18/09/2008 15:12

Nieuwe officiële beta Windows Live Messenger 9 uitgebracht


Er is een tweede beta versie beschikbaar van de nieuwe Windows Live Messenger 9. Ditmaal is versie 14.0.5027.908 officieel uitgebracht door Microsoft en is ook te downloaden vanaf hun servers. Mensen die nog steeds gebruik maken van de eerste (niet officiële) beta worden aanbevolen de nieuwe versie te installeren. De eerste beta is inmiddels al 112.000 keer gedownload van MastaLine.

De volgende lijst met veranderingen zijn aangebracht in deze versie:
  • Nieuwe eigenschappen tabblad om de visuele instellingen van de contactlijst aan te passen.
  • Nieuwe (zachtere) geluiden voor aanmeldvensters, email en voice of video gesprekken.
  • Links zijn klikbaar in persoonlijke berichten, niet in de schermnamen.
  • De statussen \"Lunchpauze\", \"Aan de telefoon\" en \"Zo trug\" komen te vervallen
  • Nieuw is de knop voor gespreksgeschiedenis in gesprekken
  • Gedeelde mappen maakt plaats voor Windows Live Skydrive
  • Nieuwe schermafbeelding opties voor webcam gebruikers
  • Nieuw is het klikken op je schermafbeelding, wat resulteert in het openen van het Schermafbeeldingen dialoog in plaats van het visitekaartje
  • Verder diverse kleine visuele aanpassingen.

De volgende mensen bedankt voor het melden: Bas, Jona, Nick, Fanste en Patrick!

Download Windows Live Messenger 9.0 Beta (Engelse en Nederlandse versie beschikbaar)
Door Webmaster In Instant messaging Bron Mess.be

Reacties (138)

Reageren
  1. Roboo

    /me gebruikt hem, tis wel wennen hoor

    do 18-09-2008 om 15:18
  2. Koenvds

    Woei, ik loop nog best achter qua WLM versie\'s


    Dus, zeg.. Héu?
    do 18-09-2008 om 15:18
  3. Wietzuh

    Oud nieuws, was gister al uit.

    do 18-09-2008 om 15:18
  4. Shaun

    Bas was eerst:\').
    Btw, wel een beetje laat , maarja, beter laat dan nooit

    Trouwens, bedankt onno

    Bewerkt door Shaun op do 18-09-2008 om 15:32

    KINOOZ.NL
    KINOOZ VOOR: VIDEOCLIPS, WEBSITES, CONCEPT DEVELOPMENT, DOCU?S, PROMO?S, COMMERCIALS, AFTERMOVIES, STORYBOARDS, PRODUCTIES, SOCIAL MEDIA OPTIMIZATION EN BRANDING.
    do 18-09-2008 om 15:19
  5. Messengerfan

    Verwachten jullie dat de beheerders hier 24/7 achter de pc zitten?


    A GameServers.net admin. Rent your own server now!

    www.leiden112.nl - Het laatste 112 nieuws uit Leiden e.o.
    do 18-09-2008 om 15:24
  6. Darkmark

    Bestaat er nou eigenlijk een manier om een Beta naast een orginele versie te installeren, wil deze ook wel is uittesten, maar heb geen zin om m\'n huidige wlm ( full patched ) weer te verliezen.

    do 18-09-2008 om 15:28
  7. Flempie

    hey

    Ik heb hem nog niet geinstaleerd maar ik wil aan mensen vragen die hem al gebruiken hoe het zit met de snelheid ten opzichte van MSN 8.5???

    Gr Flemming

    do 18-09-2008 om 15:58
  8. Frankiee

    Wanneer ik wil installeeren staat er dat het alleen werkt met Windows VISTA en XP. Maar ik heb XP! Dus het moet toch gewoon werken!? Ik heb wel Vista Tranformatie Pack (ofzo) geïnstalleerd.

    WIE KAN ME HELPEN!?

    do 18-09-2008 om 16:02
  9. Xaero

    Quote: frankiee

    Wanneer ik wil installeeren staat er dat het alleen werkt met Windows VISTA en XP. Maar ik heb XP! Dus het moet toch gewoon werken!? Ik heb wel Vista Tranformatie Pack (ofzo) geïnstalleerd.

    WIE KAN ME HELPEN!?


    Waarschijnlijk heb je Windows XP Servicepack 3 nog niet geinstalleerd. Ik zou dus eerst even die installeren. Ik had namelijk ook eerst XP met SP2, wat niet werkte (zelfde melding) en na installeren van SP3 werkte het

    do 18-09-2008 om 16:07
  10. Xaliom

    Nice !!
    Mss ook maar eens downloaden ^^.


    Open up and say \'aaaaaahhh\'!

    do 18-09-2008 om 16:12
  11. Jesse

    Nieuwe geluidjes, eindelijk. Zo toch maar ff proberen.


    Jesse Sander (.nl)
    do 18-09-2008 om 16:29
  12. Hellevoetje

    Vraagje ik heb net de WLM de Beta erop gezet maar nu pakt tie de Messenger Plus niet en met de 1ste Beta versie wel.
    Doe ik wat fout of werk het nog niet met de laatste versie vab WML Beta.
    Verder is het ff wennen weer

    Garoetjes Hellevoetje

    do 18-09-2008 om 16:50
  13. Shaun

    Quote: xaero

    [..]

    Waarschijnlijk heb je Windows XP Servicepack 3 nog niet geinstalleerd. Ik zou dus eerst even die installeren. Ik had namelijk ook eerst XP met SP2, wat niet werkte (zelfde melding) en na installeren van SP3 werkte het

    Ik heb hier SP2 en het werkt hier gewoon.



    KINOOZ.NL
    KINOOZ VOOR: VIDEOCLIPS, WEBSITES, CONCEPT DEVELOPMENT, DOCU?S, PROMO?S, COMMERCIALS, AFTERMOVIES, STORYBOARDS, PRODUCTIES, SOCIAL MEDIA OPTIMIZATION EN BRANDING.
    do 18-09-2008 om 16:54
  14. Laurens

    MSN plus werkt bij helemaal niet meer, zelfs na een herinstallatie niet!

    do 18-09-2008 om 17:09
  15. Hellevoetje

    Nou dan maar geen PLus zal ooit wel goed komen denk ikke .

    Ga ff verder vogelen met WML
    Baaiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    do 18-09-2008 om 17:13