22/06/2007 00:50

Windows Live Messenger 8.5.1238 Test Update


Microsoft heeft zojuist een nieuwe update geplaatst voor Windows Live Messenger 8.5. Het versienummer bedraagt 8.5.1238. Deze update heeft geen veranderingen, het is een test om het update systeem uit te proberen op een groot aantal computers. Indien je deze update wilt installeren dient de officiele beta reeds geïnstalleerd te zijn. Na het installeren van deze update dient, indien gewenst, WLM opnieuw gepatcht te worden. Op dit moment werkt de patch voor de Nederlandse vertaling nog niet met deze versie, hier zal zo snel mogelijk een update voor worden uitgebracht.

Mocht je deze update niet via Windows Update binnen krijgen dan is het ook mogelijk deze hier te downloaden.

Met dank aan Tristan voor het melden

Download de update voor Windows Live Messenger 8.5
Download WLM Universal Patcher++ v1.0.0
Door Rvl In Instant messaging

Reacties (65)

Reageren
  1. Rvl

    Updaten maar Aangezien de Nederlandse vertaling patch nog niet beschikbaar is, kun je gebruik maken van de vernieuwde All In One installer. Hiermee is het mogelijk om WLM 8.5.1238 Nederlands te maken. In deze installer zit tevens de WLM Universal Patcher++ v1.0.0.

    Bewerkt door Rvl op vr 22-06-2007 om 01:38
    vr 22-06-2007 om 00:59
  2. Djvg

    Bedankt, ik heb nog geen veranderingen gemerkt, alleen dat hij wat stabieler is!

    vr 22-06-2007 om 00:59
  3. 2coowl4you

    haha... 3de bericht..

    Ik merk zelf ook niet veel verschillen.. alleen de stabiliteit is velen malen beter!

    Edit: Volgens mij werkt de Nederlandse Taalpatch niet meer naar behoren

    Bewerkt door 2coowl4you op vr 22-06-2007 om 01:14
    vr 22-06-2007 om 01:09
  4. Koala

    de nederlandse vertaling werkt niet bij mij

    groetjes Ineke

    vr 22-06-2007 om 01:17
  5. Devild007

    VET! Ik ga hem instaleren zodra de nederlandse taalpatch uit is... ben blij dat ie wat stabieler is

    vr 22-06-2007 om 01:23
  6. Edoubledee

    Hoort ie nu automatisch te updaten?

    denk dat ie het bij mij niet doet omdat ik msg plus heb draaien...???

    Bewerkt door Edoubledee op vr 22-06-2007 om 01:33
    vr 22-06-2007 om 01:30
  7. Rvl

    Quote: edoubledee

    Hoort ie nu automatisch te updaten?

    denk dat ie het bij mij niet doet omdat ik msg plus heb draaien...???

    Als je met Windows Update gaat zoeken naar nieuwe updates zal deze er vast bij staan.

    vr 22-06-2007 om 01:36
  8. Stephen

    Messenger Plus! Live en Msg Discovery Live werken gewoon
    En ik hoop dat er snel een Nederlandse versie uitkomt. Bijna alle talen zijn al officieel uitgekomen, maar Nederlands nog niet.

    Bewerkt door Stephen op vr 22-06-2007 om 07:04
    Windows 7 Centraal Topic | Microsoft Office 2010 Centraal Topic
    vr 22-06-2007 om 07:00
  9. Matt

    Koewl hoor!
    Maar, ik ga lekker wachten totdat hij volledig uitkomt!
    Minder bugs enzo.

    @Rvl: Ik heb hier de directe link voor je:

    Code
    1
    
    [url=http://www.live-messenger.nl/download/wlm85updatebeta1.msp]Download de update voor Windows Live Messenger 8.5[/url]

    Bewerkt door Matt op za 23-06-2007 om 10:10
    vr 22-06-2007 om 07:08
  10. Florian

    Is het nou nog beta of niet ? Werkt msg+ btw?


    heeuuu
    vr 22-06-2007 om 07:37
  11. Jona

    t\'is nog beta, msg+ werkt en de taalpatch werkt hier ook


    Quote * You can\'t gain anything, without sacrificing something. *
    Search the problem before you say something stoopid.
    vr 22-06-2007 om 08:41
  12. Lempa

    ai! leip!

    Bewerkt door Lempa op vr 22-06-2007 om 09:18
    3x 4870 in de pocket
    vr 22-06-2007 om 09:17
  13. Lvt
    vr 22-06-2007 om 09:59
  14. Webmaster

    Windows Update geeft het volgende aan:

    Quote
    This update is being used to test how Microsoft Updates are distributed for Windows Live Messenger. While there are no actual changes to Messenger at this time, it’s important for Messenger Beta testers to receive this update. Thanks for helping test Messenger!


    Oftewel gewoon bij je oude versie blijven want er zijn geen veranderingen.

    vr 22-06-2007 om 10:13
  15. Djvg

    Er is wel degelijk wat veranderd, zo word het gespreksvenster anders aangesproken waardoor auto-message: van Messenger Plus! Live niet 100% werkt.

    vr 22-06-2007 om 10:20