19/10/2007 14:27

MastaLine Forum bestaat 5 jaar!


Het MastaLine Forum bestaat vandaag precies 5 jaar . Met dank aan alle gebruikers die er nog altijd actief zijn. Op het moment van schrijven telt het forum bijna 900.000 berichten! Omdat de loting vorig jaar op MastaLine ook een succes was is er ter gelegenheid van dit jubileum een nieuwe loting! Elke 10e deelnemer krijgt een BlackAss DVD thuis gestuurd en elke 20e deelnemer krijgt 100 SMS credits!

Het forum heeft in 2 jaar 710.000 berichten er bij gekregen wat opzich een hele prestatie is, iedereen die zijn bijdrage heeft gegeven bedankt! Het forum is qua omvang nu 273 MB aan tekst.

Het enige wat je hoeft te doen is te bellen of te smsen, je krijgt DIRECT te zien of gewonnen hebt of niet. De winkansen zijn enorm want elke 10e deelnemer wint de BlackAss DVD en elke 20e deelnemer wint 100 SMS credits. Je kunt zovaak meedoen als je wilt. Succes!

Update: doordat de loterij zo\'n succes is en om de VIP status nog een klein beetje speciaal te houden is er nu voor de 20e deelnemer een andere prijs, namelijk 100 SMS credits.

  • Elke 10e deelnemer wint een BlackAss DVD.
  • Elke 20e deelnemer wint 100 SMS credits te besteden via de SMS Center.
  • En elke deelnemer krijgt 2 SMS credits tegoed bij de SMS Center.
Doe mee met de loterij
Door Webmaster In Site updates

Reacties (117)

Reageren
  1. Xavz

    OKE Lekkah dan!! ga zo door ml

    vr 19-10-2007 om 14:30
  2. Razr

    Wel gefeliciteerd. HAHA

    vr 19-10-2007 om 14:33
  3. Eagle

    Wel vet, good job Onno , keep the good work going..
    Bestaat vip admin dan ook vanaf vandaag? Want ik ga zeker bellen/smsen.. :\')

    vr 19-10-2007 om 14:34
  4. Frostbite

    Jeuj,
    Feli

    vr 19-10-2007 om 14:35
  5. Burddie

    Gefeliciteerd!!!!

    vr 19-10-2007 om 14:35
  6. Kefmeijar

    gefeliciteerd

    vr 19-10-2007 om 14:39
  7. Reason

    Zit hier nog maar een jaar ofzo, naja feli :\').


    Taart ?
    vr 19-10-2007 om 14:42
  8. Matt

    Goedzo, en dat het nog vele jaren mag blijven .

    vr 19-10-2007 om 14:43
  9. Dyncmaser

    FELI
    Blijf zo door gaan

    Bewerkt door Dyncmaser op vr 19-10-2007 om 14:48
    vr 19-10-2007 om 14:47
  10. Sensation

    JEEEEJJ
    Ga zo door



    Voeg me toe!
    vr 19-10-2007 om 14:48
  11. Downstar

    Whoooh gefeliciteeerd ML

    ik sms nog wel een x !

    vr 19-10-2007 om 14:49
  12. Kecin

    Mooi, wist dat er wat was vandaag!

    Bedankt alle leden .


    I A M T H E L A W .
    vr 19-10-2007 om 14:54
  13. Xmarkx

    Gefeliciteerd, op naar de 10 jaar .
    Ook even een sms verzonden, maar (nog) niks gewonnen.

    Bewerkt door Xmarkx op vr 19-10-2007 om 15:03
    En je hebt mensen die negatieve kudos krijgen en dan net doen alsof hun
    grootste doel is om de meeste negatieve kudos te krijgen
    vr 19-10-2007 om 14:56
  14. Basslob

    Feli dan maar

    vr 19-10-2007 om 14:57
  15. Robinv

    gefeliciteerd onno!

    En 't gaat volgens mij alleen maar beter met ml he?

    Volgend bericht ( Vrijdag 19-10-2007 om 15:06 ) :
    weee dvd gewonnen!

    vr 19-10-2007 om 15:03