31/05/2006 10:36

MastaLine verhuist naar andere server (Update)


Zoals je wellicht in de afgelopen weken hebt gemerkt is dat de snelheid van MastaLine zeer tegenvalt sinds de nieuwe server. De laatste tijd is dat wel iets minder geworden, maar toch lijkt de server moeite te hebben om de site stabiel te kunnen draaien. Om die reden verhuist MastaLine naar een andere server. De verhuizing staat voor morgen gepland. Op welke tijd het gebeurd kunnen we nog niet exact zeggen, maar als het zover is kun je een tijdelijke offline pagina aantreffen.

Voordat de server gaat verhuizen hebben we de tijd om van alles een back-up te maken. Dus dit keer zullen we geen data verliezen.

Update 02-06:
De verhuizing is zonder problemen afgerond! De site staat draait nu op de nieuwe server.
Door Webmaster In Site updates

Reacties (139)

Reageren
  1. Rvl

    Joepie straks niet meer naar de wc kunnen gaan, avondeten en een half uurtje tv kijken voordat je post is geplaatst nadat je op de verzenden knop te hebben gedrukt

    Bewerkt door Rvl op wo 31-05-2006 om 10:57
    wo 31-05-2006 om 10:50
  2. Mike

    Jeej alweer

    Morgen toch examen dus, hoop dat het vroeg gebeurd .

    Quote: rvl
    straks niet meer naar de wc kunnen gaan, avondeten en een half uurtje tv kijken voordat je post is geplaatst nadat je op de verzenden knop te hebben gedrukt


    Ik drink er nog wat bij en loop nog een rondje .

    Oja 2de reactie enzo :9.

    Bewerkt door Mikiej15 op wo 31-05-2006 om 11:27
    wo 31-05-2006 om 11:09
  3. Tim

    Alweer, dalijk blijkt die nog slomer te zijn als deze:\')...

    Quote: mikiej15
    Jeej alweer

    Morgen toch examen dus, hoop dat het vroeg gebeurd .
    Mike, jij wel, ik ben vrij...

    Bewerkt door Snake86 op wo 31-05-2006 om 11:12
    wo 31-05-2006 om 11:12
  4. Seadevil

    gelukkig want het duurt echt lang en scheel een hoop dubbele posts denk ik

    Nu is ml lekker snel

    Bewerkt door Seadevil op wo 31-05-2006 om 11:16
    hoi
    wo 31-05-2006 om 11:14
  5. Webmaster

    Quote: seadevil

    Nu is ml lekker snel

    Omdat het nog vroeg is

    wo 31-05-2006 om 11:18
  6. Blaze

    *snik* en Leefbaar ML bestaat pas net :\')
    Wat een geweldig werk =D

    :\')

    wo 31-05-2006 om 11:25
  7. Benji

    Hoop dat het snel gebeurt


    Tuneboy peuwnt hem.
    wo 31-05-2006 om 11:26
  8. Mike

    Quote: blaze
    *snik* en Leefbaar ML bestaat pas net :\')
    Wat een geweldig werk =D

    :\')


    *snikt mee* moet je voorstellen wat je met een topic en banners berijkt . Leefbaar ML gaat de geschiedenis in als... als...... ehm..
    Nja, mooi =D we hebben goed werk verricht :\'(.

    wo 31-05-2006 om 11:26
  9. Makkie88

    Mooi! XD flex chil!! xD

    wo 31-05-2006 om 11:29
  10. Bas

    Yes! wel beter Dus morgen is het: Masta(Off)Line

    Nja, alles voor een betere MastaLine!


    HOI!
    wo 31-05-2006 om 11:51
  11. Computerboy112

    sins 2003 zijn er al heel veel verhuizingen

    wo 31-05-2006 om 12:02
  12. Djkrikke

    yeah! eindelijk weer snelheid hier op mastaline!


    Monkey FAQ
    Anime Site (nog niet af)
    Colocated Hosting? Help!
    Namechange: Djkrikke => Baka
    wo 31-05-2006 om 12:17
  13. Sparky

    Werd tijd. Ah jah, beter laat dan nooit

    wo 31-05-2006 om 13:10
  14. Bramdevolder

    jeuj,
    hopelijk niet zo lang off. als vorige keer!!!


    The phantom of the opera is here.
    wo 31-05-2006 om 13:18
  15. Julian

    Gelukkig ..
    Nu hopen dat er niet weer vanalles mis gaat, Zoals een back Up die beschadigt is :\')

    wo 31-05-2006 om 13:35