01/03/2007 10:35

Messenger Plus! Live 4.20 uitgebracht!


Er is een nieuwe versie uitgebracht van Messenger Plus! Live. Versie 4.20 bevat vele opgeloste bugs en werkt nu beter onder Windows Vista. Ook zijn er een paar nieuwe functies zoals een aparte knop om scripts snel in te kunnen schakelen (in de contactlijst en in het gesprekvenster), ook was er al 5 jaar het idee om emoticoncodes mee te kopieren met berichten, dit is nu ook eindelijk gerealiseerd.

Enkele andere veranderingen in de nieuwe Plus Live zijn:
  • In Windows Vista heb je geen admin rechten meer nodig om scripts en soundpacks toe te voegen.
  • Met de code (!VER) kun je kun je Plus! de editie van Je Windows Vista laten weergeven (Ultimate of Home b.v.)
  • Chat logging is uitgezet bij standaard bezoeker accounts.
  • De bug dat tabbladen [indien je die gebruikte uiteraard. soms geen naam weergeven is gefixed.
  • De manier waarop vensters knipperen in je taakbalk bij een nog niet gelezen bericht is verbeterd bij tabbed chatting, om zo ongelezen berichten niet kunnen missen
  • Je kunt nu tekst kopiëren uit het gespreksvenster en daarbij de emoticonscodes meekopieëren, je krijgt dus geen open plekken meer.
Bas bedankt voor het melden!

Download Messenger Plus! Live 4.20
Volledige lijst met veranderingen (Engelstalig)
Door Webmaster In Instant messaging Bron MsgPlusLive.nl

Reacties (54)

Reageren
  1. Bas

    Woei

    Oeh, nice klein berichtje :\') maar hij is wel weer beter dan de vorige

    Quote: eagle

    [..]

    Mijn bijdrage zat er nog niet bij, nu beter? :\')! xD

    Nee, een naaktfoto van Onno kan een verschil maken

    Quote: eagle

    *zucht* :\')


    Wat Mischien een MastaLine Messenger Plus! Live laatste nieuws script voor in de PSM :\')

    Bewerkt door Bas op do 01-03-2007 om 10:57
    HOI!
    do 01-03-2007 om 10:43
  2. Eagle

    Quote: bas

    Woei

    Oeh, nice klein berichtje :\') maar hij is wel weer beter dan de vorige


    Mijn bijdrage zat er nog niet bij, nu beter? :\')! xD

    Quote: bas

    Woei
    Nee, een naaktfoto van Onno kan een verschil maken


    *zucht* :\')

    Bewerkt door Eagle op do 01-03-2007 om 10:54
    do 01-03-2007 om 10:47
  3. Flempie

    hey,

    hij is mooi want ik heb hem gedownload via de echte site maar deze link doet het niet!(ik zag dat je hem had gefixt) mooi zo

    oja er gebeurd weer wat bij mastaline

    gr flempie

    Bewerkt door Flempie op do 01-03-2007 om 11:08
    do 01-03-2007 om 10:52
  4. Webmaster

    Quote: flempie

    hij is mooi want ik heb hem gedownload via de echte site maar deze link doet het niet!

    Al gefixt

    do 01-03-2007 om 10:55
  5. Adr990

    Mooi staat ook op de nieuws pagina!
    Woei!

    Bewerkt door Adr990 op do 01-03-2007 om 11:34
    do 01-03-2007 om 11:33
  6. R3load

    Quote

    Je kunt nu tekst kopieëren uit het gespreksvenster en daarbij de emoticonscodes meekopieëren, je krijgt dus geen open plekken meer.

    Hey! die is handig


    Juustem...
    do 01-03-2007 om 11:35
  7. Reason

    Ik zal em ff proberen


    Taart ?
    do 01-03-2007 om 11:36
  8. Djvg

    Jah het is weer beter, vooral die functie om emoticons mee te kopieeren ben ik erg blij mee!

    do 01-03-2007 om 11:58
  9. Gijz

    Tjonge, het is wat!


    Els .
    do 01-03-2007 om 12:31
  10. Evolution

    Vét!
    Eindelijk eens veranderingen waar je ook daadwerkelijk iets aan hebt!!

    do 01-03-2007 om 12:40
  11. Jeronevw

    toppie, gelijk downloaden

    hmm, niet zoveel aan deze versie; alleen maar bug fixes voor Vista. enige intressante is de \'tekst copieren met emoticons\' optie.
    kijk toch liever uit naar MDL.

    Bewerkt door Jeronevw op do 01-03-2007 om 13:38
    http://www.jeroenvanwarmerdam.nl

    do 01-03-2007 om 13:03
  12. Pwnd

    Yeah!
    Ga em downloaden als ik op mijn andere pc zit

    edit:

    Kan je deze versie eiglijk ook gewoon op 8.0 doen?

    Bewerkt door Pwnd op do 01-03-2007 om 13:11