08/12/2007 00:02

Vuurwerkfilmpje van MastaLine op Nederland 3


Vanavond werd er bij het Journaal op 3 aandacht besteed aan \"misdaadtrofeeën op YouTube\" waar dit filmpje werd besproken. Graag willen we de beste man corrigeren, wat hij verteld is onwaar. Hij meent dat het filmpje door de daders zelf op internet is geplaatst: \"Dit is pure vandalisme, wat nota bene door de daders is vastgelegd.\" Dit is dus absoluut niet het geval. Oh, en \'trots\' zijn we zeker op onze filmpjes.

MastaLine filmt alleen het afsteken van vuurwerk, maar is hier niet bij betrokken. De bewuste daders zijn op geen manier in verband te brengen met MastaLine.

Update 14/12:
De NOS heeft gereageerd met de volgende reactie:
Quote
Met het tonen van jullie filmpje hebben wij niet willen suggereren dat jullie ook de daders zijn achter het opblazen van het bushokje. Het doel van het item was om te laten zien hoe gewelddadige acties steeds vaker worden gefilmd (door daders of door anderen) en vervolgens op YouTube worden gezet om een \'kijk-dit-nou\'-reactie te ontlokken.

Verder is YouTube een portaal waar iedereen zijn beelden kan achterlaten met de bedoeling ze aan zoveel mogelijk mensen te laten zien. Wij hebben duidelijk gemeld dat de beelden van YouTube kwamen. En het adres van jullie website stond bovendien vrij groot in beeld, waarmee we naar jullie verwijzen als de \'auteurs\'.
Item uit Journaal op 3
Meer vuurwerkfilmpjes
Door Webmaster In Site updates

Reacties (66)

Reageren
  1. Frostbite

    Fipo
    Wereldbekendheid voor ML

    za 08-12-2007 om 00:09
  2. Gin

    Yay.
    Sepo ofzo. :\')


    za 08-12-2007 om 00:11
  3. Pulox
    za 08-12-2007 om 00:12
  4. Darkmark

    Lol xD

    Die vent is trouwens best dom, hij vertelt het nu zo dat Mastaline dat bushokje opgeblazen heeft enzo, terwijl dat dus inderdaad helemaal niet waar is ..

    Zou maar oppassen ML, voor je het weet zit het halve politiekorps deze site af te speuren ... :\')!

    Bewerkt door Darkmark op za 08-12-2007 om 00:19
    za 08-12-2007 om 00:14
  5. Djvg

    Ach ja, meneer zegt het zelf al in het filmpje van de nos \"ze zijn bang dat ze er niet genoeg verstand van hebben\".

    za 08-12-2007 om 00:15
  6. Bierbuik

    Oh maar uitkijken met filmpjes plaatsen
    Lol als ze Youtube gaan doen zet ik ze wel op ander filmpjes site

    Bewerkt door Bierbuik op za 08-12-2007 om 13:31
    Vuurwerk Lijst Vuurwerk Colecties Fotos
    za 08-12-2007 om 00:16
  7. Thyssimonis

    Reclame en die gasten doen toch niks ze hebben geen harde bewijzen wie het waren Iedereen kan zo filmpje op youtube posten!


    HostingContact voor kwaliteit en service!
    Shared Hosting, Reseller Hosting, GameServers en Voiceservers.

    za 08-12-2007 om 00:21
  8. Bas

    Dit gaat te ver, op internet is het al erg, maar op tv? zodejuh!

    En Onno (752122543) jeugdgevang code ga je nou niet zo snel verbergen, jij was het bushokjeopblaasjochie

    Bewerkt door Bas op za 08-12-2007 om 00:34
    HOI!
    za 08-12-2007 om 00:32
  9. Reason

    Stoer hoor, ik wil ook mijn filmpje op NL3 . Oké hoeveel mensen heeft onno omgekocht om het filmpje te spammen ?, schaam je.

    Hier is het filmpje dat word getoond

    Weussseuooow eeuuu

    Bewerkt door Reason op za 08-12-2007 om 00:48
    Taart ?
    za 08-12-2007 om 00:42
  10. Mvdb

    Goed voor de bekendheid

    za 08-12-2007 om 00:56
  11. Jasperjasper

    Fuck hun.

    za 08-12-2007 om 01:51
  12. Explo

    Pas maar op. kug kug


    Only the dead have seen the end of war.
    za 08-12-2007 om 02:37
  13. Inuyasha

    Straks komt de pliesie je halen




    Vuurwerkforum
    za 08-12-2007 om 08:39
  14. Bloxy

    aaaah ik heb het gemist. :\'(

    za 08-12-2007 om 08:49
  15. Verzenden

    Lol, je hoorde ze ook zeggen dat ML er trots op is ^_^* Omdat er een website adres bij staat :\')

    za 08-12-2007 om 08:56