26/02/2008 20:53

Problemen met inloggen bij MSN


Bijna een jaar geleden meldde we over de onbereikbaarheid van de messenger service. Sinds vanavond is het weer zover. Veel mensen hebben weer te kampen met de bekende inlogproblemen op Windows Live Messenger. Zoals gewend geeft de statuspagina van MSN aan dat er geen problemen zijn en dat de systemen stabiel zijn. Ook schijnen mensen bij andere services, zoals Windows Live Mail problemen te hebben. Inmiddels werkt alles weer.

\"We zijn hard bezig om de oorzaak van het probleem te vinden en proberen de situatie zo snel mogelijk onder controle te krijgen. Wij bieden onze verontschuldigingen aan voor het ongemak\", aldus een woordvoerder van Microsoft.

Update:
Later op de avond is de storing opgelost.

Status pagina
Door Webmaster In Instant messaging

Reacties (53)

Reageren
  1. Seadevil

    Klopt heb er laatste tijd vaker last van.Net ook kan net weer inloggen (gelukkig) en mijn mail weer bekijken via live mail.

    Oeh eerste

    Bewerkt door Seadevil op di 26-02-2008 om 21:03
    hoi
    di 26-02-2008 om 20:59
  2. Footballking

    Ik heb er ook last van ja
    hopelijk is het snel over

    Edit:

    Jeeeeeej, alles werkt weer

    Bewerkt door Footballking op di 26-02-2008 om 21:30
    di 26-02-2008 om 21:00
  3. Jelleu

    Hier totaal geen last van... Zal wel komen door de speciale ML versie van msn, die ik heb...



    Iedereen heeft recht op mijn mening.
    di 26-02-2008 om 21:01
  4. Jbx

    Nou, sinds een halfuurtje werkt het weer bij mij

    Quote: jelleu

    Hier totaal geen last van... Zal wel komen door de speciale ML versie van msn, die ik heb...

    Bewerkt door Jbx op di 26-02-2008 om 21:04
    di 26-02-2008 om 21:03
  5. Acgianluca

    Quote: jelleu

    Hier totaal geen last van... Zal wel komen door de speciale ML versie van msn, die ik heb...


    Same, geen probs..
    En ik heb nog nooit van een ML versie gehoord?

    di 26-02-2008 om 21:04
  6. Dsa900

    Ach, Windows Live MAil vertoont al 3 week kloten problemen, MSN messenger werkt hier nu weer naar behoren, Beneden op de pc alleen niet.
    Dus ik ga nu ook niet meer uitloggen

    di 26-02-2008 om 21:04
  7. Xaero

    100x inloggen en dan \'kan\' het zijn dat je er door komt. Hotmail werkt wel gewoon..

    di 26-02-2008 om 21:04
  8. Explo

    Heb er hier geen last van gelukkig maar veel vrienden van mij wel weer :\')
    gaat vanzelf wel weer voorbij.


    Only the dead have seen the end of war.
    di 26-02-2008 om 21:05
  9. Joshoon

    Heerlijk dat ik een keer niet \'t haasje ben.
    No probs here.

    Alleen Live Mail doet vaag.

    di 26-02-2008 om 21:07
  10. Roboo

    Geen last van,


    Wou alleen even mededelen dat ML tiefus traag gaat,


    3 Maanden lang gratis webhosting uitproberen?

    Vusam Webhosting
    di 26-02-2008 om 21:09
  11. Wyatt

    Ik zit al 4 weken met het msn probleem.. Eens werkt het wel, dan weer niet.. Wat is Ome Gates toch aan het uitspoken?

    di 26-02-2008 om 21:12
  12. Jantien

    klopt vanmiddag was live messenger ook een hele tijd verdwenen

    di 26-02-2008 om 21:12
  13. Milannetjuhh

    Jah wisselt een beetje.

    di 26-02-2008 om 21:14
  14. Superpc

    Mijne WLM valt soms eens uit, en schiet daarna weer aan...
    Maar anders geen problemen...

    di 26-02-2008 om 21:15
  15. Darkmark

    Ook voor het eerst dat het hier nu WEL is werkt als er weer is problemen zijn .. :\')

    di 26-02-2008 om 21:18