01/04/2006 17:28

1 April: WLM 8.0.0614 BETA uitgelekt!


Ja, het was een nep versie, stiekem was het gewoon een skin gebaseerd op screenshots van hoe de uiteindelijke versie er waarschijnlijk uit gaat zien. Monkey, de ontwerper van de skin lukte het niet helemaal om alles na te maken, maar zeg zelf het is toch aardig gelukt? Als je wil kan je deze skin blijven gebruiken of je kan weer terug naar de originele stijl.

Als je hem leuk vind kan je hem houden, als je serieus wilt beta testen of de skin om andere reden weg wil hebben kan je hem ongedaan maken door eerst naar
C:\\Program Files\\MSN Messenger te gaan,
daar de bestanden msnmsgr.exe en msgsres.dll te verwijderen en vervolgens klik je op
Start -> Configuratiescherm -> Software -> Messenger -> Wijzigen -> Herstellen.

We hebben in het begin wat reacties verwijderd van mensen die het al snel door hadden, zodat de rest er ook nog in zou kunnen trappen (dit voor als je afvroeg waar je post gebleven was).

Verder is het zielig dat sommige mensen doordrammen om met (neppe) bewijzen aan te tonen dat het geen offici?le versie is.

Hier kan je als je dat wilt nog de skin downloaden, dit bestand kan je gewoon in de WLM map (standaard C:\\Program Files\\MSN Messenger) opslaan indien WLM is afgesloten, als je het dan opstart heb je de nieuwe skin.

Voor de duidelijkheid:
De screenshots van liveside.net waar de skin op is gebasseerd zijn (waarschijnlijk) niet nep.

Please note:
The screenshots from liveside.net which the skin is based on are (probably) not fake.

Er is een beta uitgelekt van Windows Live Messenger! Deze is nu al hier te downloaden. Het schijnt niet de allerlaatste beta te zijn maar in deze versie is te zien dat het design voor de zoveelste keer onder handen is genomen. Daarnaast zijn er nieuwe status iconen en nieuwe knoppen bovenaan de contactpersonen lijst. WLM Universal Patcher++ werkt ook met deze beta versie prima.

Het nadeel van deze beta is dat er geen installatie programma is meegeleverd, dus heeft MastaLine een WinRAR selfextractor gemaakt.

Bekijk screenshot
Download Windows Live Messenger 8.0.0614 BETA
Download WLM Universal Patcher++

Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (208)

Reageren
  1. Jbx

    VET

    Echt mooi werk Onno of wie het ook was De eerste wlm skin en hij is echt mooi

    Bewerkt door Jbx op za 01-04-2006 om 21:02
    za 01-04-2006 om 17:34
  2. Evolution

    Veet hij werktt!!

    za 01-04-2006 om 17:35
  3. Virish01

    Bij mij zei die bij de vorige sinds gister dat de server tijdelijk niet beschikbaar is. Bij deze nu ook. Kan iemand me helpen?

    za 01-04-2006 om 17:36
  4. Monkey

    Quote: jbx

    VET

    Volgend bericht ( Zaterdag 1-04-2006 om 17:35 ) :
    Werkt de \'oude\' Mastaline patch erop?

    Euh die werkt nog als het goed is, staat ook \"WLM Universal Patcher++ werkt ook met deze beta versie prima.\"

    Quote: virish01

    Bij mij zei die bij de vorige sinds gister dat de server tijdelijk niet beschikbaar is. Bij deze nu ook. Kan iemand me helpen?

    Krijg je ook nog foutcode ofzo bij?

    Bewerkt door Monkey op za 01-04-2006 om 17:39
    MCTBrowser, WMP11 Skin, [] WMDBackupper
    Free Packs
    za 01-04-2006 om 17:38
  5. Lovelysistah

    Bij mij zei die ook dat de server tijdelijk niet beschikbaar was...maar ik heb wel een invite.. Weird

    za 01-04-2006 om 17:39
  6. Lovelysistah

    Ik heb hem geinstald...mah dan is iej weg!
    Weird

    za 01-04-2006 om 17:42
  7. Seadevil

    yeeh morge ff installe denk ik
    Nu eerst de nog


    hoi
    za 01-04-2006 om 17:45
  8. Deganster500

    ik ga hem ook even proberen.
    maar dan vlug weg.
    kan iemand me de msglang geven van deze beta?

    za 01-04-2006 om 17:46
  9. Lovelysistah

    WIe kan me helpen hij heeft hem geinstalleerd en daarna doet ie nix..

    za 01-04-2006 om 17:49
  10. Bramdevolder

    tof tof tof


    The phantom of the opera is here.
    za 01-04-2006 om 17:49
  11. Dennisbr

    ziet er mooi uit zeg

    za 01-04-2006 om 17:52
  12. Frezo

    nog meer


    za 01-04-2006 om 17:53
  13. Monkey

    Quote: lovelysistah

    WIe kan me helpen hij heeft hem geinstalleerd en daarna doet ie nix..

    Probeer is eerst deze (ouwe) te installeren en dan die nieuwe er overheen?


    MCTBrowser, WMP11 Skin, [] WMDBackupper
    Free Packs
    za 01-04-2006 om 17:53
  14. Mennoelmo

    Vet Gaaf ik had op een andere site al gezien dat hij er zo uit kwam te zien,, maar het was nog wachte tot dat ie uit kwam en daar is ie

    za 01-04-2006 om 17:54
  15. Joosty194

    Cool


    Ik ben gestopt met Mastaline

    Kan iemand mijn account verwijderen?
    za 01-04-2006 om 17:56