01/11/2008 10:21

Messenger Plus! Live 4.79 Beta voor Messenger 9 Beta uitgebracht


Als je de laatste beta versie gebruikt van Windows Live Messenger is er goed nieuws: Messenger Plus! is nu volledig compatible met deze versie! Door de enorme populairiteit van de laatste Messenger heeft de uitgever besloten vroegtijdig een nieuwe (beta)versie te lanceren van Messenger Plus!. Er zal geen ondersteuning worden gegeven voor deze vervroegde uitgave.

Lijst met veranderingen:
  • Compabiliteit voor Windows Live Messenger 9 Beta versie van 2007 ongedaan gemaakt
  • Yahoo! contacten worden nu beter ondersteund
  • Compabiliteit voor Windows Live Messenger 9 (Version 2009) toegevoegd
  • De schermen van Messenger Plus! worden in de kleur weergeven van de kleur van het contactvenster
  • Het contact informatie schermpje weergeeft een animatie voor bewegende schermafbeeldingen
  • Bij chatten met meer dan 2 mensen is de grootte van de header in chat logs verkleind
  • Bij groepsgesprekken in Messenger 9 zal er wanneer mogelijk is 1 bestand worden aangemaakt met de chatlog voor die groep
  • Nieuw icoon in chat tabs
  • Vele verbeteringen in de skins- en scriptengine.


Robin2130 bedankt voor het melden!

Download Messenger Plus! 4.79 Beta
Door Webmaster In Instant messaging Bron MsgPlus.net

Reacties (28)

Reageren
  1. Peterbin1

    Meteen downloaden !

    za 01-11-2008 om 10:33
  2. Robin2130

    Graag gedaan ^^

    Ooh en nu maar afwachten wanneer de skins geupdate worden

    za 01-11-2008 om 10:51
  3. Nix

    werd tijd..

    za 01-11-2008 om 11:14
  4. Reason

    Eindelijk


    Taart ?
    za 01-11-2008 om 12:04
  5. Patje

    jeuj?

    za 01-11-2008 om 12:05
  6. Jeroenz0r

    Quote: patjeee

    jeuj?


    Jeuj!!!!!

    za 01-11-2008 om 12:22
  7. Xmarkx

    Eindelijk voor WLM 9


    En je hebt mensen die negatieve kudos krijgen en dan net doen alsof hun
    grootste doel is om de meeste negatieve kudos te krijgen
    za 01-11-2008 om 18:40
  8. Deganster500

    Kan ik deze ook gebruiken voor 8.5?
    of heeft dit nut om hem te gebruiken voor 8.5?

    za 01-11-2008 om 21:18
  9. Lesser

    Quote: deganster500

    Kan ik deze ook gebruiken voor 8.5?
    of heeft dit nut om hem te gebruiken voor 8.5?


    Het is een speciale versie voor 2009 versie dus zal wel voor 9.0 zijn en niet 8.5...


    ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸
    ¨°º¤ø„¸   HardStyle   ¸„ø¤º°¨
    ¸„ø¤º°`` UNITED!! ``°º¤ø„¸
    ¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨
    za 01-11-2008 om 23:38
  10. Dabruno

    Nice!

    Ik gebruik alleen geen beta meer...
    Dus ik hou het gewoon op deze

    zo 02-11-2008 om 12:52
  11. Darkdreamer

    Bedankt, hier zat ik op te wachten.

    Nu is het nog maar afwachten wanneer Basje komt met z\'n reactie over dat hij alweer een nieuwere versie heeft. :\')

    ma 03-11-2008 om 16:20
  12. Razr

    Ik heb een nieuwere versie

    ma 03-11-2008 om 17:13
  13. Mooks

    heej ff vraagje ... ik ben hier nieuw ...nouja niewu ik download al jaren alle msn versie\'s van deze geweldige site maar ik nu zit ik met een vraag en dus daarom een acc aangemaakt ...
    In hoe verre is deze msn live 9 beta en 9 beta + betrouwbaar?
    ik vaker al wel beta\'s gedownload van msn en ik kreeg er alleenmaar gedoe mee ..
    dat was alles

    di 04-11-2008 om 11:46
  14. Daydreamer

    Jammer dat m`n custom smilies niet werken in wlm 9.0 anders was ik weer overgestapt.


    Groen Oldskool Lid
    di 04-11-2008 om 14:17
  15. Robin2130

    Quote: mooks

    heej ff vraagje ... ik ben hier nieuw ...nouja niewu ik download al jaren alle msn versie\'s van deze geweldige site maar ik nu zit ik met een vraag en dus daarom een acc aangemaakt ...
    In hoe verre is deze msn live 9 beta en 9 beta + betrouwbaar?
    ik vaker al wel beta\'s gedownload van msn en ik kreeg er alleenmaar gedoe mee ..
    dat was alles

    Bij mij werkt het goed, alleen dat de custom smilies niet goed werken is een grote bug. Als je gewoon zeker wil zijn dat je WLM goed werkt, adviseer ik je wel om bij 8.5 te blijven.

    di 04-11-2008 om 17:07