08/09/2005 19:17

Messenger Plus! 3.60 verwacht rond 27 september


Patchou heeft aangekondigd dat de nieuwe Messenger Plus! versie, naar alle waarschijnlijkheid rond 27 september zal uitkomen. In deze versie is het ondermeer mogelijk om gebruik te maken van de nieuwe tabbed-chat functie waarmee je alle gespreksvensters kunt groeperen naar 1 venster. Met behulp van tabbladen worden alle gesprekken naast elkaar gerangschikt.

Verder zullen er diverse bugs gefixt zijn en een aantal nieuwe mogelijkheden beschikbaar zijn. De installatie procedure is onder handen genomen om te zorgen dat de sponsor-acceptatie tijdens de installatie voor iedereen duidelijk is.

Vorige maand is er al een BETA versie van Messenger Plus! uitgelekt, met het bedragende versie nummer 3.54.135 BETA. In deze versie zijn de tabbed-chat functie en andere mogelijkheden al verwerkt. Deze versie is al op MastaLine te downloaden.

Download Messenger Plus! 3.54.135 BETA
Door Rvl In Instant messaging Bron MsgPlus.net

Reacties (74)

Reageren
  1. Sothink

    jeej, eerste reactie, ben benieuwd of hij goed zal werken

    Bewerkt door Sothink op do 08-09-2005 om 19:31
    do 08-09-2005 om 19:31
  2. Laurens

    en @ die beta, is dat de officiele beta (publieke) of is dat die zelfde als die ene die al op ML stond?

    oh, nieuwsbericht is al bewerkt..

    Bewerkt door Laurens op do 08-09-2005 om 19:33
    do 08-09-2005 om 19:31
  3. Xskater

    zeekr tog alleen weer voor win.xp
    3de reactie
    of zal msn plus wel aardig blijven ?

    Bewerkt door Xskater op do 08-09-2005 om 19:51
    do 08-09-2005 om 19:46
  4. Eggybert

    Lekker, vooral die All in 1 venster gesprekken
    ga nog even w8ten totdat de volledig uit is, beta zitte waarsch nog wat bugs in :\'-)

    Bewerkt door Eggybert op do 08-09-2005 om 19:48
    do 08-09-2005 om 19:47
  5. Zhenk

    Yes Nog 19 dagen

    do 08-09-2005 om 19:55
  6. Mennoman

    Quote: zhenk

    Yes Nog 19 dagen:> :>:>

    ja begin maar vast met aftellen

    do 08-09-2005 om 20:36
  7. Jungzandvliet

    Best wel oud nieuws

    do 08-09-2005 om 21:03
  8. Julian

    eindelijk

    do 08-09-2005 om 21:17
  9. Sugakizz

    Jippie!! Ik hoop dat deze helemaal clean is weetjewel.... ik kreeg last van die f*cking lop infectie!

    do 08-09-2005 om 21:28
  10. Bombay

    Quote: sugakizz

    Jippie!! Ik hoop dat deze helemaal clean is weetjewel.... ik kreeg last van die f*cking lop infectie!

    bedoel je die spyware? die moet je ook niet installeren.
    ik wist dit nieuws al even....

    do 08-09-2005 om 21:29
  11. Sugakizz

    die tijd was ik nogal blond

    do 08-09-2005 om 21:37
  12. Nielsie

    Quote: Bombay

    ik wist dit nieuws al even....

    Ik had het ook al een tijdje geleden (wel vandaag nog) aan Webmaster (Onno) gemeld.
    Maar ik ben blij dat het eindelijk bekend is wanneer hij uitkomt!

    do 08-09-2005 om 22:02
  13. Maxized

    Eigenlijk weinig klachten over de BETA maar de offici?le versie is natuurlijk altijd beter

    do 08-09-2005 om 22:28
  14. Mortalkombat

    dan moet ie snel komen

    do 08-09-2005 om 23:06
  15. Xskater

    zeekr
    want die beta dee het wel op win.98 dus dees ook vast wel

    Volgend bericht ( Vrijdag 9-09-2005 om 08:11 ) :
    maar wortie dan wel nederlands?

    vr 09-09-2005 om 08:10