28/11/2007 11:25

Uitgelekt: Windows Live Messenger 9.0 BETA


Er is weer een nieuwe versie van Live Messenger uitgelekt! Ditmaal versie 9.0.1407.1107 BETA, welke eigenlijk bedoeld is voor een kleine groep geselecteerde betatesters. Omdat we weten dat iedereen erg benieuwd is kan je deze versie hier downloaden om uit te proberen. De nieuwe versie heeft een aantal opmerkelijke nieuwe eigenschappen, alhoewel de look hetzelfde is gebleven.

Deze nieuwe beta ondersteund meerdere keren inloggen op verschillende locaties zonder uitgelogd te worden, verder kunnen er persoonlijke geluiden worden toegewezen aan een specifiek persoon als iemand online komt en er is SPIM reporting om ongenode gasten te blokkeren en te melden bij Microsoft.

Uiteindelijk is er ondersteuning voor bewegende GIF plaatjes om te gebruiken als schermafbeelding! Ook bied het persoonlijk bericht nu ondersteuning voor links die er voor zorgen dat de website opent zodra je op de link klikt.

Let op: we raden af deze beta langdurig te gebruiken.
Messenger Plus! Live werkt tevens nog niet met deze versie samen.

Dannyyr bedankt voor het melden!

Download Windows Live Messenger 9.0 BETA (Engelstalig)
Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (139)

Reageren
  1. Bas

    En hij zuigt! =D


    HOI!
    wo 28-11-2007 om 11:30
  2. Megadeth

    al gedownload maar er is niet veel aan.

    wo 28-11-2007 om 11:42
  3. Fastfox

    Met die gif animaties wordt het zelfs nóg erger. Ik raad pidgin aan voor de mensen die het \'gewoon\' willen houden.

    wo 28-11-2007 om 12:18
  4. Mwthomas

    ik hoop dat er binnenkort screenshots te zien zijn!

    wo 28-11-2007 om 12:18
  5. Tristan

    screens:
    http://www.jcxp...mp;#entry241580

    Bewerkt door Tristan op wo 28-11-2007 om 12:29
    wo 28-11-2007 om 12:29
  6. Monkey

    Quote: mwthomas

    ik hoop dat er binnenkort screenshots te zien zijn!

    Dude... je kan m downloaden.

    Naja screens:



    verder ziet t er dus aardig hetzelfde uit als de vorige enzo...


    MCTBrowser, WMP11 Skin, [] WMDBackupper
    Free Packs
    wo 28-11-2007 om 12:31
  7. Rvl

    Ik heb hier een mirror geplaatst

    Bewerkt door Rvl op wo 28-11-2007 om 12:36
    wo 28-11-2007 om 12:34
  8. Deganster500

    ik krijg geen enkele msn versie nog geinstalleerd

    wo 28-11-2007 om 12:42
  9. Mike

    Leuk, maar ik neem wel een wat betrouwbare versie.

    wo 28-11-2007 om 12:42
  10. Sparky

    Naja, ik begin er nog niet aan.
    Bij mij weten zal het nog slecht functioneren en dergelijke.
    Kblijf wel 8.5 gebruiken (momenteel) tot er een betere WLM9 uit is.
    (denk maar aan de eerste uitgelekte versie van WLM8 , veroorzaakte ook enorme problemen).

    wo 28-11-2007 om 12:54
  11. Crimineeltj

    ik heb hem geinstaleerd op school en hij werkt goed geen problemen er mee. ik ga hem thuis ook instaleren denk ik


    Online Opslag nodig hier de oplossing http://db.tt/HagL8IMK
    wo 28-11-2007 om 12:54
  12. Jamaica

    Leuk , maar wacht tog maar tot de oficieele versie uitkomt

    wo 28-11-2007 om 13:10
  13. Shogust
    wo 28-11-2007 om 13:11
  14. Dunax

    Nog een mirror erbij
    http://www.gtabullets.nl/WLM90.rar

    wo 28-11-2007 om 13:22
  15. Searchedgoogle

    waarom raden jullie af hem voor lange tijd te gebruiken ?

    wo 28-11-2007 om 13:26