30/09/2006 22:18

GRATIS Muggins, Moods, Winks, etc voor iedereen! (Update)


Nu kan iedereen alles gratis downloaden van de Kiwee (voormalige BlueMountain) website downloaden! Op een speciale pagina staan geen prijzen meer vermeld, dit terwijl op de Nederlandse pagina nog wel alles betaald is. Hoelang deze actie duurt is nog niet bekend, dus wees er snel bij. Wederom gratis winkelen!

Update 01/10: op deze pagina kan je ook een gratis Xbox 360 Meego downloaden!
Update 17/11: Er zijn nu ook enkele moods beschikbaar met geluid! Deze zijn hier te downloaden.

Alleen via de onderstaande link kan je alle content gratis downloaden!
Gratis downloaden van Kiwee
Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (168)

Reageren
  1. Stephen

    VET COOL!

    -edit-
    wtf, ben ook nog eerste met reageren!

    Bewerkt door Stephen op za 30-09-2006 om 22:24
    Windows 7 Centraal Topic | Microsoft Office 2010 Centraal Topic
    za 30-09-2006 om 22:24
  2. Monkey

    Jeuj, heb ik ook weer paar daagies geen last van pm\'s of er een nieuwe bmripper komt. :\')
    Ik houd mn kop, krijg er alleen maar veel meer na die opmerking. =(

    Bewerkt door Monkey op zo 01-10-2006 om 12:27
    MCTBrowser, WMP11 Skin, [] WMDBackupper
    Free Packs
    za 30-09-2006 om 22:24
  3. Gijz

    Euh, leuk ofzo.


    Els .
    za 30-09-2006 om 22:29
  4. Mike

    Jeej

    Quote: monkey
    Jeuj, heb ik ook weer paar daagies geen last van pm\'s of er een nieuwe bmripper komt. :\')


    Sue them :\').

    Bewerkt door Mikiej15 op za 30-09-2006 om 22:30
    za 30-09-2006 om 22:29
  5. Shaun

    Quote: monkey

    Jeuj, heb ik ook weer paar daagies geen last van pm\'s of er een nieuwe bmripper komt. :\')

    jammer daar wachtte ik al heel lang op :\')



    KINOOZ.NL
    KINOOZ VOOR: VIDEOCLIPS, WEBSITES, CONCEPT DEVELOPMENT, DOCU?S, PROMO?S, COMMERCIALS, AFTERMOVIES, STORYBOARDS, PRODUCTIES, SOCIAL MEDIA OPTIMIZATION EN BRANDING.
    za 30-09-2006 om 22:30
  6. Eggybert

    Mooizo !

    za 30-09-2006 om 22:30
  7. Kecin

    Nice .


    I A M T H E L A W .
    za 30-09-2006 om 22:30
  8. Shaun

    Er staan geen leuke bij
    Dus doe geen moeite en vraag aan Monkey of hij eindelijk de Kiwie ripper gaat maken:\')



    KINOOZ.NL
    KINOOZ VOOR: VIDEOCLIPS, WEBSITES, CONCEPT DEVELOPMENT, DOCU?S, PROMO?S, COMMERCIALS, AFTERMOVIES, STORYBOARDS, PRODUCTIES, SOCIAL MEDIA OPTIMIZATION EN BRANDING.
    za 30-09-2006 om 22:35
  9. Webmaster

    Quote: shaunfigaroa

    Er staan geen leuke bij
    Dus doe geen moeite en vraag aan Monkey of hij eindelijk de Kiwie ripper gaat maken:\')

    Kiwee Ripper = Kiwee = staan geen leuke bij volgens jou... dus wat wil je nou

    za 30-09-2006 om 22:38
  10. Monkey

    Quote: shaunfigaroa

    Er staan geen leuke bij
    Dus doe geen moeite en vraag aan Monkey of hij eindelijk de Kiwie ripper gaat maken:\')

    euh... alles is gratis en je wilt dus dat ik een ripper maak om gratis dingen te rippen? ... spoor je verder wel.
    En niks leuks tussen? het zijn fucking duizende gratis winks en alles.

    Quote: tokko1

    chill
    nice job monkey!

    huh, kiwee heb ze zelf gratiz gemaakt heur.

    Bewerkt door Monkey op za 30-09-2006 om 22:53
    MCTBrowser, WMP11 Skin, [] WMDBackupper
    Free Packs
    za 30-09-2006 om 22:38
  11. Bn326160

    VET man werd tijd

    - edit -
    voor mensen met problemen met downloaden:
    ga naar de content die je wil
    en plak dit in je adresbalk:

    Code
    1
    
    javascript:paymentSubmit_PD(\'free\');


    dit heeft hetzelfde effect als dat je op download klikt

    willen jullie een kiwee ripper??
    dit is er een, maar dan online.
    de bluemountain ripper is eigenlijk een browser...
    willen jullie dit zo nodig in een programmatje, download dan de bluemountain ripper en plak er de url van de kiwee-site in(de site van hierboven)

    Bewerkt door Bn326160 op zo 11-02-2007 om 14:46

    Mac, Life without Windows ~!
    za 30-09-2006 om 22:38
  12. Julian

    Leuk..
    Ik vindt het wel vreemd dat je op de nederlandse website wel nog moet betalen
    Meteen nieuws bericht aangemaakt op live-messenger.nl van onze eigen rein (rvl) :\')

    za 30-09-2006 om 22:40
  13. Malino

    Wow vet!
    Eindelijk, \"Ik wacht al zo lang.... op een antw...\"




    Jump It Up!

    You\'re a Froopster!
    za 30-09-2006 om 22:44
  14. Mattle

    thanx voor het melden,

    heb meteen de wereld eraan gedownload

    za 30-09-2006 om 22:44
  15. Proxy

    Emoticons downloaden werkt niet ?


    za 30-09-2006 om 22:45