15/09/2006 00:42

Nieuw: Windows Live Messenger 8.1.0066 BETA (update)


Voor de gebruikers van Windows Live Messenger 8.1.0064 is het nu mogelijk om via de autoupdate in het programma te upgraden naar versie 8.1.0066 BETA. Aangezien het een beetje overbodig is eerst de oude versie te downloaden is het nu mogelijk om ook direct deze nieuwe beta te gaan gebruiken! Er zijn niet veel veranderingen in deze versie, al zou de tijdsduur van het inloggen verminderd zijn.

Net zoals in de vorige beta zal Messenger Plus Live! nog niet goed werken met deze versie.

Update: Versie 8.1.0068 BETA is beschikbaar geworden via de autoupdate functie in Windows Live Messenger zelf. Het schijnt dat het updaten onder Windows Vista alleen werkt als je als met de rechtermuisknop klikt op het msnmsgr.exe bestand en Run as administrator kiest.

Download Windows Live Messenger 8.1.0066 BETA (Engels)
Download WLM Universal Patcher v0.9.2 (Nieuw!)
Lees hier hoe je je emoticons terug krijgt na installatie!
Krijg je de fout 810003cc? Lees hier de oplossing
Door Rvl In Instant messaging Bron Live-Messenger.nl

Reacties (44)

Reageren
  1. Rvl

    Veel plezier ermee

    vr 15-09-2006 om 00:50
  2. Manuel

    jiha
    edit
    jhe 2de reactie

    Bewerkt door Manuel op vr 15-09-2006 om 06:29
    vr 15-09-2006 om 06:28
  3. Nix

    tijdsduur verkoring ftw


    Proud ->SoF1: MaD^Sauron
    CoD4: [MaD]Sauron
    Steam: Mikeuh56
    vr 15-09-2006 om 06:53
  4. Peter91

    Mooi, maar ik wacht nogwel op de verdere beta.


    Whoop
    vr 15-09-2006 om 07:14
  5. Chrisrdam

    Quote: manuel

    jiha
    edit
    jhe 2de reactie

    volgens mij post jij alleen maar om een 1ste of 2de reactie te hebben

    vr 15-09-2006 om 07:18
  6. Gtaking

    Netjes

    vr 15-09-2006 om 08:16
  7. Sandr

    Vet
    Reactie op eerste pagina

    Ik download hem alleen (nog) niet

    Quote: chrissiethaboy

    [..]
    volgens mij post jij alleen maar om een 1ste of 2de reactie te hebben

    zou ik ook doen

    vr 15-09-2006 om 08:39
  8. Marijn

    khou deze gewoon ff


    "Two is better than one."
    vr 15-09-2006 om 08:48
  9. Julian

    Ik heb het al sinds gister..

    Maar bedankt, Werkt allemaal weer een stuk beter, Nu de emoticons nog xD :\')

    vr 15-09-2006 om 12:06
  10. Frezo

    vet

    bron: live-messenger.nl xD, slim Rein

    Bewerkt door Frezo op vr 15-09-2006 om 12:15
    vr 15-09-2006 om 12:14
  11. Mitchh

    Cool, kzit op school kdacht even kijken @ Mastaline

    vr 15-09-2006 om 12:37
  12. Redmar

    bedankt hij werkt wel aardig goed

    vr 15-09-2006 om 12:41
  13. Tkdtje

    inlog tijd korter?
    langer zul je bedoelen, eerst beetje 20 keer opnieuw connecten voordat je eindelijk verbonden bent.

    Verder zit die sign out knop bij de status daar extreem kut.

    vr 15-09-2006 om 13:29
  14. Mmjr

    Werkt gebeurtenissenlogboek van messenger plus live op deze versie ??

    vr 15-09-2006 om 14:03
  15. Pwnd

    waarom is der nou al een nieuwe beta als der niet eens plus op kan