29/09/2005 23:45

Update: MastaLine vanaf vandaag te beluisteren!


Vandaag is de lancering van het nieuwe webradiostation TuneIN FM. MastaLine zal een special van 2 programma\'s uitzenden (in totaal 4 uur!). Daarnaast is MastaLine voortaan elke vrijdagavond te horen van 20:00 tot 21:30 uur. Vooral in de avonden zal er veel live gemixt worden met de muziekstijlen Hardstyle en Jump. Je kunt nu al luisteren, check daarvoor de TuneIN FM website.

Wat er verder te horen is: telefoon terreur (waar op het forum een tijdje terug al wat van te downloaden was), nieuws omtrent MastaLine en MSN Messenger, misschien prijsvragen, en.. vooral Dance/Trance muziek (waarbij de hardere kanten van deze genres voorop staan).

Wie weet, wat nog meer allemaal..

Zaterdag 1 oktober

[14:00 - 16:00 uur] Programma introductie, aanvraagjes, veel Dance/Trance muziek, ..

[20:00 - 22:00 uur] Fragmenten telefoonterreur, in het laatste uur live mixing met Hardstyle/Jump muziek


Vrijdag 7 oktober oktober

[20:00 - 20:30 uur] Live telefoonterreur, aanvraagjes, ..

[20:30 - 21:30 uur] In het laatste uur live mixing met Hardstyle/Jump muziek

Tegen de tijd wanneer er een uitzending is zal er een link te vinden zijn op MastaLine, waarmee je de uitzending kunt volgen.


Ervaren DJ\'s/presentators gezocht

Ben jij een DJ die zijn kunsten nu wel eens aan het publiek wilt vertonen? Neem contact met ons op want we zoeken DJ\'s die zin hebben af en toe te draaien voor ons programma. Daarnaast kunnen we wel wat hulp gebruiken van mensen die mee willen helpen het programma te gaan presenteren.
Door Webmaster In Site updates

Reacties (82)

Reageren
  1. Vegeta

    NICEEEEE

    do 29-09-2005 om 23:52
  2. Kagai

    vet
    ga wel ff luisteren morgen

    vr 30-09-2005 om 00:24
  3. Webmaster

    Quote: kagai

    vet
    ga wel ff luisteren morgen

    Niet morgen dus!

    1 oktober is de start van de webradio en pas daarna de eerste vrijdag beginnen we met wekelijkse uitzendingen . Maar eerst is er nog zaterdag een eenmalige special.

    vr 30-09-2005 om 00:30
  4. Rvl

    nice

    vr 30-09-2005 om 02:17
  5. Romari0

    Quote

    Vooral in de avonden zal er veel live gemixt worden met de muziekstijlen Hardstyle en Jump!
    Jammer, alleen Hardstyle, Jump, Dance en Trance. Als er R&B, RAP of HIP HOP bij was, had ik nog wel geluisterd. Maar je weet maar nooit in de toekomst

    Bewerkt door Romari0 op vr 30-09-2005 om 03:50
    vr 30-09-2005 om 03:48
  6. Bernt

    zit in de crew


    Mijn site: 112Vandaag.nl
    vr 30-09-2005 om 07:25
  7. Goochem

    eindelijk
    vooral dat telefoonterreur vind ik erg leuk
    komen er ook nog prijsvragen op de radio of what?

    Bewerkt door Goochem op vr 30-09-2005 om 07:27
    vr 30-09-2005 om 07:26
  8. Daydreamer

    Leuk


    Groen Oldskool Lid
    vr 30-09-2005 om 07:26
  9. Psvfan

    Vet

    vr 30-09-2005 om 07:34
  10. Fastfox

    yeaauueeeh!

    Kan ik weer lekker muziek luisteren

    vr 30-09-2005 om 07:35
  11. Kgiouzz

    jammer geen Hip Hop enal..

    Volgend bericht ( Vrijdag 30-09-2005 om 08:06 ) :

    Quote: romari0

    [..]Jammer, alleen Hardstyle, Jump, Dance en Trance. Als er R&B, RAP of HIP HOP bij was, had ik nog wel geluisterd. Maar je weet maar nooit in de toekomst


    jha dan hat ik owk wel geluisterd

    vr 30-09-2005 om 08:05
  12. Yqa

    Domme vraag, waar kunnen we die radio zender vinden?

    Bewerkt door Yqa op vr 30-09-2005 om 08:09
    vr 30-09-2005 om 08:07
  13. Jelleu

    Quote: bernt

    zit in de crew


    overloper

    eh maar succes dermee, zal niet luisteren, hou niet zo van die muziek, maar wel veel succes

    off

    bernt, jij hielt helemaal niet van trance en al die shit toch? alleen van nederlandstalig toch



    Iedereen heeft recht op mijn mening.
    vr 30-09-2005 om 08:23
  14. Makkie88

    misschien leuk om er een Podcast van te maken, want er zijn hier vast ook een aantal Podders....
    lijkt mij een leuk id!!

    vr 30-09-2005 om 08:25
  15. Gamer112

    wel leuk maak er een podcast van ja kunnen mensen het ook op hun mp3 zetten

    wel jammer zo laat anders had ik ook op school kunnen luisteren jammer genoeg zit er geen hiphop enzo bij dat vind ik zelf beter ach ja messchien komt dat nog