20/06/2006 22:22

Messenger Plus! Live release datum bekend gemaakt


Er is door de maker van Messenger Plus! een datum bekend gemaakt wanneer Messenger Plus! Live uitgebracht zal worden. Omdat de look van Messenger compleet vernieuwd is gaat dat ook met Messenger Plus! Live gebeuren (zoals je wellicht hebt gezien). De nieuwe Plus! voor Windows Live Messenger zal op zondag 25 juni verschijnen!

Op hetzelfde moment komt ook de nieuwe website online voor de nieuwe add-on, welke op dit moment nog met een wachtwoord beveiligd is.

In totaal is er 8 maanden gewerkt aan het programma om het klaar te maken voor de nieuwe Messenger.

Bekijk de screenshots van de beta versie!
Door Webmaster In Instant messaging Bron MsgPlus.net

Reacties (79)

Reageren
  1. Rvl

    Ben benieuwd of hij beter is dan de uitgelekte beta

    Bewerkt door Rvl op di 20-06-2006 om 22:28
    di 20-06-2006 om 22:25
  2. Froggle

    Dan weten we het nu officieel.
    Ik heb die datum namelijk eerder gehoord over Msg. Plus! Live!

    di 20-06-2006 om 22:35
  3. Darkmark

    beter

    di 20-06-2006 om 22:37
  4. Eagle

    Jeuj! :\')

    di 20-06-2006 om 22:41
  5. Dreadlord

    Dat woordt dan de open beta toch dus niet de final?

    Bewerkt door Dreadlord op di 20-06-2006 om 22:47
    <-( * * )--<<
    ...
    di 20-06-2006 om 22:42
  6. Tokko1

    wow nice.. nog 4 daagjes slapen

    di 20-06-2006 om 22:49
  7. Rowan

    Jaaaaaaa, je weet tochg =D

    di 20-06-2006 om 22:51
  8. Motorboy

    Eindelijk.
    Is het dan in het nederlands??

    di 20-06-2006 om 22:57
  9. Webmaster

    Quote: motorboy

    Eindelijk.
    Is het dan in het nederlands??

    Jup

    di 20-06-2006 om 23:00
  10. Lordasakura

    Ben 10e! man wat een record voor mij dan maareh vet nog ff wachten

    di 20-06-2006 om 23:09
  11. Tristan

    als je even nadenkt zitten wij op GMT +1 dus voor ons is de release zondag om 0:40 uur... maarja dan maar wat later opblijven

    di 20-06-2006 om 23:10
  12. Zubair

    Aight dan pas ga ik die wlm en wlm+ installeren. Want zonder msn+ zuigt wlm.


    Btw, mastaline is erg sloom de laatste tijd, ik moet minuten w88 voordat ik me kan inloggen of een bericht kan verzenden

    Volgend bericht ( Dinsdag 20-06-2006 om 23:13 ) :
    en ik hoop wel dat die geluidsbibliotheek erbij zit, want dat is best cool

    di 20-06-2006 om 23:10
  13. Florian

    k kan haast niet wachten .


    heeuuu
    di 20-06-2006 om 23:17
  14. Pat30724

    cool dan kan ik dus voor 2 dingen 1 keer tellen

    ben 24 juni 17 en het is voor mij tot dat ik me nest in ga nog de dag waar ik mee ben opgestaan.

    maar okey gebruik msg plus live beta al tijdje..

    met de geluiden van msg plus (normale versie voor 7,5)

    geluidsbibliotheek zat er bij de laatste beta al in

    Bewerkt door Pat30724 op di 20-06-2006 om 23:36