09/11/2006 19:26

Registreer je @Live.nl e-mailadres (Update!)


Microsoft is al een geruime tijd bezig om bestaande producten te veranderen van naam naar Windows Live, zoals Windows Live Messenger. Zo ook de maildienst van Microsoft die werd omgedoopt van Hotmail naar Windows Live Mail. Zo vervaagt Hotmail langzaam maar zeker uit het straatbeeld. Door de nieuwe naam van de maildienst, kan er nu ook worden gekozen om een @live.nl e-mailadres aan te maken.

Op de pagina van de onderstaande link kun je een @live.nl naam registreren. Je naam moet je (als je dat wilt) opnieuw registreren, deze gaat dus niet automatisch over van @hotmail.com naar @live.nl. Wees er op tijd bij voordat jouw gewenste naam al bezet is!

Met dit @Live.nl e-mailadres kan je net zoals bij Hotmail adressen inloggen bij Windows Live Messenger. Let wel dat je je contactpersonen zelf moet overzetten. Dat doe je als volgt, kies in het menu van Windows Live Messenger: Contactpersonen - Messenger contactpersonen opslaan. Vervolgens log je in op je Live.nl adres en klik je dan in hetzelfde menu op Messenger contactpersonen importeren.

Windows Live Mail, is bij de nieuwe adressen niet meer een beta versie!

Update
Het is nu ook mogelijk om een @live.com/live.be (etc) adres aan te vragen! Wanneer je op de pagina aankomt waar je de gevraagde gegevens in moet vullen, moet je dit in de adresbalk van je browser plakken (Met dank aan Mess.be):

Update 2
Het aanmaken van @Live.com/live.be (etc) adressen is niet meer mogelijk, alle aangemaakte .com adressen zullen helaas ook door Microsoft verwijderd worden omdat deze domeinen officieel nog niet gebruikt mogen worden. De @Live.nl adressen blijven wel gewoon beschikbaar aangezien deze al officieel beschikbaar zijn.

Update 3
De @live.com/live.be (etc) adressen zullen niet worden verwijderd!

Registreer je eigen Live.nl e-mailadres!

Bedankt voor het melden Xdemon en Chrisjenu!
Door Eagle In Instant messaging

Reacties (125)

Reageren
  1. Mariette

    ja, leuk, ik heb me al geregistreerd met me eigen naam

    do 09-11-2006 om 19:45
  2. Froggle

    froggle [ at ] live.nl is al van mij.

    Bewerkt door Froggle op do 09-11-2006 om 19:49
    do 09-11-2006 om 19:49
  3. Mustek

    leuk, ga ik snel doen

    do 09-11-2006 om 19:49
  4. Mike

    Maw ff kijken :\').

    do 09-11-2006 om 19:49
  5. Rensvh

    Yes! Eindelijk

    do 09-11-2006 om 19:49
  6. Thomasv6

    Alles ingevult zegt die fout, geen zin om overnieuw te doen..

    do 09-11-2006 om 19:52
  7. Mike

    Windows Live Network is niet beschikbaar via deze site om een van de volgende redenen:


    * Er is een probleem opgetreden op de site
    * De site maakt geen deel uit van Windows Live Network

    U kunt:

    * U kunt zich aanmelden of registreren bij andere sites op Windows Live Network of het later nogmaals proberen op deze site.

    ..

    do 09-11-2006 om 19:53
  8. Albert020

    Quote: mikiej15

    Windows Live Network is niet beschikbaar via deze site om een van de volgende redenen:


    * Er is een probleem opgetreden op de site
    * De site maakt geen deel uit van Windows Live Network

    U kunt:

    * U kunt zich aanmelden of registreren bij andere sites op Windows Live Network of het later nogmaals proberen op deze site.

    ..


    Heb hier het zelfde probleem !

    do 09-11-2006 om 19:55
  9. Gijz

    Ziet er leuk uit, maar heb ik niet nodig


    Els .
    do 09-11-2006 om 19:58
  10. Eagle

    Quote: mikiej15

    Windows Live Network is niet beschikbaar via deze site om een van de volgende redenen:


    * Er is een probleem opgetreden op de site
    * De site maakt geen deel uit van Windows Live Network

    U kunt:

    * U kunt zich aanmelden of registreren bij andere sites op Windows Live Network of het later nogmaals proberen op deze site.

    ..


    Log eens in op je @live.nl adres op wlm.

    do 09-11-2006 om 19:59
  11. Slayer666mic

    interesant om te weten

    do 09-11-2006 om 20:00
  12. Julian

    Het werd tijd..
    Wel fein ga er meteen 1tje aanmaken.

    do 09-11-2006 om 20:06
  13. Kecin

    Ik heb Kecin []et[] live.com kunnen bemachtigen :\').


    I A M T H E L A W .
    do 09-11-2006 om 20:06
  14. Barthes100

    Hoef ik gelukkig niet ik gebruik mijn @home account gewoon.

    do 09-11-2006 om 20:09
  15. Stephen

    Als ik me met mijn @live.nl adres aanmeldt in WLM (8.0 en 8.1) dan loopt WLM vast . Er komt zo\'n Rapport Verzenden-ding .


    Windows 7 Centraal Topic | Microsoft Office 2010 Centraal Topic
    do 09-11-2006 om 20:12