01/03/2006 10:51

Nieuw: WLM 8.0.0566 BETA met Patcher++ v0.6


Gebruikers van Windows Live Messenger Beta die vandaag in wilden loggen werden op de hoogte gebracht van een nieuwe Messenger versie. Het nieuwe versienummer is 8.0.0566 en alweer zijn er een aantal veranderingen aangebracht. Zo is de layout weer omgegooit en werken content installaties vanaf websites en externe programma\'s weer.

Problemen met installeren
Er komen vaak problemen voor als je de vorige betaversie gebruikt (8.0.0563) en deze probeert te updaten naar de laatste versie. Als het installeren niet lukt en je maakt gebruik van de vorige betaversie, dan is het aanbevolen die versie eerst te verwijderen bij:
Start -> Configuratiescherm -> Software -> Messenger Beta -> Verwijderen...

Veranderingen in deze versie:
  • Nieuw logo bovenaan
  • Schermafbeelding staat nu aan de linkerkant
  • De terugkeer van de statusiconen
  • Nieuwe iconen voor groepen
  • Tabs weer terug in het hoofdvenster
  • Meer ruimte vrijgemaakt, dus meer plek voor contactpersonen
  • Verder nog kleine wijzigingen
WLM Universal Patcher update
Wederom dankzij drastische veranderingen in de layout van Windows Live Messenger zijn we genoodzaakt om een nieuwe versie uit te brengen van de Patcher++. Versie 0.6b werkt nu volledig met deze beta.

Ktank bedankt voor het melden van deze beta!

Download Windows Live Messenger WLM 8.0.0566 BETA
Download WLM Universal Patcher v0.6b
Door Monkey In Instant messaging

Reacties (180)

Reageren
  1. Tim

    Boeie:\')...

    Eerste ofseuj...

    wo 01-03-2006 om 11:05
  2. Jos79650

    leuk..... weer een nieuwe

    wo 01-03-2006 om 11:06
  3. Seadevil

    voorlopig kan ik me met deze niet aanmelde


    hoi
    wo 01-03-2006 om 11:07
  4. Saven

    zag het net

    edit: omfg wat een lelijke layout vond de vorige beter

    Bewerkt door Saven op wo 01-03-2006 om 11:15
    wo 01-03-2006 om 11:07
  5. Froggle

    Ik kreeg ook al een melding ja...
    Hij is em nu aan het instaleren..

    wo 01-03-2006 om 11:07
  6. Dennisbr

    vanaaf maar ff instaleren.
    ben benieuwd

    wo 01-03-2006 om 11:08
  7. Froggle

    Goh, valt me net op..
    Hij is standaard NL.

    Volgend bericht ( Woensdag 1-03-2006 om 11:15 ) :
    Kan ik hem ook weer patchen of moet ik daar nog ff op wachten?

    wo 01-03-2006 om 11:10
  8. Gamer112

    heb hem ook al geupdate vanaf de vorige versie zonder problemen via wlm gewoon

    heb hem in het nl instalatie was ook in het nl iedereen die de engelse heb en hem in het nl wil wil dat taal bestandje vanmiddag wel uploaden als ik thuis ben

    wo 01-03-2006 om 11:18
  9. Psvfan

    Quote: seadevil

    voorlopig kan ik me met deze niet aanmelde
    Als beta tester bent kan dat .

    wo 01-03-2006 om 11:19
  10. Benji

    Quote: gamer112

    heb hem ook al geupdate vanaf de vorige versie zonder problemen via wlm gewoon

    heb hem in het nl instalatie was ook in het nl iedereen die de engelse heb en hem in het nl wil wil dat taal bestandje vanmiddag wel uploaden als ik thuis ben

    Of je download gewoon deze


    Tuneboy peuwnt hem.
    wo 01-03-2006 om 11:21
  11. Marian67

    ik heb hem nu ook geinstalleerd .
    hij is wel mooier geworden.
    niet zo erg grof meer.
    gelijk de parcher gedownload want die tabs en andere dinger zijn maar irri.

    gr.marian

    Volgend bericht ( Woensdag 1-03-2006 om 11:24 ) :

    Quote: froggle

    Goh, valt me net op..
    Hij is standaard NL.

    Volgend bericht ( Woensdag 1-03-2006 om 11:15 ) :
    Kan ik hem ook weer patchen of moet ik daar nog ff op wachten?


    met de nwe patcher van de site kun je weer patchen hoor.

    gr marian

    wo 01-03-2006 om 11:22
  12. Seadevil

    Quote: psvfan

    [..]Als beta tester bent kan dat .

    Ik ben beta tester maar hij geeft een error bij het aanmelden van dat hij geblokeerd word ofzo maar hij is in m\'n firewall toegestaan
    Nu doet hij ut wel

    Bewerkt door Seadevil op wo 01-03-2006 om 11:28
    hoi