02/11/2005 15:04

Windows Live Messenger 8.0 BETA uitgelekt! (Update)


De nieuwste BETA is nu alweer uitgelekt. Helaas mogen alleen offici?le betatesters gebruikmaken van deze versie, andere die na het installeren proberen in te loggen krijgen een foutmelding te zien. Vreemd genoeg word er geen melding gemaakt van Windows Live Messenger en MSN Messenger in het programma. Deze versie heeft de benaming Messenger 8.0 BETA gekregen.

Met de setup word het bestand \'MSN Call\' ge?nstalleerd dat waarschijnlijk zal worden gebruikt bij het maken van telefoongesprekken vanuit Messenger.

Nieuwe functies:
  • Gedeelde mappen
  • Een balk bovenaan waarmee je kunt zoeken naar contactpersonen
  • MSN Video onderaan in plaats van reclamebanners
  • Tijdsaanduiding kunnen weergeven in gesprekken
  • Eindelijk: berichten kunnen sturen naar iemand die offline is
  • Kleur van het hoofdvenster kan worden gewijzigd
  • Contactpersonenlijst kan worden gesorteerd op laatst bijgewerkte MSN Spaces
Update: we hebben even gewacht met het plaatsen van de download voordat hij bij iedereen werkend te krijgen is. Maar nu is het zover. De download staat samen met een instructie om de beta werkend te krijgen op de nieuwe Windows Live Messenger pagina.

Update 2: er is een nieuwe 8.0 BETA uitgebracht, weinig zichtbare wijzigingen (het zoekknop in gespreksvensters verkleind en nu heeft het wel de titel Windows Live Messenger meegekregen).

Let op: dit is een betaversie die niet bedoeld is voor het grote publiek. Deze beta kan zoals gebruikelijk fouten vertonen. Gebruik is op eigen risico.

Download Windows Live Messenger 8.0.0328 BETA (Engelstalig)
Bekijk screenshots
Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (325)

Reageren
  1. Kecin

    Werkt helaas niet.


    I A M T H E L A W .
    wo 02-11-2005 om 15:10
  2. Silencee

    kut net 2de maar wel jammer dat tie alleen voor beta testers is.

    Bewerkt door Silencee op wo 02-11-2005 om 15:10
    DeviantART || BDekker

    Portfolio & Weblog
    wo 02-11-2005 om 15:10
  3. Beertjesosweet

    Tof, maarja, wij kunnen hem niet gebruiken, wel vreemd, die naam.

    wo 02-11-2005 om 15:10
  4. Dunax

    Jammer, kan er geen patch komen dat je er wel inkan?

    wo 02-11-2005 om 15:12
  5. Doom1nator

    Waar blijft een crack..

    wo 02-11-2005 om 15:13
  6. Deganster500

    kan iemand een patch maken zodat wij er ook op kunnen?

    wo 02-11-2005 om 15:13
  7. Boothill

    Jammer dat ik er niet op kan ( screenie: )

    http://img259.imageshack.us/img259/1894/msn809qo.jpg

    wo 02-11-2005 om 15:14
  8. Richardvd
    wo 02-11-2005 om 15:14
  9. Fastfox

    jammer, nu nog wachten op de patch.

    edit:
    Hij is er, en werkt

    wo 02-11-2005 om 15:16
  10. Msnfan

    jippie sta op de eerste pagina.
    Jammer dat ie niet werkt.
    maar binnenkort komt de echte
    En hopelijk nederlands en Niet engels

    wo 02-11-2005 om 15:16
  11. Jungzandvliet

    waar dan?