12/04/2008 15:50

TNT Post bezorgt rekeningen via Live Messenger


De samenwerking tussen TNT Post en Windows Live Messenger om post via \'De Digitale Brievenbus\' van MSN te verzenden, is dinsdag van start gegaan. De twee bedrijven kondigden eind vorig jaar aan te gaan samenwerken om Messenger in te kunnen zetten als digitale brievenbus. Met de lancering van de dienst kunnen klanten van een aantal bedrijven, waaronder Casema, Wehkamp en Neckermann, facturen, salarisstrookjes en uitkeringsspecificaties ontvangen.

De ongeveer zes miljoen gebruikers van Windows Live Messenger kunnen hun facturen direct betalen, waarna de facturen gedurende maximaal zestien maanden in een online archief bewaard worden.

Gebruikers van Windows Live Messenger en bezoekers van Msn.nl krijgen een melding in beeld zodra een bericht in hun digitale brievenbus belandt. De klanten van TNT krijgen dankzij de digitale verzendmogelijkheid naar de MSN gebruikers niet alleen te maken met lagere kosten voor poststukken, maar ook met minder fouten bij overboekingen en bovendien kan de snelheid omhoog.

De ontvangers van de digitale rekeningen hebben het voordeel dat ze hun financiële gegevens in een archief altijd bij de hand hebben, volgens Microsoft.
Door Webmaster In Instant messaging Bron Tweakers.net

Reacties (11)

Reageren
  1. Explo

    mmmh geef mij het ouderwetse via de post maar.

    Bewerkt door Explo op za 12-04-2008 om 15:54
    Only the dead have seen the end of war.
    za 12-04-2008 om 15:54
  2. Qaox

    Quote: explo

    mmmh geef mij het ouderwetse via de post maar.


    idd, anyway wel leuk en aardig...

    , Vista

    za 12-04-2008 om 15:55
  3. Jbx

    Wow! Handig!

    za 12-04-2008 om 16:02
  4. Jesse

    Quote: explo

    mmmh geef mij het ouderwetse via de post maar.


    Idd. Óf alles via \'t Internet, of gewoon die standaard shit. xD
    Beide word mij te moeilijk.


    Jesse Sander (.nl)
    za 12-04-2008 om 16:02
  5. Roboo

    Quote: explo

    mmmh geef mij het ouderwetse via de post maar.
    Jaa inderdaad :\')

    za 12-04-2008 om 16:03
  6. Nix

    Bah, doe mij maar lekker bij deur


    Proud ->SoF1: MaD^Sauron
    CoD4: [MaD]Sauron
    Steam: Mikeuh56
    za 12-04-2008 om 16:10
  7. Fastfox

    TNT vind ik een goed bedrijf, wat me interesseert.

    za 12-04-2008 om 16:23
  8. Explo

    Quote: fastfox

    TNT vind ik een goed bedrijf, wat me interesseert.


    Nja, het is mischien wel leuk... maar ik krijg toch liever alles door de brieven bus... maar dat komt ook mischien omdat ik me papier zooi in een map gooi en het niet direct weg gooi.
    en vind het ook niet zo fijn als opeens iemand op jou msn zit en dus bijna alles bekijken kan van je.


    Only the dead have seen the end of war.
    za 12-04-2008 om 16:35
  9. Koenvds

    Náh, ik ben bang dat ik op delete druk ofzo? Meteen rekening kwijt.. betaal je niet en dan moet je rente betalen.


    Dus, zeg.. Héu?
    za 12-04-2008 om 16:57
  10. Simmie

    Best wel erg onveilig... ik vind msn messenger één van de makkelijkste programma\'s om gehackt te worden, zeker als je beginner bent... Nee, hoef ik niet en niet zo\'n goed idee eigenlijk ook.

    (Is mijn mening)

    za 12-04-2008 om 18:14
  11. Frezo

    Laat ze bij mij maar lekker een briefje op de deurmat gooien. Veel veiliger en je hebt het tenminste gewoon zwart op wit staan, mochten er verkeerde zaken aan het licht komen.


    za 12-04-2008 om 22:11