18/08/2006 16:52

Maak kans op de BlackAss Full Episodes DVD!


De BlackAss DVD die sinds 15 augustus verkrijgbaar is in onze shop is nu ook te winnen! Er is een loterij van start gegaan op MastaLine waar alle leden aan mee kunnen doen. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is te bellen naar een nummer, je krijgt direct te zien of gewonnen hebt of niet. De winkans is groot: 1 op de 20 bellers wint deze DVD! Deze DVD bevat de BlackAss afleveringen 3 tot 10 in volledige kwaliteit! Inclusief bonus materiaal met nog nooit eerder vertoonde beelden speciaal gemaakt voor deze DVD.

Klik hier om mee te doen met de loterij
Door Webmaster In Site updates

Reacties (152)

Reageren
  1. Sjak

    spannend maar ik doe niet mee, niet zo gëintresseerd
    ---
    ojah 1e post voor 2e keer enzo

    Bewerkt door Sjak op vr 18-08-2006 om 16:59
    vr 18-08-2006 om 16:58
  2. Jesse

    Weer zoiets
    Die shop was al erg genoeg :\').

    Ik bedoel lekker 200+ members laten bellen enzo, terwijl je ze net zo goed zelf op dvd kan branden.

    en 2e post, jeuj ofzo.


    Jesse Sander (.nl)
    vr 18-08-2006 om 17:00
  3. Bas

    Afzetters...


    HOI!
    vr 18-08-2006 om 17:01
  4. Klaas4

    Khoud niet van blackass, maar wel het icoontje

    Jeuj, 4e post ofzow

    *eens met DarkMystery*

    Bewerkt door Klaas4 op vr 18-08-2006 om 17:02
    meh.
    vr 18-08-2006 om 17:01
  5. Thomasv6

    Zozo ze verzinnen ook steeds weer wat

    vr 18-08-2006 om 17:02
  6. Inuyasha

    1 iemand koopt en Usenet doet de rest

    Ik kijk wel of ik bel...
    ( Ik kan wel dichter worden )




    Vuurwerkforum
    vr 18-08-2006 om 17:03
  7. Diddy

    nu dit ook alweer , dit is tog een site voor msn enzo, en niet een tellsell site?!

    vr 18-08-2006 om 17:04
  8. Richardvd
    vr 18-08-2006 om 17:04
  9. Webmaster

    Quote: darkmystery

    Weer zoiets

    Ik bedoel lekker 200+ members laten bellen enzo, terwijl je ze net zo goed zelf op dvd kan branden.

    en 2e post, jeuj ofzo.

    Sure, zelf op DVD branden geeft precies hetzelfde resultaat .

    Weer? Dit is de eerste keer dat er een (betaalde) loterij is... Als je wat zegt, zeg dan wat nuttigs.

    vr 18-08-2006 om 17:04
  10. Laurens

    1 op de 20.
    maar hoeveel gesprekken moet je dan houden??
    dat zou vast wel iets van 8 zijn, waardoor je net zo goed voor hetzelfde geld dat je kwijt bent aan bellen ook gewoon zo los kopen.

    vr 18-08-2006 om 17:04
  11. Jesse

    Quote: klaas4

    Khoud niet van blackass, maar wel het icoontje

    Jeuj, 4e post ofzow

    *eens met DarkMystery*

    icoontje ownt .
    (deze toch? : )

    Quote: richardvandelft

    helaas me provaider vind dat 0909 nummer niet leuk


    :\')

    Quote: webmaster

    Weer? Dit is de eerste keer dat er een (betaalde) loterij is... Als je wat zegt, zeg dan wat nuttigs.

    Ik bedoel weer zo\'n actie net als die shop...

    Ff een vraag aan Onno, en de admins enzo:
    Hoeveel dingen zijn er al verkocht uit de shop? :\')


    Jesse Sander (.nl)
    vr 18-08-2006 om 17:05
  12. Alfonso

    leuk was het maar geen 0909 nr dan had ik mee gedaan
    mja this tog leuk voor de mense dii mee wille doen

    grte:Mii


    Heb je geen gmail, maar wil je er wel een ik heb nog 49
    invites dus pm me als je der een wil.



    vr 18-08-2006 om 17:05
  13. Webmaster

    Quote: laurens

    1 op de 20.
    maar hoeveel gesprekken moet je dan houden??
    dat zou vast wel iets van 8 zijn, waardoor je net zo goed voor hetzelfde geld dat je kwijt bent aan bellen ook gewoon zo los kopen.

    1 gesprek

    Quote: darkmystery

    [..]
    Ff een vraag aan Onno, en de admins enzo:
    Hoeveel dingen zijn er al verkocht uit de shop? :\')

    Een aantal stuks, gaat niet om grote hoeveelheden. Had ik ook niet verwacht.

    Precieze aantallen gaat je geen drol aan .

    Bewerkt door Webmaster op vr 18-08-2006 om 17:08
    vr 18-08-2006 om 17:06
  14. Afcajax

    Wel leuk, maar ik ga niet bellen. Ik krijg steeds neer de indruk dat er geld verdiend moet worden, dat vind ik opzich wel jammer :\'( .

    vr 18-08-2006 om 17:08
  15. Peter91

    Quote: afcajax

    Wel leuk, maar ik ga niet bellen. Ik krijg steeds neer de indruk dat er geld verdiend moet worden, dat vind ik opzich wel jammer :\'( .
    Idd, Onno heeft zeker een tekort aan geld.
    Want ga nou niet zeggen dat je dit echt voor de members doet:\').


    Whoop
    vr 18-08-2006 om 17:10