21/10/2007 23:04

Nieuw: MastaLine lanceert SMS Center


Vandaag is er een nieuwe pagina op MastaLine te vinden waar leden SMS berichten kunnen versturen. De bedoeling is dat we op termijn goedkope SMS bundels kunnen aanbieden en gratis SMS credits weggeven voor dergelijke acties. Om het feest van het vijfjarig bestaan van het forum compleet te maken krijgt iedereen vanaf nu bij deelname aan de loterij 2 gratis SMS credits! De SMS\'jes zijn onbeperkt geldig en bevatten geen reclame.

Ga naar de SMS Center
Door Webmaster In Site updates

Reacties (36)

Reageren
  1. Aarsvlek

    ke dan

    is idd wel een leuke actie voor de loterij om credits weg te geven

    Bewerkt door Aarsvlek op zo 21-10-2007 om 23:06
    zo 21-10-2007 om 23:05
  2. Explo

    Onno? in de geld problemen?

    Wel leuk enzo maar doe er niet aan mee


    Only the dead have seen the end of war.
    zo 21-10-2007 om 23:36
  3. Lesser

    goed idee maar de vraag of ht gaat weren is een tweede.

    discuseer mee

    Bewerkt door Lesser op zo 21-10-2007 om 23:49
    ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸
    ¨°º¤ø„¸   HardStyle   ¸„ø¤º°¨
    ¸„ø¤º°`` UNITED!! ``°º¤ø„¸
    ¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨
    zo 21-10-2007 om 23:46
  4. Jeronevw

    Interessant concept.


    http://www.jeroenvanwarmerdam.nl

    zo 21-10-2007 om 23:46
  5. Razr

    Misschien een ideetje dat elke member 1 gratis credit krijgt.

    zo 21-10-2007 om 23:50
  6. Rvl

    Grappige nieuwe functie

    zo 21-10-2007 om 23:53
  7. Miniflasher

    Raar dat iedereen, die \'vanaf nu\' belt wel credits krijgt, en diegene die al gebeld hebben niet.

    zo 21-10-2007 om 23:57
  8. Transponder

    Word mastaline nu een sms center ipv msn site?

    ma 22-10-2007 om 00:38
  9. Poenzkie

    zolang je niet met refalls gaat werken is het goed anders krijgen we brezer infasie:\')


    Hier met die kudos bitches
    ma 22-10-2007 om 01:27
  10. Jorisjuh

    Quote: pleeboy

    Misschien een ideetje dat elke member 1 gratis credit krijgt.

    Zou leuk zijn ja, maar dat gaat Onno dan €2500,- kosten!

    ma 22-10-2007 om 01:28
  11. Xmarkx

    SMS\'en kan tegenwoordig ook gratis, onder je eigen naam. Dus ik blijf bij Voip.


    En je hebt mensen die negatieve kudos krijgen en dan net doen alsof hun
    grootste doel is om de meeste negatieve kudos te krijgen
    ma 22-10-2007 om 07:08
  12. Dyncmaser

    Opzich wel grappig....
    Misschien ook een idee om er een adressenboek funcie bij te maken....