28/05/2008 22:15

MastaLine even onbereikbaar geweest


Eerder deden zich al problemen voor met de bereikbaarheid van de server waarop MastaLine zich bevindt. Woensdagavond was de site wederom een korte tijd niet te bezoeken, aan de hand hiervan heeft onze provider besloten maatregelen te nemen om deze problemen voorgoed op te lossen. De site zou omstreeks half 11 weer goed moeten functioneren. Een ander voorgeval heeft zich deze avond voorgedaan waardoor twee crewleden op non-actief zijn gesteld, dit heeft overigens geen enkele verband met de bereikbaarheid van MastaLine. Onze excuses voor het ongemak.

Verder willen wij als crew mededelen dat wij tot zover geen uitlatingen doen ter aanzien van het op non-actief stellen van twee crew-members, vraag hier dan ook niet om.

Update:
Overigens is zoals jullie zien, is alles alweer opgelost, en zijn Jelleu en Kecin gewoon weer Mod/Admin.
Door Webmaster In Site updates

Reacties (60)

Reageren
  1. Dunax

    Joh :\')

    @post hieronder: Wtf? waar is je status?

    Bewerkt door Dunax op wo 28-05-2008 om 22:24
    wo 28-05-2008 om 22:23
  2. Jelleu

    Bedankt voor het melden, beetje jammer dat de mensen die dit kunnen lezen, daar al achter zijn gekomen

    Bewerkt door Jelleu op wo 28-05-2008 om 22:24

    Iedereen heeft recht op mijn mening.
    wo 28-05-2008 om 22:23
  3. Explo

    Had het door ja mja beetje geduld komt alles weer in orde.


    Only the dead have seen the end of war.
    wo 28-05-2008 om 22:24
  4. Xynta

    Het werkt ondertussen alweer hoor, heb het net even gefixt


    xYnta Internet Solutions - info@xynta.nl / http://www.xynta.nl/
    wo 28-05-2008 om 22:26
  5. Milannetjuhh

    Geen last gehad?

    wo 28-05-2008 om 22:26
  6. Infinite

    Heuj, die Jelle geen mod meer. ja ik heb het bericht gelezen.

    Maar waarom?

    Bewerkt door Infinite op wo 28-05-2008 om 22:28
    wo 28-05-2008 om 22:27
  7. Reason

    Ik merkte het al. Maar geen probleem voor mij. Bedankt voor het verstrekken van informatie .


    Taart ?
    wo 28-05-2008 om 22:27
  8. Blaze

    Ja, boeiend :\') dat was gister en eergister ook al zo.

    Wat is er eigenlijk aan de hand met zowel kecin en jelle? Dat vind ik frontpage nieuwswaardig.
    Dit is niks aan.

    Quote: xaero

    [..]

    I\'m still here!

    Daarom vragen we ons ook af wat er met onze mod\'s is gebeurd?

    Bewerkt door Blaze op wo 28-05-2008 om 22:33
    wo 28-05-2008 om 22:30
  9. Rian

    Wat gebeurd er met onze Mod\'s


    Praktijk examen bromfiets / scooter informatie
    wo 28-05-2008 om 22:31
  10. Xaero

    Quote: rian

    Wat gebeurd er met onze Mod\'s


    I\'m still here! Nouja. Tijd voor Onno dattie een weblog maakt, voor dit soort dingen.

    Bewerkt door Xaero op wo 28-05-2008 om 22:33
    wo 28-05-2008 om 22:32
  11. Explo

    Quote: xaero

    [..]

    I\'m still here! Nouja. Tijd voor Onno dattie een weblog maakt, voor dit soort dingen.


    Is er ooit geweest.


    Only the dead have seen the end of war.
    wo 28-05-2008 om 22:34
  12. Infinite

    Quote: xaero
    [..]

    I\'m still here! Nouja. Tijd voor Onno dattie een weblog maakt, voor dit soort dingen.
    Alweer een blog?

    wo 28-05-2008 om 22:34
  13. Marcelnator

    denk al wattefuck is er aan de hand... maar lekker sneu voor de modjes, naughty boys zijn ze

    wo 28-05-2008 om 22:35
  14. Rian

    Quote: xaero

    [..]

    I\'m still here! Nouja. Tijd voor Onno dattie een weblog maakt, voor dit soort dingen.


    What\'s going on, bitchfight in da crew?


    Praktijk examen bromfiets / scooter informatie
    wo 28-05-2008 om 22:35
  15. Xaero

    Quote: infinite

    [..]Alweer een blog?


    Mjah. Wanneer ML offline is, en dit soort nieuwsberichten komen.. Moet je maar net weten hoe je het oplost...

    wo 28-05-2008 om 22:37