nieuw: MSN Messenger 7.5.0303 QFE Patch


Er is een QFE patch opgedoken op het internet. QFE staat voor Quick Fix Engineering waarmee je MSN Messenger makkelijk kan \'opwaarderen\' naar een nieuwere versie. Voorheen moest je voor elke update het hele installatie programma van zo\'n 10 MB weer opnieuw downloaden, nu word dat beperkt tot nog niet eens 1 MB. Wat er precies verbeterd is in deze versie is nog niet bekend.

Let op: deze patch werkt alleen op een ongewijzigde MSN 7.5. Als je MSN hebt bijgewerkt door middel van een patch, moet je deze eerst herstellen via Configuratiescherm - Software. Ook werkt deze patch niet op een Nederlandstalige versie.

Gemeld door: Monkey.

Download MSN Messenger 7.5.0303 QFE Patch
Download MSN 7 Universal Patcher v0.8
Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (69)

Reageren
  1. Bombay

    alweer een nieuwe versie is inderdaad wel handig dat je niet al die mb\'s moet downloaden.

    za 03-09-2005 om 20:29
  2. Gtaking

    kheb de nederlandse versie

    za 03-09-2005 om 20:34
  3. Jungzandvliet

    Geen zin om te herstellen

    za 03-09-2005 om 20:38
  4. Eagle

    Alweer een nieuwe
    Wat moeten we hier na verwachten nu er een qfe versie is uitgebracht

    za 03-09-2005 om 20:53
  5. Benji

    Oke


    Quote: eagle

    Alweer een nieuwe
    Wat moeten we hier na verwachten nu er een qfe versie is uitgebracht

    Idd.


    Tuneboy peuwnt hem.
    za 03-09-2005 om 20:59
  6. Paulvandun

    Wat een kwats ik blijf niet bezig....
    Dat ze gewoon eenversie maken en klaar met een auto update erin...
    Nu krijg ik spontaan weer zin om win messenger te gebruiken..


    Lache man....
    za 03-09-2005 om 21:03
  7. Thaan

    dan loop ik nu 2 versies achter: 244 :\')

    za 03-09-2005 om 21:08
  8. Tristan

    ik had het gemeld aan monkey

    za 03-09-2005 om 21:09
  9. Lucjah

    Is eingelijk best iritant om telkens een nieuwe versie te downloaden maar de patcher is ook handig...

    Dus ik weet nog niet wat ik ga kiezen

    za 03-09-2005 om 21:18
  10. Jungzandvliet

    Quote: tristan

    ik had het gemeld aan monkey


    Jah ik oook (Oftewl dat bedoelde ik sarkastisch ) Beoit mij het wie het meld

    za 03-09-2005 om 21:28
  11. Daydreamer

    heb de NL versie


    Groen Oldskool Lid
    za 03-09-2005 om 21:34
  12. Fantaz

    Quote: thaan

    dan loop ik nu 2 versies achter: 244 :\')


    Precies...ik blijf niet bezig...

    za 03-09-2005 om 21:52
  13. Jungzandvliet

    www.a-patch.tk new version is ook al gereleased. die gozers zijn snel. EN ik bn laat met het zien :\')

    za 03-09-2005 om 22:01
  14. Xskater

    what the f(*)ck heb ik er nouw aan als dei naaiers van msn tog al 7.5 alleen voor xp gaan make???
    heb iemand nouw eindelijk al iets waar ik msn 7.5 al ken loade voor 98?

    za 03-09-2005 om 22:05
  15. Sandr

    tzal mij een worst wezen datie 9 mb kleiner is