01/11/2005 22:58

MSN Messenger wordt Windows Live Messenger


Met de komst van de volgende versie van MSN Messenger zal de populaire chatclient van naam veranderen. Dus geen MSN Messenger 8 als titel, maar het gaat verder onder de nieuwe naam Windows Live Messenger 8. Microsoft is bezig met het her-opzetten van haar diensten. Zo zal er een MSN gedeelte komen en de nieuwe Live afdeling, bestaande uit onder andere Windows Live Messenger, Mail (voorgaand Hotmail) en Office Live.

De bekende vlinder uit MSN Messenger zal met pensioen gaan. In de nieuwe versie zullen er meer ge?ntegreerde diensten zijn met o.a. Mail, zoeken, Media Player en Office. Het uiterlijk van de nieuwe Messenger zal een make-over ondergaan en krijgt dezelfde stijl als de opvolger van Hotmail (Mail).

Op ??n van de pagina\'s van de Live (Beta) website is het volgende te vinden:

Binnenkort verkrijgbaar - Dit is de nieuwste versie van MSN Messenger. De naam is nieuw, maar je lijst met contactpersonen, emoticons, tekst-, audio- en videogesprekken blijven vertrouwd. Daarnaast zijn er natuurlijk ook spannende nieuwe features: zoals bellen van pc naar vaste en mobiele telefoons en handige manieren om direct foto\'s en andere bestanden te delen.

Bezoek Live.com
Door Rvl In Instant messaging Bron Mess.be, Live Team Blog

Reacties (79)

Reageren
  1. Tristan

    wat een kut naam... waarom niet gewoon msn messenger houden? vage microsoft.
    maarja wat boeit het ook...
    eerste post

    Bewerkt door Tristan op di 01-11-2005 om 23:22
    di 01-11-2005 om 23:20
  2. Nielsie

    NEE! Waarom wil MS toch altijd weer iets nog vagers??

    di 01-11-2005 om 23:27
  3. Tristan

    hee ik ga ff windows liven
    dat klinkt toch niet...
    veel beter hee ik ga ff msnen

    di 01-11-2005 om 23:29
  4. Sebastiaan67

    als die van-pc-naar-mobiel bel functie erinzit owne ze

    di 01-11-2005 om 23:34
  5. Zhenk

    mijn boeid het nie zoo alle troep die we nie wille kan je er tog uit patchen en ik denk dat iedereen het WL MSN 8.0 gaan noeme maar wel vet dat ze al bezig zijn met 8.0

    di 01-11-2005 om 23:44
  6. Webmaster

    Treurig om te lezen dat er nog meer rotzooi bij komt.

    Hopelijk word het nog iets..

    *denkt alvast aan... Live Universal Patcher++*

    wo 02-11-2005 om 00:04
  7. Kecin

    Quote: webmaster

    Treurig om te lezen dat er nog meer rotzooi bij komt.

    Hopelijk word het nog iets..

    *denkt alvast aan... Live Universal Patcher++*

    O.a:
    Wat kan ik ermee doen?
    ? Real time audio-, tekst- en videogesprekken voeren*
    ? Je vrienden op hun mobiele of vaste telefoonnummer bellen met Windows Live Call en
    betaalbare internationale gesprekken voeren**
    ? Heel eenvoudig allerlei soorten documenten delen met Gedeelde mappen
    ? Gratis audiogesprekken van pc naar pc voeren met andere Messenger-gebruikers**
    ? Je uitleven met nieuwe en vertrouwde winks, emoticons en schermafbeeldingen

    *Beide partijen moeten beschikken over een webcamera, luidspreker en microfoon
    **Internettoegang vereist. Noodoproepen zijn niet mogelijk.

    (Van de beta pagina afgehaald )

    Bewerkt door Kecin op wo 02-11-2005 om 00:05
    I A M T H E L A W .
    wo 02-11-2005 om 00:05
  8. Zhenk

    Quote: webmaster

    Treurig om te lezen dat er nog meer rotzooi bij komt.

    Hopelijk word het nog iets..

    *denkt alvast aan... Live Universal Patcher++*


    Zal ik doen leuke naam trouwens voor de nieuwe patch
    en dan hope dat alle Troep er uit kan

    wo 02-11-2005 om 00:06
  9. Manuel

    ben benieuwd

    wo 02-11-2005 om 06:34
  10. Fastfox

    jeuh.

    wo 02-11-2005 om 07:23
  11. Punkd

    de naam is niet echt leuk..maar ben benieuwd

    wo 02-11-2005 om 07:34
  12. Gholla

    Quote: zhenk

    en dan hope dat alle Troep er uit kan


    Er zit geen troep in behalve dan die banner maar verder is het allemaal kei vet ik bedoel bellen vanaf je pc etc. das tog super vet
    of niet dan?

    wo 02-11-2005 om 07:34
  13. Metriod

    Quote: gpon

    [..]

    Er zit geen troep in behalve dan die banner maar verder is het allemaal kei vet ik bedoel bellen vanaf je pc etc. das tog super vet
    of niet dan?

    dat lijkt me idd vet ja

    wo 02-11-2005 om 07:39
  14. Peter91

    wel vet!
    (maah heb nog steeds win.98)


    Whoop
    wo 02-11-2005 om 07:51
  15. Daydreamer

    Quote: gpon

    [..]

    Er zit geen troep in behalve dan die banner maar verder is het allemaal kei vet ik bedoel bellen vanaf je pc etc. das tog super vet
    of niet dan?

    En jij denkt dat dat gratis kan ? Niet dus hier wil MS echt wel wat mee verdienen dus moet je dokken om te bellen!


    Groen Oldskool Lid
    wo 02-11-2005 om 07:55