29/01/2007 23:36

Nieuw: Windows Live Messenger 8.1 Final + Patch


In een e-mail afkomstig van Microsoft Connect wordt er gezegd dat de betafase van WLM 8.1 voorbij is. Inmiddels is er al een link waar de definitieve versie is te downloaden. In totaal zijn er 1010 bugs geregistreerd en 456 suggesties geplaatst. In totaal deden 3009 betatesters mee aan deze beta. De betatesters krijgen een uitnodiging voor de volgende beta ronde, zodra deze er is.

Update: Er is een nieuwe versie uitgebracht van WLM Universal Patcher++, versie 0.9.5 zorgt ervoor dat je de optie \"meerdere keren inloggen\" weer kunt gebruiken.

Als je een oudere versie van de patch hebt gebruikt kan het voorkomen dat de verbinding telkens wordt verbroken na het aanmelden, dan is het aan te raden Windows Live Messenger opnieuw te installeren of te herstellen (Configuratiescherm - Software- Windows Live Messenger - Wijzigen) en deze nieuwe patch te gebruiken.

Xdemon wist ons te melden dat er verborgen smileys in de nieuwe msn zitten. WLM heeft deze erin gestopt om aandacht te vragen voor de nine million actie.
Je kan ze zo oproepen:
*sierra - *bgca - *9mil - *hsus - *komen - *one - *mssoc - *care - *acs - *oxfam - *mod - *help - *red+u - *unicef - *wwf - *naf

Download Windows Live Messenger 8.1 Final (Nederlands)
Download WLM Universal Patcher++ v0.9.5 (Updated!)
Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (94)

Reageren
  1. Legendofvix

    Gaaf maar ik wacht op de nederlandse! Is de skin trouwens ook weer veranderd of dat niet? zijn er functies erbij gekomen en doet de msn+ het er ook op?

    Yes 1e post! (ok heb geen leven)

    Bewerkt door Legendofvix op ma 29-01-2007 om 23:42
    ma 29-01-2007 om 23:41
  2. Kreepmaster

    Vet..



    Mooie ringtones van de RHCP? Of toch liever die van Jeckyll & Hyde?
    Ik Hou Van Jou!
    ma 29-01-2007 om 23:42
  3. Dafken

    nice !! maar kga ook nog wa wachten voor de NL

    ma 29-01-2007 om 23:42
  4. Kreepmaster

    Ik ga eerst slapen, dan installeren...



    Mooie ringtones van de RHCP? Of toch liever die van Jeckyll & Hyde?
    Ik Hou Van Jou!
    ma 29-01-2007 om 23:43
  5. Simonjoker

    mooooooi , nu nog de nl versie

    ma 29-01-2007 om 23:45
  6. Reason

    YESSSS


    Taart ?
    ma 29-01-2007 om 23:47
  7. Darkmark

    Jeujj

    ma 29-01-2007 om 23:47
  8. Simonjoker

    via jullie link krijg ik heel iets anders, lol laat bill het maar niet merken hahaha

    ma 29-01-2007 om 23:48
  9. Redmar

    ik wil NL dank je wel mastaline

    ma 29-01-2007 om 23:48
  10. Nielsie

    Ik wacht op NL en Messpatch...

    di 30-01-2007 om 00:07
  11. Redmar

    Quote: nielsie

    Ik wacht op NL en Messpatch...

    Ik ook maar ik heb em wel maar ik pach hem na dat ik de NL heb

    di 30-01-2007 om 00:18
  12. Dennisbr

    Link doet het niet

    di 30-01-2007 om 00:32
  13. Darkmark

    Quote: dennisbr

    Link doet het niet


    Inderdaad , hij loopt hier ook dood:\')

    di 30-01-2007 om 00:41
  14. Devild007

    That\'s some late night good news