06/11/2007 11:45

Windows Live Messenger 8.5 Final uitgebracht!


Vandaag is de volledige officiele versie van Windows Live Messenger 8.5 uitgekomen! Het programma draagt het versienummer 8.5.1302. Voordat je deze nieuwe versie installeert is het verstandig om eerdere beta\'s te verwijderen. Precieze veranderen zijn nog onbekend, de nieuwe Windows Live suite installer werkt overigens nu wel met Windows Vista 64 bit.

Andere applicaties van Windows Live zijn ook uitgekomen als volledige versie. Om deze te installeren dien je gebruik te maken van de Windows Live suite installer. De nieuwe versie van Windows Live Mail draagt het versienummer 12.0.1606.

Volgens Patchou werkt de huidige MsgPlus! Live versie gewoon met de nieuwe WLM, misschien zul je deze wel opnieuw moeten installeren. Meer informatie volgt!

Om de reclame eruit te slopen gebruik je onze universele patch die ook met deze versie werkt. Alleen het inschakelen van meerdere logins geeft nog problemen, hier word aan gewerkt! Hou deze pagina in de gaten.

Update: bij versie 1.0.1 van WLM Universal Patcher++ is het probleem met multi login inschakelen opgelost.

Met dank aan Crimineeltj voor het melden

Download Windows Live Messenger 8.5.1302.1018 (Nederlands)
Download Windows Live Messenger 8.5.1302.1018 (Engels)
Download WLM Universal Patcher++ v1.0.1 (update!)
Door Rvl In Instant messaging Bron Mess.be

Reacties (81)

Reageren
  1. Rvl

    Eindelijk de volledige versie

    Bewerkt door Rvl op di 06-11-2007 om 12:07
    di 06-11-2007 om 11:46
  2. Eagle

    Sounds great :\')!

    Bewerkt door Rvl op di 06-11-2007 om 12:06
    di 06-11-2007 om 11:50
  3. Thomasv6

    Leuk, eens even kijken als het wat is..

    di 06-11-2007 om 11:52
  4. Marcelnator

    had het al gelezen in het topique van crimineeltj, zal hem installeren...

    Bewerkt door Marcelnator op di 06-11-2007 om 12:01
    di 06-11-2007 om 12:01
  5. Wilfredjeuh

    Mooi zo!! Gelijk installeren

    Goed werk mannen van live!

    di 06-11-2007 om 12:21
  6. Frezo

    Quote: wilfredjeuh

    Mooi zo!! Gelijk installeren

    Goed werk mannen van live!

    Lang niet gezien

    Nice job van WLM weer Las ergens dat er nog eens 10 gratis diensten komen..


    di 06-11-2007 om 12:43
  7. Princefreak

    Heeft iemand een link voor de Engelse versie ?? Zie tot nu toe alleen Nederlands. Alvast bedankt. En weet iemand of de multi patch werkt voor deze of wordt die vandaag nog uitgebracht.

    Bewerkt door Princefreak op di 06-11-2007 om 13:01
    di 06-11-2007 om 12:59
  8. Jesse


    Vreselijk, elke versie van msn word steeds brakker.


    Jesse Sander (.nl)
    di 06-11-2007 om 13:44
  9. Dsa900

    Kan er niet gewoon een Download Page worden gemaakt op ML zelf?

    in plaats van op die achterlijke rapidshare?

    di 06-11-2007 om 14:03
  10. Princefreak

    De oude multi patch \"WLMUniversalPatcherPlusPlus100\". Wilt wel werken (zeg hij) maar als ik dubbel msn op start krijg ik maar 1 msn icon in me system tray.

    Waar blijft WLMUniversalPatcherPlusPlus101?? Normaal staat die er al bij als nieuwe WLM uit komt.

    Peace

    di 06-11-2007 om 14:14
  11. Lordasakura

    Nice maar ik vind de stijl van Vista steeds lelijker worden .

    di 06-11-2007 om 14:24
  12. Webmaster

    Quote: princefreak

    De oude multi patch \"WLMUniversalPatcherPlusPlus100\". Wilt wel werken (zeg hij) maar als ik dubbel msn op start krijg ik maar 1 msn icon in me system tray.

    Waar blijft WLMUniversalPatcherPlusPlus101?? Normaal staat die er al bij als nieuwe WLM uit komt.

    Peace

    Word aan gewerkt

    Fixed in v1.0.1

    Quote: princefreak

    [..]

    WM, als ik op de download knop druk, linkt hij me door naar de start pagina van MastaLine , iets fout gegaan misschien.

    Peace

    Fixed :\')

    Bewerkt door Webmaster op di 06-11-2007 om 15:34
    di 06-11-2007 om 14:48
  13. Josvh88

    Heuj ff proberen dan maar.

    di 06-11-2007 om 14:59
  14. Princefreak

    Quote: webmaster

    [..]
    Word aan gewerkt

    Fixed in v1.0.1


    WM, als ik op de download knop druk, linkt hij me door naar de start pagina van MastaLine , iets fout gegaan misschien.

    Peace

    di 06-11-2007 om 15:19
  15. Lesser

    mooi dan kan ik hem nu wel douwnloaden iemand al bugs gevonden zoals emoticons die weg zijn etc?

    edit, 1 verandering is het stukje waar staat XXXXX typt.. laatste berichtondvangen op 06-11-2007 19.03

    Bewerkt door Lesser op di 06-11-2007 om 19:03
    ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸
    ¨°º¤ø„¸   HardStyle   ¸„ø¤º°¨
    ¸„ø¤º°`` UNITED!! ``°º¤ø„¸
    ¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨