08/02/2006 19:29

WLM Invites Loting beëindigd


De loting waar je uitnodigingen mee kon winnnen om je aan te melden als betatester voor Windows Live Messenger, is een einde aangekomen. We zijn namelijk door alle invites heen. Er zijn 10.572 pogingen gedaan door 3.090 leden die een invite probeerden te bemachtigen. In totaal zijn er maar liefst 1.370 invites uitgedeeld (44% van alle mensen die hebben meegespeeld heeft een invite te pakken gekregen). De gelukkigen kunnen de 158 leden en vele anonieme inzenders bedanken voor het insturen van de invites!

Door invites te sturen kon je kans maken om een jaar lang VIP te zijn op MastaLine. Member \'xzelicon\' heeft deze status gewonnen, van harte gefeliciteerd!
Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (84)

Reageren
  1. Boothill

    Ok dan




    1e post

    wo 08-02-2006 om 19:38
  2. Webmaster

    Quote: mwtvz

    Ok dan Hoeveel invites zijn er nog over ?


    Quote: /me

    We zijn namelijk door alle invites heen.

    wo 08-02-2006 om 19:40
  3. Sjtienuh

    Is een mooi aantal wat jullie weg hebben gegeven En dit was dus nooit geluk zonder de mensen die ze allemaal aan ml gegeven hebbe Heb er zelf ook 5 gegeve sta alleen niet bij de mensen wat gedoneert hebben en dat is al zeker 3 weken terug:\'( , maar het geeft niet


    Bluetooth headset?
    wo 08-02-2006 om 19:43
  4. Gmatic

    Jammer dat het afgelopen is eigenlijk.. maarja WLM zal binnekort toch wel uitkomen denk ik weet iemand preciese datum?

    wo 08-02-2006 om 19:43
  5. Claudandus

    wel jammer dat mijn naam niet op de lijst der donateurs is gekomen


    het is altijd tijd voor een joint www.legendary-torrents.org
    wo 08-02-2006 om 19:43
  6. Webmaster

    Quote: claudandus

    wel jammer dat mijn naam niet op de lijst der donateurs is gekomen

    Dan heb je niet je gebruikersnaam doorgegeven, en dat klopt zo te zien want als ik nu zoek in alle ontvangen mails zie ik geen resultaten op het woord \'claudandus\'.

    wo 08-02-2006 om 19:45
  7. Tharoy

    nice, jammer dat ik niet heb gewonnen , maar ik gun hem het wel

    wo 08-02-2006 om 19:50
  8. Webmaster

    Als je mazzel hebt, staan op deze pagina nog ongebruikte invites.

    -edit-
    Na 4 keer klikken vond ik er al ??n, deze dus.

    Dus wees snel .

    Bewerkt door Webmaster op wo 08-02-2006 om 19:54
    wo 08-02-2006 om 19:52
  9. Frezo

    Nou, ik lekker ook gewonnen


    wo 08-02-2006 om 19:53
  10. Godje

    ik hep nog geen code kunnen bemachtige zou iemand er een prive willen sturen?

    m.v.g godje

    wo 08-02-2006 om 19:58
  11. Sjtienuh

    Quote: webmaster

    [..]
    Dan heb je niet je gebruikersnaam doorgegeven, en dat klopt zo te zien want als ik nu zoek in alle ontvangen mails zie ik geen resultaten op het woord \'claudandus\'.

    kun je mijne dan ook ff checke


    Bluetooth headset?
    wo 08-02-2006 om 20:05
  12. Webmaster

    Quote: sjtienuh

    [..]
    kun je mijne dan ook ff checke

    Zelfde verhaal ...

    wo 08-02-2006 om 20:10
  13. Prulez

    Oh... dan ben ik vandaag nog net op tijd geweest met het bemachtigen van een invite

    Iedere donateur trouwens bedankt voor het doneren van de invites!!!

    wo 08-02-2006 om 20:31
  14. Zinopc

    hihi, heb nog een ongebruikte invite gevonen!

    wo 08-02-2006 om 20:33
  15. Sandr

    waarom is de loting be-eindigd? waren de invites op ofzo