27/09/2007 19:28

Crewupdate: Quest verlaat de crew


Na 3 jaar besluit admin Quest om de knoop door te hakken en te stoppen met zijn admin-taken op MastaLine. Op 28 juni 2003 plaatste hij zijn eerste bericht op het forum van MastaLine. Een jaar later werd hij aangesteld als forum beheerder tot op de dag van vandaag heeft hij ons uitstekend geholpen bij het schoonhouden van het forum en zijn bijdrage te geven in de ontwikkeling van MastaLine.

\"Ik kan terugkijken op drie plezierige jaren in de crew en wat dat betreft vind ik het jammer dat ik geen tijd meer heb\", aldus Quest. De hele crew wenst je veel succes met wat je verder wilt gaan doen en hopen dat je af en toe nog eens komt buurten!
Door Webmaster In Site updates

Reacties (56)

Reageren
  1. Christan

    wisten jullie dat al eender en hebben jullie daarom Jelleu zijn taak gegeven?

    of is het gewoon puur toeval dat hij admin werd en dat Quest er nu vandoor gaat?

    Bewerkt door Christan op do 27-09-2007 om 19:35
    do 27-09-2007 om 19:34
  2. Koenvds

    Bedankt

    Bewerkt door Koenvds op do 27-09-2007 om 19:36
    Dus, zeg.. Héu?
    do 27-09-2007 om 19:36
  3. Webmaster

    Succes met wat je verder gaat doen! Je hebt mij en de crew goed geholpen met de organisatorische kanten en ontwikkeling van MastaLine, naast het actief modereren van het forum.

    Quote: christan

    wisten jullie dat al eender en hebben jullie daarom Jelleu zijn taak gegeven?

    Dat is niet de reden waarom Jelleu moderator is geworden, er was namelijk al langer hulp nodig. Tevens zal hij niet als vervanger fungeren.

    Bewerkt door Webmaster op do 27-09-2007 om 19:38
    do 27-09-2007 om 19:37
  4. Adr990

    He Jammer naja het was leuk je gehad te hebben als admin

    do 27-09-2007 om 19:37
  5. Mvdb

    Tot ziens..

    do 27-09-2007 om 19:37
  6. Djvg

    applaus

    do 27-09-2007 om 19:38
  7. Wilfredjeuh

    Jammer dat je gaat, maar...
    ...Veel succes verder!

    Gr. Wilfredjeuh

    do 27-09-2007 om 19:38
  8. Sparkey

    Wel jammer :\'(

    do 27-09-2007 om 19:39
  9. Lordasakura

    Jammer Quest

    In ieder geval bedankt dat je zolang orde hielt op MastaLine. Hoop dat je nog is langskomt.

    Lordasakura

    do 27-09-2007 om 19:45
  10. Stripe

    Ik ken je zelf niet (lang), maar heb een hoop positieve dingen over je gehoord waaruit ik denk te mogen concluderen dat je gemist gaat worden. Hoop dat je vind wat je zoekt zonder zoeken... <:-]

    do 27-09-2007 om 19:47
  11. Explo

    Echt nogmaals bedankt voor je dienste als admin
    Hoop je nog eens te zien als vip op mastaline!


    Only the dead have seen the end of war.
    do 27-09-2007 om 19:53
  12. Reason

    Veel succes


    Taart ?
    do 27-09-2007 om 19:55
  13. Milannetjuhh

    ByeBye

    do 27-09-2007 om 20:03
  14. Frezo

    Helaas, maar veel succes verder.


    do 27-09-2007 om 20:08
  15. Koala

    bedankt Quest en veel geluk verders
    groetjes Ineke