15/06/2007 17:20

Update: Jouw MSN content op MastaLine?


Altijd al creatief geweest met maken van dingen voor MSN? De komende weken is het mogelijk om je eigen gemaakte Plus! Live plugins en Emoticonpacks op te sturen naar MastaLine. Alle inzendingen die geschikt zijn zullen we plaatsen in de downloadsectie van het MSN gedeelte, inclusief naamsvermelding. Maar dat is nog niet alles, want we zullen onder alle inzendingen ook een VIP status verloten voor één jaar. Ben je creatief met Photoshop of vind je het programmeren van plugins kinderspel? Mail je creaties dan naar en misschien komt jouw inzending op de site!

Meer informatie over Plus! Live plugins is hier te vinden.

Voorwaarden:
  • Mail je emoticonpack of plugin vóór 1 juli om mee te doen met de VIP loting. Alle geschikte inzendingen na deze datum zullen wel geplaatst worden, maar het winnen van een VIP status is dan niet meer mogelijk.
  • Een emoticonpack moet minimaal 10 emoticons bevatten.
  • Stuur de emoticon\'s gewoon als image bestanden, zonder installer dus.
  • De maat van een stilstaande emoticon moet 19x19 pixels zijn.
  • De maat van een geanimeerde emoticon mag maximaal 50x50 pixels zijn.
  • Vermeld in de mail altijd je gebruikersnaam op MastaLine.
  • Stuur een script altijd in een .zip of .rar bestand.

Update 6 juli 2007:
Doordat het aantal inzendingen minimaal was hebben we besloten om de actie te beëindigen. De verloting van de VIP status zal niet plaatsvinden. Wij betreuren het dat er niet voldoende inzendingen zijn binnengekomen, ondanks al het enthousiasme van de leden.
Door Quest In Instant messaging

Reacties (77)

Reageren
  1. Lol

    Leuk, weer wat tooltjes erbij!
    Ik ga zelf niet mee doen, maar ik kijk er wel naar uit wat er allemaal ingezonden word.

    Bewerkt door Lol op vr 15-06-2007 om 17:24
    vr 15-06-2007 om 17:23
  2. Frezo

    Handig, en een leuke interactie met de bezoeker


    vr 15-06-2007 om 17:24
  3. Killingspray

    Ik ga mijn emo pack waarschijnlijk wel insturen ...

    vr 15-06-2007 om 17:25
  4. Sandr

    Goede actie hoor.

    Op de 1e pagina .

    vr 15-06-2007 om 17:29
  5. Deeswimmer

    Ik kijk er naar uit om alle leuke packs te zien
    leuk bedacht jongens


    Life is shit so enjoy it while you can
    vr 15-06-2007 om 17:29
  6. Reason

    Vet

    Dat word photoshoppen

    Misschien wat emotiecons maken


    Taart ?
    vr 15-06-2007 om 17:29
  7. Kajvdh

    cool ik ga direct wat dingen maken

    vr 15-06-2007 om 17:30
  8. Lesser

    Vet maar ik ben niet zo goed in dat soort dingen


    ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸
    ¨°º¤ø„¸   HardStyle   ¸„ø¤º°¨
    ¸„ø¤º°`` UNITED!! ``°º¤ø„¸
    ¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨
    vr 15-06-2007 om 17:31
  9. Basjee

    Naais!

    vr 15-06-2007 om 17:31
  10. Kecin

    Leuk, hoop dat er veel mensen mee gaan doen.
    Iedereen die mee doet: Succes.


    I A M T H E L A W .
    vr 15-06-2007 om 17:32
  11. Footballking

    Leuk! alleen ben ik niet goed met Photoshop e.d.
    Maar ben wel benieuwd naar wat er allemaal word ingestuurd enzo!

    vr 15-06-2007 om 17:34
  12. Tharoy

    Leuk idee, ik zal kijken of ik iets kan bakken met PS.

    vr 15-06-2007 om 17:36
  13. Xmarkx

    Leuk, ik ga ook proberen wat leuks te gaan maken. We zullen zien.

    Bewerkt door Xmarkx op vr 15-06-2007 om 17:37
    En je hebt mensen die negatieve kudos krijgen en dan net doen alsof hun
    grootste doel is om de meeste negatieve kudos te krijgen
    vr 15-06-2007 om 17:37
  14. Rvl

    Ben benieuwd wat er wordt ingezonden

    vr 15-06-2007 om 17:37
  15. Julian

    Leuk. Ben erg benieuwd wat er ingezonden gaat worden.

    vr 15-06-2007 om 17:39