11/02/2008 22:53

Gratis valentijn MSN content


Voor Valentijnsdag heeft Microsoft een speciale emoticonspack gemaakt, deze is nu gratis te downloaden van hun site. Deze pack bevat 30 verschillende (geanimeerde) emoticons. Let even op bij het installeren om de 2 vinkjes weg te halen om je zoek- en startpagina niet te verliezen. Verder leggen we uit hoe BlueMountain Ripper nog steeds nuttig kan zijn om gratis content te installeren.

Download BlueMountain Ripper, alhoewel dit programma niet meer doet wat de naam doet vermoeden is het programma nog altijd te gebruiken om content voor MSN te installeren. Klik op de startpagina op \'MeeWinks, MeeMoticons & MeeDisplays\', waarna een keuze menu verschijnt om gratis emoticons, winks en display pictures te installeren.

BlueMountain Ripper is ook bruikbaar om gratis content van de site Kiwee (opvolger van BlueMountain) te installeren zonder je hiervoor te registreren. Volg hiervoor de onderstaande stappen.

1. Open deze link in BlueMountain Ripper.
2. Klik vervolgens op content welke je graag wilt installeren.
3. Klik op \"Download this Wink\" (Let op: niet op de grote knop \"Download now\" klikken aangezien deze een toolbar installeert).
4. Vervolgens verschijnt er een registratievenster, sluit deze af. Volg opnieuw stap 3 uit, nu installeert deze zonder dat je hoeft te registreren!

Download valentijn emoticons
Download BlueMountain Ripper
Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (22)

Reageren
  1. Explo

    Jeeeeuj gratis


    Only the dead have seen the end of war.
    ma 11-02-2008 om 22:54
  2. Lesser

    Vet eens kijken
    Leuke plaatjes mijn vriendin had ze al

    Exlpo was mijn voor

    Bewerkt door Lesser op ma 11-02-2008 om 23:06
    ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸
    ¨°º¤ø„¸   HardStyle   ¸„ø¤º°¨
    ¸„ø¤º°`` UNITED!! ``°º¤ø„¸
    ¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨
    ma 11-02-2008 om 22:54
  3. Simmie

    Whoe leuk!

    ma 11-02-2008 om 22:55
  4. Milannetjuhh

    Nice

    ma 11-02-2008 om 23:03
  5. Lordasakura

    Jeuj nou ik dacht dat ik eerste was whaha kansloos .

    ma 11-02-2008 om 23:04
  6. Darkmark

    Yes. :\')


    Al hadden ze nou mooie emoticons gemaakt ...

    Bewerkt door Darkmark op ma 11-02-2008 om 23:07
    ma 11-02-2008 om 23:05
  7. Jasperjasper

    Woot xD

    ma 11-02-2008 om 23:29
  8. Donnie1992

    Jeuj thnx@@

    ma 11-02-2008 om 23:43
  9. Killingspray

    Jottum ofzo.. :\')

    di 12-02-2008 om 07:26
  10. Jesse

    Nice, word de BMR toch nog gebruikt.

    Quote: frezo

    Gezellig =D Tijd voor een roze ML header :\')



    =D!

    Bewerkt door Jesse op di 12-02-2008 om 17:13
    Jesse Sander (.nl)
    di 12-02-2008 om 07:32
  11. Fastfox

    Is het nu al valentijn?

    @hieronder. \'k bedoelde niet precieze datum maar meer, \'deze periode\' begint alweer.

    Bewerkt door Fastfox op di 12-02-2008 om 17:52
    di 12-02-2008 om 07:43
  12. Webmaster

    Quote: fastfox

    Is het nu al valentijn?

    Nee, we bereiden je alleen alvast voor =D.

    di 12-02-2008 om 08:50
  13. Frezo

    Gezellig =D Tijd voor een roze ML header :\')


    di 12-02-2008 om 15:52
  14. Danny15



    Je kunt sinds al weer een tijdje nu ook volledig GRATIS gebruik maken van zowat alles wat nu op de Kiwee website te verkrijgen is voor o.a. MSN!

    Daar is tegenwoordig alles GRATIS en voor niets te downloaden.
    Winks, Emoticons, Display Pictures, noem maar op....

    Kiwee heeft gezegd geen geld meer willen te verdienen met hun content voor MSN.

    Neem dus maar eens een kijkje op http://www.kiwee.com

    En jaaaahhh, ook voor valentijn is genoeg keuze.....

    LET OP!! TIP JE HOEFT JE ZEKER NIET TE REGISTREREN ALS JE JE KEUZE GEMAAKT HEBT! KLIK GEWOON OP HET KRUISJE ALS ER EEN SCHERM VERSCHIJNT WAAR JE JE E-MAIL ADRES ENZ. IN MOET VOEREN. DAARNA KUN JE ALSNOG OP DE DOWNLOAD BUTTON KLIKKEN EN ZAL JE KEUZE VANZELF IN MSN KOMEN!

    Succes!

    Bewerkt door Danny15 op di 12-02-2008 om 17:00
    di 12-02-2008 om 16:52
  15. Jovano12

    was het gister geen valentijn?

    lol maargoed, dat van die buemountain ripper wist ik al, maar leuk om alles te weten enzo

    di 12-02-2008 om 16:59