24/10/2007 17:00

Opwaarderen mogelijk bij SMS Center


Vanaf heden is het mogelijk om je SMS credits voor de SMS Center op te waarderen. De sms tarieven zijn verlaagd, bij MastaLine betaal je nu maar € 0,02 per SMS! Deze credits zijn zonder reclame en blijven onbeperkt geldig. Opwaarderen kan per telefoon (30 credits), via SMS (15 credits) of bankoverschrijving (220 credits). Tijdelijk krijg je bij elke opwaardering nog eens 10 gratis sms credits.

SMS credits opwaarderen
Door Webmaster In Site updates

Reacties (45)

Reageren
  1. Lol

    Netjes.

    Jammer dat er nog afzender mastaline bij staat, maar 0.02eur per SMS is zeker een nette prijs.

    Btw, waarom krijg je per SMS zo wijnig credits tegenover een telefoontje terwijl deze duurder kost ook?

    Bewerkt door Lol op wo 24-10-2007 om 17:06
    wo 24-10-2007 om 17:05
  2. Frezo

    Nu wordt het pas echt interessant


    wo 24-10-2007 om 17:06
  3. Webmaster

    Prijsvergelijking:


    Quote: lol

    Btw, waarom krijg je per SMS zo wijnig credits tegenover een telefoontje terwijl deze duurder kost ook?

    Aan het betaald SMS\'en verdienen we (nog) minder aan aan telefoon. Het beste is een bundel kopen in de shop, ben je het goedkoopst uit.

    Quote: mikiej15

    [..]

    T-mobile is 0.09.. Maar netjes Onno

    Dat is het goedkoopste tarief wat ze hebben (in een bepaald pakket ofzo).

    Bewerkt door Webmaster op wo 24-10-2007 om 17:10
    wo 24-10-2007 om 17:06
  4. Mike

    Quote: webmaster
    Prijsvergelijking:
    [afbeelding]


    T-mobile is 0.09.. Maar netjes Onno

    wo 24-10-2007 om 17:07
  5. Arjan901

    is 1 credit 1 sms?

    wo 24-10-2007 om 17:11
  6. Qaox

    Netjes, nu gaan er denk ik wel meer mensen gebruik van maken!
    Misschien een goed idee om ook lagere tarieven aan te bieden.
    Dus i.p.v alleen.
    €5 220 credits
    ook
    €2,50 110 credits

    wo 24-10-2007 om 17:11
  7. Webmaster

    Quote: arjan901

    is 1 credit 1 sms?

    Juist

    wo 24-10-2007 om 17:19
  8. Lol

    Quote: vista

    Netjes, nu gaan er denk ik wel meer mensen gebruik van maken!
    Misschien een goed idee om ook lagere tarieven aan te bieden.
    Dus i.p.v alleen.
    €5 220 credits
    ook
    €2,50 110 credits


    Voor zulk soort bedragen kan je denk ik beter bellen dan een overschrijving maken. Misschien wel een idee om bij hogere bedragen van 10eur of 20eur gratis extra credits te geven? 10% bij 10 eur en 20% bij 20 eur.

    Misschien een optie voor later zou zijn dat je zelf een afzender kan toevoegen. Of dat je SMSjes terug kan ontvangen via de SMS Center. ( Als dat mogelijk is )
    Misschien een optie om dezelfde SMS naar meerdere nummers te sturen, of SMS credits aan iemand anders te kunnen geven.

    5Eur voor 220 Smsjes is echt niet duur, alleen jammer dat je zelf geen afzender kan kiezen.

    Bewerkt door Lol op wo 24-10-2007 om 17:27
    wo 24-10-2007 om 17:22
  9. Webmaster

    Quote: lol

    [..]
    Misschien een optie voor later zou zijn dat je zelf een afzender kan toevoegen.

    Zou in principe kunnen maar dan moeten we meer credits gaan vragen voor een smsje (minimaal 8 credits ipv 1). Ik denk dat dit minder aantrekkelijk is.

    Quote: lol

    [..]
    Of dat je SMSjes terug kan ontvangen via de SMS Center. ( Als dat mogelijk is )

    Bijna geen doen als er weinig belangstelling voor is.

    Quote: lol

    [..]
    Misschien een optie om dezelfde SMS naar meerdere nummers te sturen

    Komt eraan.

    Quote: lol

    [..]
    of SMS credits aan iemand anders te kunnen geven.

    Komt er ook aan .

    wo 24-10-2007 om 17:26
  10. Lol

    Mooi!

    Het is dat ik geen SMSjes hoeft te versturen anders had ik er zeker voor 5,- gekocht, voor de prijs hoef je het niet te laten.

    wo 24-10-2007 om 17:41
  11. Xmarkx

    Voordelig. Het lijkt me ook wel grappig om aan anderen credits te kunnen geven (als dat daadwerekelijk mogelijk wordt).


    En je hebt mensen die negatieve kudos krijgen en dan net doen alsof hun
    grootste doel is om de meeste negatieve kudos te krijgen
    wo 24-10-2007 om 17:41
  12. Frezo

    Quote: xmarkx

    Voordelig. Het lijkt me ook wel grappig om aan anderen credits te kunnen geven (als dat daadwerekelijk mogelijk wordt).

    Tegen enig misbruik zal dan wel hard worden opgetreden.


    wo 24-10-2007 om 17:46
  13. Bramdevolder

    nice!


    The phantom of the opera is here.
    wo 24-10-2007 om 18:56
  14. Sparky

    handig om ze ook aan te kopen in de shop.
    Of ik ze gaan nemen, ik heb er nog mijn twijfels bij,
    maar als ik vandaag een gratis SMS bericht win, en ik ben er tevreden over
    koop ik er mss wel een aantal aan.

    wo 24-10-2007 om 19:16
  15. Footballking

    Dit is al een stuk beter vanwege de lage prijs.
    Alleen gebruik ik het denk ik niet.

    wo 24-10-2007 om 19:24