14/04/2008 22:45

Weerinformatie nu ook via MSN Messenger


De Telefoongids biedt MSN\'ers nu de mogelijkheid om tijdens een chatsessie het weerbericht op te vragen van alle plaatsen in Nederland. De nieuwe dienst is beschikbaar binnen MSN Messenger via De Telefoongids Bot, genaamd Finnu. Een MSN Bot is een online tool die reageert op commando’s die je in het chatvenster kan invoeren. Om gebruik te maken van de nieuwe dienst voeg je het msnadres msn@detelefoongids.nl toe aan je contactenlijst en tik je in het gesprek bijvoorbeeld \'weerbericht Amsterdam\'.

\"Wij vinden het belangrijk om de gebruikers van MSN Messenger van dienst te zijn bij het zoeken naar verschillende soorten informatie en houden rekening met hun wensen. De nieuwe mogelijkheid om het weerbericht op te vragen is hier een voorbeeld van. Uit ons onderzoek onder gebruikers van Finnu bleek namelijk dat zij weersinformatie graag snel op willen kunnen zoeken\", aldus Johnas van Lammeren, Online Marketing Manager van De Telefoongids.

Van Lammeren gaat verder: \"Op deze manier zijn we samen met onze klanten voortdurend bezig met de ontwikkeling van nieuwe innovatieve diensten en producten die aansluiten bij hun wensen. In de toekomst willen we De Telefoongids Bot verder ontwikkelen om het vinden van de gewenste informatie zo gemakkelijk mogelijk te maken\".



Door Webmaster In Instant messaging Bron Techzine.nl

Reacties (26)

Reageren
  1. Messned

    Wist ik al maar toch handig

    ma 14-04-2008 om 23:06
  2. Lesser

    Wat moet msn worden? de telefoon gids de post surfes? straks ook nog de tv dienst?


    ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸
    ¨°º¤ø„¸   HardStyle   ¸„ø¤º°¨
    ¸„ø¤º°`` UNITED!! ``°º¤ø„¸
    ¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨
    ma 14-04-2008 om 23:08
  3. Nix

    Telefoon gids ftw


    Proud ->SoF1: MaD^Sauron
    CoD4: [MaD]Sauron
    Steam: Mikeuh56
    ma 14-04-2008 om 23:09
  4. Bn326160

    Lol, wat ze toch allemaal doen.
    Maar kan handig zijn, waarom niet



    Mac, Life without Windows ~!
    ma 14-04-2008 om 23:16
  5. Darkmark

    Je kan ook gewoon naar buiten kijken ? :\')

    Anyway, wel nice ofzo, maar geen \'must-have\' , kan het weer wel op genoeg andere manieren vinden, en dan krijg je tenminste nog een week overzicht.

    ma 14-04-2008 om 23:36
  6. Davra

    naja wel leuk enzeauw.. maar niet dat ik het ga gebruiken ofzo ;p


    Follow me on twitter: @Robin0299
    di 15-04-2008 om 08:26
  7. Darkdreamer

    Bedankt voor het melden, best wel handige functie.

    di 15-04-2008 om 08:26
  8. Jesse

    Nice, ga ik zeker gebruik van maken.


    Jesse Sander (.nl)
    di 15-04-2008 om 09:07
  9. Veender

    Quote: lesser

    Wat moet msn worden? de telefoon gids de post surfes? straks ook nog de tv dienst?


    TV dienst bestond ook al hoor! Talpa had het. Kon je via het msn gesprek naar talpa kijken of voetbal wedstrijden!

    di 15-04-2008 om 10:49
  10. Jamaica

    Ja leuk zon bod maar als het werkte was het helemaal top :\')

    Werkt nu wel maar geen weerbericht over Hoorn :\') naja dan maar tijdje die van alkmaar aanvraagen

    Bewerkt door Jamaica op di 15-04-2008 om 12:11
    di 15-04-2008 om 12:09
  11. Lesser

    Quote: veender

    [..]

    TV dienst bestond ook al hoor! Talpa had het. Kon je via het msn gesprek naar talpa kijken of voetbal wedstrijden!


    Euh.. ga je met de tijd mee? Talpa bestaad niet meer


    ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸
    ¨°º¤ø„¸   HardStyle   ¸„ø¤º°¨
    ¸„ø¤º°`` UNITED!! ``°º¤ø„¸
    ¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨
    di 15-04-2008 om 14:20
  12. Markbeunk

    Quote: lesser

    [..]

    Euh.. ga je met de tijd mee? Talpa bestaad niet meer


    er staat: talpa HAD het

    on: ik vind het wel handig,

    Bewerkt door Markbeunk op di 15-04-2008 om 14:30
    di 15-04-2008 om 14:29
  13. Melle

    De msn bot\'s van radio 538 hadden dit al lang?

    di 15-04-2008 om 15:18
  14. Razr

    Ik snap het nu hiervan niet in. Even naar een weersite browsen en je krijgt een veel meerdere uitgebreide weer-informatie

    di 15-04-2008 om 16:51
  15. Patje

    wat een gare zooi bij msn vandaag
    (jeweetwel dat begin ding dat er komt als je je aanmeldt)
    daar staat hoeveel graden het wordt en een icoontje of het gaat regenen

    dit is echt overbodig vind ik :\')


    OMG!!!!: WEG MET DAT WEERGEDOE hij geeft me de verkeerde weersverwachtingen :\')

    moet je zien:

    (het is niet te zien maar er staat)
    Beste [i[u[b[c=9*naf%20Patje[/c[/b[/u[/i], in Barendrecht is het nu 5.1 graden, lichte motregen.

    en buiten is er gewoon zon
    waar is de motregen dan ????? XD

    Bewerkt door Patje op di 15-04-2008 om 17:23