12/10/2005 00:00

MastaLine Forum bestaat 3 jaar!


Hoera, het forum van MastaLine bestaat vandaag precies 3 jaar . Al 3 jaar lang worden vragen en problemen van gebruikers behandeld op het forum, waar in de meeste gevallen wel een oplossing of antwoord voor is gevonden. Daarnaast hebben we er een mijlpaal bij, vrijdag hebben we namelijk ons 25.000ste lid mogen verwelkomen!

Aantal berichten verdubbeld

Precies vorig jaar waren er in totaal 190.000 berichten, in een jaar tijd is dit aantal meer dan verdubbeld! Momenteel zijn er 413.000 berichten geplaatst op het forum. In totaal hebben er meer dan 3.800 mensen een bericht geplaatst op het forum.

Weetjes

De inhoud van het hele forum is op dit moment 123.412.384 bytes (117 MB!). Als we het forum als boekvorm wilden uitbrengen zouden we 26.829 blaadjes aan A4-papier kwijt zijn geweest. Uitgaande van 4600 tekens per pagina (een heel A4tje vol met tekst in de lettertype Times New Roman, grootte 12).

Dit alles dankzij de trouwe forum bezoekers. Ga zo door!
Door Webmaster In Site updates

Reacties (105)

Reageren
  1. Rvl

    Feestje

    Bewerkt door Rvl op wo 12-10-2005 om 00:34
    wo 12-10-2005 om 00:02
  2. Nix

    Joepie
    en hoe lang ben ik lid ?

    wo 12-10-2005 om 06:49
  3. Rowan

    Yeah!
    En ik ben pas bijna 1 jaar lid


    Edit:

    Niet te dik worden !

    Bewerkt door Tovenaar op wo 12-10-2005 om 07:37
    wo 12-10-2005 om 07:20
  4. Mexm

    wie is de 25000ste?

    wo 12-10-2005 om 07:23
  5. Cyberbult

    gefeliciteerd mastaline!!
    (K)(K)(K)
    greetz miej

    wo 12-10-2005 om 07:27
  6. Daydreamer

    Jeeeuj !

    Ben ook 1 jaar lid iets meer dan 1 jaar sinds mei 2004

    //Edit
    ??

    Bewerkt door Daydreamer op wo 12-10-2005 om 07:33
    Groen Oldskool Lid
    wo 12-10-2005 om 07:32
  7. Mitchelvklf

    Quote: daydreamer

    Jeeeuj !

    Ben ook 1 jaar lid iets meer dan 1 jaar sinds mei 2004

    //Edit
    [afbeelding] ??

    Ik (met mijn eerste account) sinds oktober 2004 maar daarvoor bezocht ik ML al . Maarre feli onno

    wo 12-10-2005 om 07:43
  8. Berntpr0xy

    Jeuj feestjuh ben ook iets van 1 jaar op ML


    edit
    me andre acount is verbannen hoor

    Bewerkt door Berntpr0xy op wo 12-10-2005 om 07:55
    wo 12-10-2005 om 07:46
  9. Bas

    Goedzooo


    HOI!
    wo 12-10-2005 om 07:54
  10. Mitchelvklf

    Quote: berntpr0xy

    Jeuj feestjuh ben ook iets van 1 jaar op ML


    edit
    me andre acount is verbannen hoor

    Dan zal je snel opnieuw verbannen worden slimpie

    wo 12-10-2005 om 08:03
  11. Romari0

    25.000 leden waarvan der niet eens een kwart actief zijn .

    Bewerkt door Romari0 op wo 12-10-2005 om 12:09
    wo 12-10-2005 om 08:06
  12. Chilmaster

    proficiat mastaline en nog vele jaren


    prins of persia rulezzz...

    vakantie
    wo 12-10-2005 om 08:21
  13. Sandertjaaah

    PARTYTIME


    w0ej xD U\'ve Just Been Pwnz0rred By T3h Biggest b00n Ev3r +)
    Bier rijmt niet voor niets op plezier
    HARDCORE
    IS NIET
    DOOD
    HARDCORE CS\'ER!!!!
    wo 12-10-2005 om 08:38
  14. Armaldo

    ole! ole ole ole!


    Hoi als je iets wil zeggen stuur een bericht
    wo 12-10-2005 om 09:22
  15. Geosim

    Hiep, hiep, hiep
    Hoera.

    Gefeliciteerd allemaal

    Kom ook al een tijdje hier maar een boodschap intypen eigelijk nooit, omdat ik mijn acount kwijt ben, dus ff een nieuwe gemaakt.
    Maar hoe krijg ik eigenlijk een plaatje erbij gezet?
    Als ik de button aanklik zie ik een code en meer niet.
    Groetjes van George uit Breda.
    En vele dank naar Mastaline en gebruikers/sters voor alle leuke dingen en info\'s
    G A - Z O - D O O R ! ! !

    wo 12-10-2005 om 09:22