04/11/2005 12:38

Update: Nieuwe BlueMountain Ripper uitgebracht!


Geen goed nieuws voor de mensen die met BlueMountain Ripper gratis content downloaden van BlueMountain. BlueMountain heeft nu definitief de \'gaten\' in haar website gedicht, waardoor het niet meer mogelijk is om van de site materiaal te downloaden. Of er een oplossing komt is nog niet bekend. Update: er is een nieuwe versie uitgebracht waarin het downloaden van de BlueMountain website weer werkt!

Eerder probeerde BlueMountain al om zich van ons af te schudden. Helaas voor hun was er al gauw een nieuwe bug gevonden door Monkey waardoor het mogelijk was om gratis content te installeren.

Nu lijkt het erop dat BlueMountain alle gaten te hebben gedicht en moet iedereen weer betalen. We hopen dat iedereen heeft genoten van een lange periode gratis shoppen...

Er is nu een nieuwe versie uitgebracht waarin de BlueMountain-functie is uitgeschakeld. Nu word je standaard doorgestuurd naar de startpagina van BmRipper waar je links vind naar andere websites waar je gratis content kunt installeren. Dus de tool verdwijnt nog niet van de site!

Update: Net wanneer BlueMountain lijkt te hebben gewonnen is er door Monkey voor de zoveelste keer een oplossing gevonden om het systeem te omzeilen. Download de nieuwe BlueMountain Ripper en het installeren van de BlueMountain website werkt weer!

Download BlueMountain Ripper v1.2.2
Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (157)

Reageren
  1. Mitchh

    Jeuh 1e, Balen :\'( T was wel leuk

    vr 04-11-2005 om 12:47
  2. Deganster500

    spijtig was wel leuk
    2de reactie

    vr 04-11-2005 om 12:48
  3. Planepix

    ach god, is dat nou even erg zeg :\')

    Nou moeten we weer betalen :\')

    vr 04-11-2005 om 12:49
  4. Bombay

    ok, je wist dat ze de bug ooit zouden oplossen, en de meeste hebben toch al genoeg gedownload.

    vr 04-11-2005 om 12:49
  5. Nielsvr

    Quote: planepix

    ach god, is dat nou even erg zeg :\')

    Nou moeten we weer betalen :\')


    Ik heb hem nog nooit gebruikt, ben meer fan van msn 4.7. Alleen werd die topics een beetje zat, vandaar het nieuwsbericht .


    Host-Masters
    vr 04-11-2005 om 12:51
  6. Skaterboy555

    jammer
    nou monkey aan de slag
    ik hbe toeminste alle halloween zooi kunnuh downloaden,,,

    vr 04-11-2005 om 12:55
  7. Gamer112

    Quote: nielsvr

    [..]

    Ik heb hem nog nooit gebruikt, ben meer fan van msn 4.7. Alleen werd die topics een beetje zat, vandaar het nieuwsbericht .


    fan van msn 4.7 weet je hoe lelijk die is je hebt toch minstens wel msn 6 dan zien de emotes er tenminste mooier uit ook en het uiterlijk

    vr 04-11-2005 om 12:59
  8. Nielsvr

    Quote: gamer112

    [..]

    fan van msn 4.7 weet je hoe lelijk die is je hebt toch minstens wel msn 6 dan zien de emotes er tenminste mooier uit ook en het uiterlijk


    Ik gebruik het meer voor zakelijk... Niemand die daar emoticons gebruikt... Daarnaast draai ik op mn normale msn adres wel 7.5. Alleen vind de winks en voice stuff onnodig, het is allang geen chatprogramma meer.


    Host-Masters
    vr 04-11-2005 om 13:01
  9. Zhenk

    ag jammer al me agtergronden zijn er net af hoe dat komt weet ik nie en nu doet de ripper het nie ik wacht wel op een nieuwe monky doe rustigaan he

    vr 04-11-2005 om 13:08
  10. Darkmark

    baluhhhh

    maar ja ,, k had togh al genoeg gedownload

    vr 04-11-2005 om 13:08
  11. Tjentszu

    ZZZZSNNNNIK!!!! naja ach .. tot nu toe heb ik ze toch allemaal .. twas leuk zolang het duurde en dit viel te verwachten.. maar kijk ook op http://home.versatel.nl/mrfrans/ deze jonge man heeft ook een programmaatje gemaakt en die werkt wel. Je moet alleen de winks van zijn site afhalen en hij heeft niet alles.die van Monkey,? die was te vet! Thanks guys!!!

    vr 04-11-2005 om 13:09
  12. Planepix

    Quote: nielsvr

    [..]

    Ik heb hem nog nooit gebruikt, ben meer fan van msn 4.7. Alleen werd die topics een beetje zat, vandaar het nieuwsbericht .

    Ik ook niet

    Geef mij msn 6 maar, een normaal formaat emo vind ik echt niet erg, maar elke letter vervangen door zo\'n geval, icm winks en buzzers als je een microseconde te laat reageert is nogal irritant..

    vr 04-11-2005 om 13:10
  13. Deganster500

    spijtig dat het niet meer werkt maarja blue mountain is vlug op zijn tenen getrapt

    vr 04-11-2005 om 13:38
  14. Thyssimonis

    We moeten gwn blijven proberen om weer wat te fixen.
    Anders begint mastaline gwn zo site als blue moutin.
    Maar dan wel gratis dat mensen die die dingen nog hebben in kunne sturen


    HostingContact voor kwaliteit en service!
    Shared Hosting, Reseller Hosting, GameServers en Voiceservers.

    vr 04-11-2005 om 13:41
  15. Richardvd