17/07/2006 09:48

Nieuw: Messenger Plus! Live 4.01


Hier is alweer de eerste update sinds MsgPlus! Live 4.00 is uitgebracht. Versie 4.01 fixt verschillende problemen die sommige mensen ondervonden. Door de enorme vraag naar de Quick Icons optie, heeft de maker deze er weer in gezet! Hiermee kan je snel een emoticon plaatsen in een bericht door ( te typen. Daarnaast zijn er ook fouten opgelost in de scripting engine en werkt Messenger Plus! nu 100% met Yahoo Messenger contactpersonen.

Download Messenger Plus! Live 4.01
Uitgebreide lijst met veranderingen (Engels)
Door Webmaster In Instant messaging Bron MsgPlusLive.com

Reacties (64)

Reageren
  1. Axe

    Jeuj


    Nicht zuviel gas! Wheely-gefahr!
    Slapen is voor apen, mop mop gas der op
    Met je kin op de teller gaat het net een tikje sneller
    Waar een wil is is een weg, en waar een weg is is een wheely
    ma 17-07-2006 om 09:57
  2. Wii0fan

    OOW GAAF!! maar wat is er nieuw?

    ma 17-07-2006 om 09:58
  3. Mike

    Handig . Vanavond mischien even instaleren.

    3th post 1!!!1~~~~~~~~11!11``een

    Bewerkt door Mikiej15 op ma 17-07-2006 om 10:02
    ma 17-07-2006 om 09:58
  4. Axe

    Quote: luke11

    OOW GAAF!! maar wat is er nieuw?

    Ben je blind? Staat Klik hier voor een uitgebreide lijst met veranderingen


    Nicht zuviel gas! Wheely-gefahr!
    Slapen is voor apen, mop mop gas der op
    Met je kin op de teller gaat het net een tikje sneller
    Waar een wil is is een weg, en waar een weg is is een wheely
    ma 17-07-2006 om 09:58
  5. Verzenden

    Al geinstalleerd

    ma 17-07-2006 om 10:04
  6. Bas

    Leuk hoor....


    HOI!
    ma 17-07-2006 om 10:04
  7. Marijn100

    fijn dat dat ( weer terug is downloaden!!!!!!!!!!!!

    ma 17-07-2006 om 10:05
  8. Afcajax

    Cool

    ma 17-07-2006 om 10:05
  9. Djvg

    alleen dat 100% met yahoo samen werken klopt nog niet

    want wat we nu hebben is een block knop en we kunnenpraten met die mensen en een paar emo\'s verzenden

    maar er komt meer

    ma 17-07-2006 om 10:14
  10. Wii0fan

    Quote: luke11
    OOW GAAF!! maar wat is er nieuw?



    Ben je blind? Staat Klik hier voor een uitgebreide lijst met veranderingen



    --------------------------------------------------------------------------------

    Nicht zuviel gas! Wheely-gefahr!
    Slapen is voor apen, mop mop gas der op
    Waar een wil is is een weg, en waar een weg is is een wheely


    ()()()() maar ik kan niet zo goed engels hoor sorry!!! ()()()()

    oow oke dat wist is niet met dat QUOITE dank je!

    ma 17-07-2006 om 10:15
  11. Webmaster

    ^ Je kan ook op quote drukken hoor, hoef je het niet te kopieƫren.

    Maar op MastaLine staat het al vertaald, dus als je eerst eens te moeite neemt om het bericht te lezen weet je wat er anders is in deze versie.

    ma 17-07-2006 om 10:20
  12. Pwnd

    ik ga meteen downloaden

    ma 17-07-2006 om 10:25
  13. Ironeagle

    Leuk, ga hem meteen downloaden en installeren



    Bezig met Cursus MCSA ...
    ma 17-07-2006 om 10:30
  14. Deganster500

    jeuh, ik vind geen nieuwe opties.

    ma 17-07-2006 om 11:01
  15. Dimax

    staat al op mijne pc