08/09/2006 10:20

Nieuw: WLM 8.1.0064 BETA (+ Patch en emoticons fix)


Vandaag is voor de testers van Windows Live Messenger versie 8.1.0064 uitgekomen! Het is nu mogelijk je avatars/smileys op te slaan en daardoor op een andere computer dezelfde content te gebruiken. Messenger Plus! Live werkt op dit moment nog niet met deze versie. De download is voor de testers te vinden op Microsoft Connect, voor de niet testers is deze versie ook te downloaden van MastaLine.com!

Wat is er veranderd?

- Bugfixes
- Draait stabieler op Windows Vista
- Nieuwe Persoonlijke dingen (Winks & Emoticon menu)
- Nieuwe persoonlijke status
- Een nieuw \"Branding\" platform
- Verbetere inlog autorisatie
- Veranderde Avatar opties
- Automatishe updates en het backuppen van je bestanden

Update: WLM Universal Patcher v0.9.2 is bijgewerkt zodat hij nu ook volledig met WLM 8.1 beta werkt! Ook is er een Hongaarse vertaling toegevoegd.

Update #2: Let op dat je alle emoticons kwijt bent! Hieronder staat een link naar een artikel waarin staat beschreven hoe je je emoticons weer terug krijgt.

Wij bedanken Boomiej voor het melden van deze versie!

Download Windows Live Messenger 8.1.0064 BETA (Engels)
Download WLM Universal Patcher v0.9.2 (Nieuw!)
Lees hier hoe je je emoticons terug krijgt na installatie!
Krijg je de fout 810003cc? Lees hier de oplossing
Door Rvl In Instant messaging Bron Live-Messenger.nl

Reacties (94)

Reageren
  1. Rvl

    Veel plezier ermee

    Bewerkt door Rvl op vr 08-09-2006 om 10:24
    vr 08-09-2006 om 10:24
  2. Mike

    Nice =). Zo even kijken.

    Bewerkt door Mikiej15 op vr 08-09-2006 om 10:30
    vr 08-09-2006 om 10:29
  3. Wii0fan

    GAAF is hij in het nederlands?? in iedergeval GAAAAAAF

    vr 08-09-2006 om 10:31
  4. Nastyd

    Net een fout aankoopje gedaan.. dus ik ben aangebrand.. laten we hopen dat dit me dag weer goed maakt. Thanks..

    vr 08-09-2006 om 10:32
  5. Darkdreamer

    Quote: luke11

    GAAF is hij in het nederlands?? in iedergeval GAAAAAAF


    nee op dit moment nog niet.

    edit:
    Ik heb al wel een bug ontdekt, in het menu \'Actions\' komt er steeds onderin een balkje met \'Personalize Messenger\' bij te staan als je heen en weer gaat tussen de menu opties bijv. van \'Contacts\' naar \'Actions\', hier een screenshot:
    http://img144.i...388/foutqh0.png

    edit:
    Alweer een bug gevonden, Als je een locatie toevoegd en je hebt nog niet aanstaan dat hij moet aangeven welke nummers je luisterd en je verwijderd je locatie en vinkt dan \'Show what i\'m listening to\' aan dan komt je locatie er weer te staan.
    http://img226.i...23/fout2iz6.png

    vr 08-09-2006 om 10:33
  6. Jamaica

    Nice

    vr 08-09-2006 om 10:33
  7. Wii0fan

    Quote: vipersnake

    [..]

    nee op dit moment nog niet.


    oow goed dat je reageert! bedankt voor je antwoord!

    vr 08-09-2006 om 10:34
  8. Rvl

    Quote: luke11

    [..]

    oow goed dat je reageert! bedankt voor je antwoord!

    Heb het vermeld bij de download

    vr 08-09-2006 om 10:34
  9. Bas

    Ze verwijderen al je Emoticons

    maar voor de rest,


    HOI!
    vr 08-09-2006 om 10:35
  10. Mike

    Quote: boomiej
    Ze verwijderen al je Emoticons

    maar voor de rest,


    Dat is wel vaag , dat deden ze bij 8 Beta niet.. Maar goed, ik wil hem denk sowiso Nederlands hebben .

    Bewerkt door Mikiej15 op vr 08-09-2006 om 10:40
    vr 08-09-2006 om 10:40
  11. Trainmaster

    Ik wacht gewoon tot er een nederlandse beta versie gaat komen, vindt het maar lastig de engelse versies. Hopelijk komt dat snel.

    vr 08-09-2006 om 10:42
  12. Jamaica

    en je msn plus werkt er niet meer voor :\'(

    vr 08-09-2006 om 10:43
  13. Mike

    Zou dus betekenen dan er ook weer een nieuwe MSG + Live komt =).

    vr 08-09-2006 om 10:48
  14. Gamepie56

    inderdaad... plus werkt neit meer en al je smylies zijn weg.. dat zijn toch nog wel 2 vervelende dingen..


    Ballen schieten!! .. Zo verslavend