24/08/2008 16:10

Uitgelekt: Windows Live Messenger 9.14 Private Beta


De geur van een uitgelekte Windows Live Messenger hangt weer in de lucht. Het is weer een lange tijd geleden dat er een interne beta is uitgelekt op het internet. We wisten beslag te leggen op de laatste WLM 9 beta versie. De eerder uitgelekte screenshots blijken toch waar te zijn. De nieuwe versie draagt versie \"2009\" met zich mee met het nummer 14.0.3921.0717, wat zeer ongebruikelijk is voor een Messenger versie. Schijnbaar heeft Microsoft een nieuwe versie notering aangenomen.

Er zijn veel veranderingen in de vormgeving, qua opties is er maar weinig veranderd als je het vergelijkt met versie 8.5.

Veranderingen
- De schermafbeeldingen zijn van rechts naar links verplaatst in het gespreksvenster.
- Er is een groep \'Favorites\' toegevoegd. Hier kan je contactpersonenen naar toe slepen.
- De smiley-balk is van boven het textvak naar onder het textvak verplaatst
- De knoppenbalk in het gespreksvenster is aangepast.
- Verder is alles met een \'Vista-look\' uitgerust.

Danny bedankt voor het melden!

Let op: MastaLine garandeerd geen juiste werking van deze beta, het is niet aanbevolen deze versie te installeren. Wij raden deze versie alleen te proberen op testsystemen en te verwijderen na gebruik.

Download Windows Live Messenger 9.14 (Engelse versie)

Mirror 1 (Xaero)
Mirror 2 (Rapidshare)
Mirror 3 (Megaupload)
Mirror 4 (Zippyshare)
Mirror 5 (Easy-share)
Mirror 6 (Uploaded.to)
Door Webmaster In Instant messaging Bron jcxp.net

Reacties (74)

Reageren
  1. Godrax

    Cool ik download het

    p.s 1e bericht

    zo 24-08-2008 om 16:20
  2. Milannetjuhh

    ff proberen

    zo 24-08-2008 om 16:28
  3. Bertjj

    cool ff downloaden

    het is niet aangeraden om te downloaden? testen jullie het niet even dan?

    Bewerkt door Bertjj op zo 24-08-2008 om 16:31
    http://bertjj.site88.net/
    zo 24-08-2008 om 16:28
  4. Slayer666mic

    leuk

    zo 24-08-2008 om 16:28
  5. Jeroenz0r

    Jeuuj, dat is updaten geblazen =D

    edit; het valt wel mee, terug naar 8.5

    Bewerkt door Jeroenz0r op vr 29-08-2008 om 00:01
    zo 24-08-2008 om 16:28
  6. Reason

    Lelijk, zoals ik al eerder zei. Ik update niet tot ze met een redelijke versie komen.


    Taart ?
    zo 24-08-2008 om 16:38
  7. Crimineeltj

    leuk effe uitproberen effe me oude windows live map naar .old gedaan scheelt herinstallen en patchen


    Online Opslag nodig hier de oplossing http://db.tt/HagL8IMK
    zo 24-08-2008 om 16:39
  8. Beertjesosweet

    Toch maar wachten op de final

    zo 24-08-2008 om 16:44
  9. Xaero

    Hmpf. Leuke versie, maar ben wel weer terug gegaan omdat het nog engels is, geen polygame heeft (er is er al wel 1 van Sander). En omdat MsgPlus! er nog niet op werkt..

    zo 24-08-2008 om 16:46
  10. Bens

    Gaaf, hoop op iets totaal nieuws :]

    En dan snel op de normale versie + Plus!

    zo 24-08-2008 om 17:06
  11. Nix

    werkt hier niet kan niet inlogge.


    Proud ->SoF1: MaD^Sauron
    CoD4: [MaD]Sauron
    Steam: Mikeuh56
    zo 24-08-2008 om 17:19
  12. Prinz

    Kan iemand misschien screenshots maken? Of is er niet veel veranderd?

    zo 24-08-2008 om 17:49
  13. Mula2001

    hii all,


    wlm 14.0.3921.717 install,

    not authorize,

    - pluslive 4.70..334
    - WLMUniversalPatcherPlusPlus101

    zo 24-08-2008 om 17:56
  14. Fanste

    dennie bedankt voor het melden? officieel was ik eerder maarja, maakt niet uit.


    ..:: fanSte ::..
    zo 24-08-2008 om 18:06
  15. Crimineeltj

    Quote: nix

    werkt hier niet kan niet inlogge.


    ik kan gewoon inloggen werkt perfect die beta nog niks gemerkt wat niet goed werkt. Ziet er ook wel mooi uit chat venster is effe wennen maar wel mooi

    alleen jammer dat er nog geen reclame patch is mess patch en msn plus nog niet werkt

    Bewerkt door Crimineeltj op zo 24-08-2008 om 18:07
    Online Opslag nodig hier de oplossing http://db.tt/HagL8IMK