14/05/2008 00:18

Binnenkort Windows Live-diensten op de BlackBerry


Microsoft en Research in Motion gaan gezamenlijk ervoor zorgen dat alle Windows Live-diensten op de BlackBerry werken. Door de samenwerking kunnen BlackBerry-gebruikers onder andere Windows Live Messenger op hun smartphone gebruiken. Microsoft en RIM gaan de e-maildienst Windows Live Hotmail beter integreren met het BlackBerry-platform. Hierdoor wordt het mogelijk voor BlackBerry-gebruikers om Windows Live Hotmail en Windows Live Messenger met behulp van de push-technologie in de BlackBerry te gebruiken.

Hierdoor voelt het alsof de gebruiker de diensten offline gebruikt. Gebruikers hoeven maar één keer hun gebruikersnaam en wachtwoord in te typen om altijd toegang te hebben tot hun Hotmail- en Messenger-accounts.

Door Webmaster In Instant messaging Bron PCM

Reacties (9)

Reageren
  1. Nielsie

    Nou... leuk ik wacht nogsteeds op een goede gratis versie van WLM voor mijn Sony Ericsson P990i...

    wo 14-05-2008 om 00:31
  2. Nix

    ik wacht op w960i versie,
    zou wel relaxt zijn.
    nu al relaxt voor de mene met zwartebes.


    ML@ activeness met nieuws berichten

    Bewerkt door Nix op wo 14-05-2008 om 01:22
    wo 14-05-2008 om 01:19
  3. Shaun

    Dat lijkt mij best handig, omdat ik toch al van plan was een Blueberry te kopen.

    Ik vind het zeker geweldig dat Mastaline, weer actief is met nieuws.
    Mijn complimenten, Ik hoor wel eens dat members de groene ML weer terug willen omdat het toen gezelliger was, maar als gewoon het niveau omhoog gaat door bijv. weer actief te zijn met het nieuws, zodat bijv. de gezelligheid weer wat omhoog gaat, dat iedereen dan weer tevreden is.
    Keep up the good work.



    KINOOZ.NL
    KINOOZ VOOR: VIDEOCLIPS, WEBSITES, CONCEPT DEVELOPMENT, DOCU?S, PROMO?S, COMMERCIALS, AFTERMOVIES, STORYBOARDS, PRODUCTIES, SOCIAL MEDIA OPTIMIZATION EN BRANDING.
    wo 14-05-2008 om 15:01
  4. Frezo

    Het wordt steeds mobieler


    wo 14-05-2008 om 17:30
  5. Marcelnator

    heeft het al met z\'n i600 met windows mobile

    maar een blackberry is sowieso oplichterij, je kan alleen internetten met een speciaal abbonement wat je 12 euro kost en er zit een datalimiet van 10 mb, ja serieus, 10 mb.

    wo 14-05-2008 om 19:20
  6. Burddie

    Quote: frezo

    Het wordt steeds mobieler

    Als je het mij vraagt, is het te mobiel.
    Iedereen is tegenwoordig online, mensen hebben geen rust meer, andere mensen moeten zelfs weten waar anderen uithangen (twitter), nu weer WLM op je mobiel, waar gaat het heen.

    wo 14-05-2008 om 21:50
  7. Blaze

    Quote: bertjan

    [..]
    Als je het mij vraagt, is het te mobiel.
    Iedereen is tegenwoordig online, mensen hebben geen rust meer, andere mensen moeten zelfs weten waar anderen uithangen (twitter), nu weer WLM op je mobiel, waar gaat het heen.
    WLM/MSN kon allang op je mobiel.

    do 15-05-2008 om 11:35
  8. Burddie

    Quote: blaze

    [..]WLM/MSN kon allang op je mobiel.

    Ik heb het ook een beetje over in z\'n algemeen. Van mij hoeft het niet dat je altijd online bent..., maar je ziet het wel steeds vaker dat bedrijven dit willen (zoals in dit nieuwsbericht), het gaat maar steeds verder met het \"online zijn\", mensen hebben gewoon geen tijd meer voor zichzelf, gewoon lekker uitrusten is er niet meer bij. Tegenwoordig ben je al online op de fiets.

    do 15-05-2008 om 18:35
  9. Marcelnator

    Quote: bertjan

    [..]
    Ik heb het ook een beetje over in z\'n algemeen. Van mij hoeft het niet dat je altijd online bent..., maar je ziet het wel steeds vaker dat bedrijven dit willen (zoals in dit nieuwsbericht), het gaat maar steeds verder met het \"online zijn\", mensen hebben gewoon geen tijd meer voor zichzelf, gewoon lekker uitrusten is er niet meer bij. Tegenwoordig ben je al online op de fiets.

    uuuh daar kies je zelf voor hoor, het apparaat heeft nog steeds een uitknop

    ma 19-05-2008 om 22:37