02/10/2008 18:11

SMS Center buiten gebruik


Misschien zijn er al een aantal mensen die gemerkt hadden dat het versturen van SMS berichten via de SMS Center steeds vaker problemen heeft. Dit komt door dat de gateway van onze SMS provider steeds vaker mankementen vertoond. Deze problemen proberen wij zo snel mogelijk op te lossen, tot die tijd is het opwaarderen tijdelijk niet mogelijk. Eerder gekochte credits gaan uiteraard niet verloren. Ons excuus voor het ongemak.
Door Mikiej15 In Site updates

Reacties (19)

Reageren
  1. Thomasv6

    Wie gebruikte het zoiezo al?

    do 02-10-2008 om 18:21
  2. Patje

    wat functioneert er niet dan

    do 02-10-2008 om 18:21
  3. Davra

    Heb het eigenlijk best vaak gezien in het forum? beetje laat dit in mijn ogen, al gebruik ik het niet.

    maja toch wel goed dat ernaar gekeken word.


    Follow me on twitter: @Robin0299
    do 02-10-2008 om 18:21
  4. Devild007

    big deal, bijna niemand gebruikt het...

    do 02-10-2008 om 18:21
  5. Bn326160

    ik denk dat dit al een paar maanden is?

    En sinds dat ik geband ben geweest ben ik mijn 10 credits kwijt geraakt :\'(



    Mac, Life without Windows ~!
    do 02-10-2008 om 18:22
  6. Mike

    Reactie\'s zoals \'boeien wie gebruikt dat nou\' oid, graag achterwegen laten. Dat is nergens voor nodig namelijk, hierbij hebben wij gewoon gemeld dat het niet goed functioneert, en daar zijn wij ook vrij laat mee, maar dat was eerder omdat sommige van ons dachten dat het tijdelijk was.

    do 02-10-2008 om 18:31
  7. Dunax

    Het is al heel lang aan de hand en de admins hebben het vaak genoeg gezien

    do 02-10-2008 om 19:01
  8. Carharttguy

    Ohja, iedereen zegt dat het laat is, maar toch beter laat dan nooit zou ik zo zeggen ^^ Nuja, goed dat jullie het melden, sommige site\'s zouden hun eigen fouten niet op de homepage van hun site weergeven dus vind ik het wel goed

    do 02-10-2008 om 19:20
  9. Jeroenz0r

    Ik hoop dat Onno/ iemand anders het fixt :\')

    Maar het zou dan ook meteen leuk zijn als er weer credits worden verloot

    // Jeroen

    do 02-10-2008 om 19:46
  10. Fastfox

    \"een aantal mensen\" :\')

    vr 03-10-2008 om 16:28
  11. Roboo

    Quote: patjeee

    wat functioneert er niet dan

    Lees je uberhaupt de post wel?

    Er staat toch dat er problemen met de gateway zijn

    Quote: mikiej15

    Reactie\'s zoals \'boeien wie gebruikt dat nou\' oid, graag achterwegen laten. Dat is nergens voor nodig namelijk, hierbij hebben wij gewoon gemeld dat het niet goed functioneert, en daar zijn wij ook vrij laat mee, maar dat was eerder omdat sommige van ons dachten dat het tijdelijk was.

    Nouja het zijn wel feiten, het is een extra\'tje wat eigenlijk door weinig members wordt gebruikt, alhoewel het wel een kansleuze reactie blijft.

    Quote: dunax

    Het is al heel lang aan de hand en de admins hebben het vaak genoeg gezien

    Ja inderdaad


    3 Maanden lang gratis webhosting uitproberen?

    Vusam Webhosting
    vr 03-10-2008 om 17:57
  12. Frezo

    Quote: robintjee

    [..]
    Lees je uberhaupt de post wel?

    Er staat toch dat er problemen met de gateway zijn

    Bericht is in die tussentijd aangepast met exacte vermelding van het probleem. Stond er eerst niet in


    za 04-10-2008 om 12:20
  13. Joshoon

    Het is toch in betafase?
    Dus waar maakt iedereen zich druk om
    Dit kan overkomen met een beta, word altijd later wel gefixed.
    Dus geen reden om tegen Mastaline te zeuren hierover.
    Gewoon geduld hebben

    za 04-10-2008 om 12:27
  14. Blaze

    Quote: mikiej15

    Reactie\'s zoals \'boeien wie gebruikt dat nou\' oid, graag achterwegen laten. Dat is nergens voor nodig namelijk, hierbij hebben wij gewoon gemeld dat het niet goed functioneert, en daar zijn wij ook vrij laat mee, maar dat was eerder omdat sommige van ons dachten dat het tijdelijk was.

    Het is ook niet boeiend, want men weet dat niemand een bericht hoeft te hebben met als afzender \"Mastaline\" Denk nou eens na :\')
    Het idee erachter is leuk, maar niet op een site als deze waar het niveau nou, laten we eerlijk zijn, niet zo denderend hoog is.

    Daarbij komen er hier alleen maar nutteloze functies als SMS Center en SMS naar PM. Alsof er IEMAND via sms een PM wil gaan versturen, waar die toch pas een antwoord op kan krijgen/lezen als hij op de site is en in zijn messagebox zit?!

    Maak iets nuttigs dat niet zo hoog storingsgevoelig is en waar members wel degelijk iets aan hebben, en niet zo\'n uitmelkend iets want toch bijna niemand zal gebruiken

    di 07-10-2008 om 18:45
  15. 123ninja123

    ik gebruik het niet vaak maar als me btg op is of abbo afgesloten is toch wel handig,daarnaast dat het bericht mastaline staat bij de ontvanger vind ik minder omdat we toch voor die smsjes betalen,vind ik dat mensen gewoon mijn naam moeten zien als ze een bericht ontvangen.
    bij gratis sms boeit het niet zoveel.

    wo 08-10-2008 om 19:41