13/07/2006 09:19

Yahoo! integratie gestart in WLM


Vandaag is de b├Ęta van de Yahoo integratie in Windows Live Messenger gestart. Het is op het moment nog beperkt tot het sturen van gewone tekst berichten, het zien van de online status van Yahoo contactpersonen en het versturen van buzzers. Waarschijnlijk wordt de integratie binnenkort wel verder uitgebreid, maar het is in ieder geval een begin.

Om er gebruik van te maken moet je je hier aanmelden en vervolgens de Yahoo contactpersonen toevoegen zoals je dat met normale contactpersonen doet, maar dan dus met hun Yahoo adres. De persoon die je toevoegt moet wel de laatste versie van Yahoo! Messenger hebben.

Met dank aan Onbekend voor het melden.
Door Monkey In Instant messaging

Reacties (68)

Reageren
  1. Klaas4

    Ik ken tog niemand met Yahooooooooooooooooooooo!

    1st post is mine...


    meh.
    do 13-07-2006 om 09:33
  2. Afcajax

    Cool

    do 13-07-2006 om 09:34
  3. Thomasv6

    Ik ken ook nog niemand met yahoo, mischien in de toekomst

    yeah 3de door msn alerts

    Bewerkt door Thomasv6 op do 13-07-2006 om 09:35
    do 13-07-2006 om 09:34
  4. Peter91

    Quote: klaas4

    Ik ken tog niemand met Yahooooooooooooooooooooo!

    1st post is mine...
    Ik ook nie XD
    Maja, wel leuk ofzo?

    Quote: thomasv6

    Ik ken ook nog niemand met yahoo, mischien in de toekomst

    yeah 3de door msn alerts
    Ik ook al

    Bewerkt door Peter91 op do 13-07-2006 om 09:57
    Whoop
    do 13-07-2006 om 09:35
  5. Footballking

    ik ken ook nog niemand met een yahooooooo adres

    do 13-07-2006 om 09:37
  6. Hypertesia

    NiceKunnen onze Yahoo vriendjes ook op msn^^

    do 13-07-2006 om 09:38
  7. Simmie

    Yes eindelijk, kan ik eindelijk de mensen die ik ken die yahoo heeft toevoegen.

    do 13-07-2006 om 09:54
  8. Pwnd

    geeeweeeeldig........ omg....

    do 13-07-2006 om 09:57
  9. Jovano12

    goh dat boeit me veel yahoo, ik ken er niemand van, dus waarom zou ik het nemen

    do 13-07-2006 om 10:03
  10. Bramdevolder

    Ik gebruik (zoals de meesten) geen jahoo maar miss kan het wel handig zijn voor zij die het wel gebruiken!

    offtopic:
    <--- Wat een mooi logo!!!


    The phantom of the opera is here.
    do 13-07-2006 om 10:04
  11. Pwnrtje

    Is wel handig ofzo Maar ikheb er niks aan

    do 13-07-2006 om 10:05
  12. Mike

    Euh.. Jeuh ?

    , vanavond mischien xD

    do 13-07-2006 om 10:10
  13. Cyclus

    vet, alleen jammer dat ik niemand ken die Yahoooooooo gebruikt

    bedankt voor het melden

    do 13-07-2006 om 10:26
  14. Explo

    yahoo zuigt..
    mja we zien wel of dit gaat werken


    Only the dead have seen the end of war.
    do 13-07-2006 om 10:30
  15. Stephen11

    Cool, maar uh over dat nieuwsbericht: Yahoo is een naam en moet dus met hoofdletter geschreven worden.. Ach, nou ja, maakt ook niet uit.........

    Leuk, eindelijk Yahoo! integratie in Windows Live Messenger
    (of Windows Live Messenger integratie in Yahoo! Messenger with Voice)

    -edit- Yes, eerste pagina!
    -edit 2- He, kijk Het nieuwsbericht is aangepast!

    Bewerkt door Stephen11 op do 13-07-2006 om 15:07